Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

R

Snutchz

..die is best wel poep  :P

zelf Antichrist gezien.. uhm.. ja.... apart wel  :hehe:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ifeman

Doomsday en Next, beide op Blu-ray

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

eddy135

In de categorie: iets mindere toppers ( ;)): gisteren naar Air Force Two ( op BD)gekeken...
De actie is wel ok, het verhaal is redelijk, maar de uitvoering... :(
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Snutchz

Teejoo

Ben nu Wolverine aan het kijken op BD. Mooi beeld, met toch wel een erg indrukwekkende soundtrack.... :o

Fatalfelix

Loft

Kort maar krachtig, een hele dikke 9.0. Wat zijn die Belgen goed bezig de laatste tijd. De film boeide vanaf de eerste tot de laatste minuut, en wat er uiteindelijk gebeurde had niemand kunnen voorspellen. Zeker 1 van de beste films van dit jaar (alhoewel hij volgens mij van eind vorig jaar was). Beat that Hollywood !
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Kwabbernoot

The Taking Of Pelham 123. Tjonge wat een bagger. Ik dacht dat FC Twente afgelopen donderdag zonde van mijn tijd was maar dit gaat daar nog ruim overheen. Morgen maar weer eens een goede film (hopelijk). Na de post van Fatalfelix hierboven moet ik Loft er ook maar eens opzetten. Ben benieuwd.

Groeten...

erwinh

Starship Troopers; echte camp. Prima beeld, krankzinnig verhaal. Een echte Paul Verhoeven.
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Ronin79

Pelhem 123 moet ik nog kijken. Hopelijk valt hij mij mee.

Eerst maar eens Ajax - Twente kijken .... ik hoef je natuurlijk niet te vertellen, voor welke club ik ben  ;)

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

We zullen het over een uur gaan zien.

Ik denk dat Ajax gaat winnen, ook al is Twente erg goed bezig.

Een voorhoede met de snelle Rommedahl en de altijd gevaarlijke Suarez, gaat voor heel wat aanval zorgen.
Daarachter een opkomende Emanuelson en De Zeeuw ... en de wedstrijd is gewonnen.

Ajax heeft op dit moment het beste middenveld en voorhoede van de eredivisie.
Laten we natuurlijk ook niet de inmiddels goede verdediging vergeten.

(al ben ik nog niet zeker van de kwaliteiten van Pantelic ... ik zou Mickey of Dario een kans geven)

Ik schat: Ajax - Twente: 3 - 1 ... en dan komt twente er nog goed vanaf   :laugh:

JCL

Vanmiddag Public Enemies gekekeken. Leuke film! Begin was wat traag (leek alsof de film niet opgang kan komen) maar naar mate de film vordert loopt de spanning op. Prima film met een goedd uitgewerkt verhaal!

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

Richi

Bij mij staat vanavond Batman Begins op het menu. O0
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

Ronin79

Voor wie voor Twente is:

Gefeliciteerd met de overwinning. Twente speelde gewoon goed.  ;)

Kwabbernoot

Citaat van: SillentWolf op november  8, 2009, 15:31:12
Ik schat: Ajax - Twente: 3 - 1 ... en dan komt twente er nog goed vanaf   :laugh:
Ach, je had één van de twee getallen goed. Ik dacht zelf dat Ajax zou winnen met 2-0 met de laatste twee wedstrijden van Twente nog op mijn netvlies. Dat viel gelukkig mee.

Groeten...

Ronin79

Dan heb ik toch nog iets goed geraden.  ;)

Robbert54

vond twente het laatste kwartier wel weer erg zwak

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Ik was meer tevreden geweest met een gelijkspel, dat moet ik toegeven.
beide ploegen vond ik aan elkaar gewaagd .. de aftekening van 0-1, laat dat ook zien.

Twente moet ook nog een keer naar de ArenA toe ... daar moet Ajax wel gaan winnen.  ;)

erwinh

Citaat van: SillentWolf op november  9, 2009, 12:46:05
Ik was meer tevreden geweest met een gelijkspel, dat moet ik toegeven.
beide ploegen vond ik aan elkaar gewaagd .. de aftekening van 0-1, laat dat ook zien.

Twente moet ook nog een keer naar de ArenA toe ... daar moet Ajax wel gaan winnen.  ;)
Dan is Suares al lang weer weg, wordt in de Winterstop wel gehaald. Nee Ajax is er nog lang niet.
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004