Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

djaxx

Citaat van: celerontje op september  5, 2009, 17:43:33
Klopt, de titel is expres fout gespeld (waarom wil Tarantino niet zeggen), want in correct Engels is het: Inglorious Bastards ;)

Ok, mijn excuses dat ik het juist geschreven had  :police:

Robbert54

gisteravond The Prestige gekeken. absolute aanrader, vond het een erg goede film,

vanavond houden we even een game avond ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

djaxx

Plannen gewijzigd, ik ga voor Disturbia vanavond.

LittleNinja

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Starred

Jimmy Conway

celerontje

Citaat van: Robbert54 op september  5, 2009, 22:14:38
geen oude autospeaker ergens liggen ???
*Ondertussen ligt LN's halve autodeur in vele onderdelen uit elkaar...* :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sonic Circle

Citaat van: Starred op september  5, 2009, 23:47:07
Loft.

Erg goed

Goed om te weten, staat op mijn lijstje voor binnenkort.

Zelf State of Play gezien. Aanrader, een heerlijk onderhoudende (politieke) thriller. Die ik nog wel een keer moet zien om alle details er goed uit te halen.

Marvin....

dat zijn beide erg goede films, Loft en State of Play.

djaxx

Disturbia was heel vermakelijk. Voor diegene die hem nog niet zagen --> Doen!

R

Ronin79

R

Perfectionist

Citaat van: Kwabbernoot op september  5, 2009, 20:48:23
Ik ben er uit gestapt ergens aan het begin van serie 3. Alles wat goed was werd slecht en andersom. Ik snapte er geen reet meer van en heb de handdoek in de ring gesmeten. Jammer, serie 1 en 2 vond ik erg leuk.

Groeten...

Ohwja, vanavond Enemy At The Gates

Blijft een bijzondere film, in grote lijnen waar gebeurd. Vooral fascinerend vind ik de wijze waarop de scherpschuttersprestaties door Stalin in de propaganda werden gebruikt.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Marvin....

die heb ik toevallig van de week gezien.
blijft een topper!

LittleNinja

Spacebass

Dollhouse S01E11
Dollhouse S01E12
Dollhouse S01E13

Nu maar wachten op Seizoen 2 (25 September 2009) ;D
Ik zal geen spoilers plaatsen, maar de wending die het laatste deel brengt, laat je achter met een leuke cliffhanger ;D
Ondanks de serie een evolutie en combi van andere series lijkt te zijn, vind ik achteraf dat ze het best leuk en anders doen dan andere
series. De vraag is of ze dit volhouden of toch de soap-handdoek in de ring gaan gooien.

Oh ja ff een stukje gladiator kijken. Kijken waar al de heisa betreft de kwaliteit nou over is ;D

HTip

Gisteren Ghost Rider op BD. Mooie special effects en waanzinnig geluid. Erg ruimtelijke soundtrack. Beeld was ook erg gaaf, vooral de donkere scenes. Verhaal was een beetje standaard, maar wel vermakelijk.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Kwabbernoot

Citaat van: Perfectionist op september  6, 2009, 00:54:55
CiteerEnemy at the gates
Blijft een bijzondere film, in grote lijnen waar gebeurd. Vooral fascinerend vind ik de wijze waarop de scherpschuttersprestaties door Stalin in de propaganda werden gebruikt.

Ik ga het nog moeten zien. Gisteren onverwacht bezoek gekregen en die had hem al gezien. Gisteravond dus een andere en wel Sky Captain and the world of tomorrow. Het ziet er prachtig uit maar met veel actie maar qua verhaal is het toch wel héél erg mager.

Wellicht vanavond dan Enemy at the gates?

Groeten...

Jimmy Conway

Citaat van: R op september  6, 2009, 00:39:05
District 9, nu!

Ik snap niet dat je als filmliefhebber van die in elkaar geflanste bagger kan kijken... :laugh:

bmateijsen

Citaat van: Jimmy Conway op september  6, 2009, 17:38:07
Ik snap niet dat je als filmliefhebber van die in elkaar geflanste bagger kan kijken... :laugh:

District 9 kreeg 4 van de 5 sterren bij Empire..

R

Zo slecht was het nu ook weer niet. Heb me eigenlijk prima vermaakt.

Citaat van: Jimmy Conway op september  6, 2009, 17:38:07

ksi

vanmiddag gran torino uitgekeken, erg heftig einde vond ik wel.
vanavond predator 2 denk ik (had ik al tijden op de plank staan, maar nog niet gekeken)

Sonic Circle

Angels & Demons. Viel niet eens tegen, vooral goed beeld en geluid.