Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Starred

egraaf

Wij hebben net Coraline op blu-ray gekeken, mooi beeld en geluid en een mooie creepy film

Fabian92

Net I Love You, Man gekeken, erg leuke film  :clapping:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

R

senseless

We hebben net Push gekeken. Mooie omgeving (hele film speelt zich af in Hong Kong). Verhaal is niet heel sterk, al met al een 6,5.

Ook eerste aflevering van True Blood gekeken, serie van HBO in 720p over vampieren. Moet er nog even inkomen, geef het nog een aflevering een kans..  :dry:
TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

Robbert54

eerst Get Smart gekeken. verrassend leuke film, aangezien mijn verwachtingen erg laag waren. toch goed te doen!

daarna A Guide To Recognizing Your Saints: hele aparte film. niet voor iedereen weggelegd, maar ik vind het wel een aanrader, erg intrigerende film.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

djaxx

Ik vandaag Cellular gezien, niet echt verrassend. Ben ook stilaan moe dat die Jason Statham zowat in elke aktiefilm opduikt :)

DVDGuy

Vanavond de laatste 2 delen van het 1e seizoen van de Wire; wat een verschrikelijk goede serie  :headbanging:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

sr7000

celerontje

Ondergewaardeerde film, vindt je ook?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

Voor de zoveelste maal . . . . The Two Towers, DVD II.
Eens kijken of mijn HT het nog doet :D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Nooff

Citaat van: celerontje op augustus 14, 2009, 22:22:07

Zeker ondergewaardeerd! Elke sub houdt van treinstellen die op de snelweg vallen en stalen platen die door auto's slaan  :D

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Nooff

Citaat van: celerontje op augustus 14, 2009, 22:44:22
Ehhh, treinwielen! ;)

er lagen meerdere op 1 wagen, dus dan houden we het op een stel treinwielen  :tongue2:

sr7000

Was inderdaad erg entertaining  :clapping: Zeker meer waard dan de 6.9 die hij momenteel op IMDB krijgt. Moet het nog even laten bezinken, maar zou van mij sowieso richting de acht krijgen. Lekkere actie, mooi verfilmd, zowaar ook nog een goed verhaal en Scarlett Johansson. Wat wil je nog meer ;) Heb me absoluut vermaakt  8)

sr7000

Citaat van: celerontje op augustus 14, 2009, 22:44:22
Ehhh, treinwielen! ;)

Niet alleen wielen: er zat ook nog een as tussen  ;) Die scene was wel bruut inderdaad: lekkere herrie, en een heerlijke ravage  O0 Heb me prima vermaakt  :popcorn:

celerontje

Ik wil die scene wel een keer op een Velodyne Digital Drive subwoofer in een flink gedempt HT horen, dat moet LOEISTRAK klinken! :o
Helaas heeft de Blu-ray geen lossless audio, al schijnt de Dolby Digital track die erop staat prima te klinken. (ik heb de BD versie al wel in mijn kast staan, alleen nog niet bekeken)

In Amerika is-ie nog niet uit op BD, maar wanneer dat gebeurd, zal de USA release 100% zeker een Dolby TrueHD track krijgen, dus je kan 'm tegen die tijd nog altijd importeren, mocht je daar behoefte aan hebben.

Robbert54

erg goede film idd! en erg ondergewaardeerd

ik heb zelf net the butterfly effect gekeken. blijft een goede film
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

sr7000

Citaat van: Robbert54 op augustus 15, 2009, 02:55:34
erg goede film idd! en erg ondergewaardeerd

ik heb zelf net the butterfly effect gekeken. blijft een goede film

Die moet ik inderdaad ook nog eens gaan uitchecken. Hoor ik goede berichten over.
Vanavond echter weer eens Evil Dead: heb ik wel weer eens zin in.  O0 Misschien zelfs de hele trilogie als ik een beetje op dreef ben  :pompom:

Kwabbernoot

Ik vind hem met 6,9 nog overgewaardeerd. Tja, smaken verschillen. Ik word tenslotte ook niet warm van Scarlet.

Vanavond hier Go gekeken. Leuke, bizarre film met het tegenwoordig toch wel behoorlijk uitgekauwde idee om één verhaal door de ogen van meerdere mensen te brengen. Toch was het goed gedaan. Nun 7 wat mij betreft.

Groeten...

Perfectionist

Net Thriumph Des Willens van Leni Riefenstahl gekeken uit 1935. Een mengeling van afschuw en bewondering voor de wijze van filmen.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

djaxx

Net Harsh Times gekeken, vond hem maar langdradig. Sommige grappige stukjes in maar al bij al viel hij wat tegen. Ook zie ik Bale liever in een anders soort rol spelen. Dat Wannabe gangster gedoe is niets voor hem.

senseless

Vanavond wordt het Red Cliff of als ie vandaag binnen is de 'bluray' versie van The Empire Strikes Back  :bigsmile:
TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

R

Een rip? Is er een origineel dan?

Citaat van: senseless op augustus 16, 2009, 14:01:33
Vanavond wordt het Red Cliff of als ie vandaag binnen is de 'bluray' versie van The Empire Strikes Back  :bigsmile:

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling