Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Dennistattoo

Gisteren ''The Soloist'' gekeken van Jamie Foxx en die knakker van IronMan
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

celerontje

Robert Downey Jr.? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Gisteren The Unborn.. Niet eens zo slecht als IMDB doet vermoeden met 4.5/10.

Leuke meid ook!

Kwabbernoot

Het viel mij ook 100% mee. En inderdaad...

:pompom:

Groeten...

Fabian92

Citaat van: Moondust op juli 20, 2009, 00:35:36
Ik vind dat echt een meesterlijke film. In het eerste half uur vroeg ik me echt af waar ik naar aan het kijken was. Ik had geen idee waar het allemaal heen ging met het verhaal. Daarna begon het langzaam te dagen en was het einde op een gegeven moment wel te voorspellen. Toch kwam het emotioneel voor mij als een mokerslag aan. En ik kan het altijd wel waarderen als een film dat met me doet. Erg mooi opgebouwd.

The Pursuit of Happyness is ook zo'n film. En toevallig ook met Will Smith.
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

raMniv

Nu: The Wrestler (blu ray)
Straks: Defiance (blu Ray)
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Kwabbernoot

Straks Sin City. Destijds enorm gehyped en daarom heb ik hem nog nooit bekeken. Raar eigenlijk.  :unsure:

Groeten...

Fabian92

My Best Friend's Girl net gekeken, wel een vermakelijke film opzich.
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

celerontje

Vanavond ''Children of Men'' op BD bekeken, uitstekende beeld- en geluidskwaliteit! :pompom:
Maar wat een film zeg, WOW!
Ben er nu nog van ondersteboven... :o

EDIT: In deze film (uit 2006) wordt gesproken over een griep pandemie in 2008, ze zaten er dus niet ver naast! :o

Gelukkige toekomst, iedereen! :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

sr7000

Ha ha cool! :popcorn: Misschien moet ik hem ook nog maar eens op blu-ray kopen. Iemand interesse in de DVD van COM?  ;)

celerontje

Ik heb de USA versie, (met NL subs) maar begin volgende maand komt ook de UK versie uit, nog goedkoper en bevat ook NL subs, (cover is al gepubliceerd, zodoende weet ik het) ze gebruiken gewoon dezelfde master! :)

Uiteraard is-ie ook gewoon in NL te koop, maar waarom 25 euro betalen? ;)

djaxx

Vanavond nog eens naar Jurassic Park 1 gekeken, dams dit was toch ook een meesterwerkje hoor.
Deze week nog bekeken:

seven pounds : zoals eerder gelezen zeer sterke film
the wrestler : vond ik ook wel een mooie film
The hangover : had ik na de high score op imdb veel meer van verwacht maar valt nog wel mee

Morgen ga ik American history X nog eens uit de kast halen...  :headbanging:

celerontje

Citaat van: djaxx op juli 22, 2009, 01:14:15
Morgen ga ik American history X nog eens uit de kast halen...  :headbanging:
Toch niet de NL versie? Die is 4:3 pan & scan en heeft enkel 2.0 geluid. >:(

Sonic Circle

Citaat van: celerontje op juli 21, 2009, 23:55:30
Vanavond ''Children of Men'' op BD bekeken, uitstekende beeld- en geluidskwaliteit! :pompom:
Maar wat een film zeg, WOW!
Ben er nu nog van ondersteboven... :o

EDIT: In deze film (uit 2006) wordt gesproken over een griep pandemie in 2008, ze zaten er dus niet ver naast! :o

Gelukkige toekomst, iedereen! :P

Zeer goede film inderdaad. Ben blij dat na al het wachten je geduld is beloond ;).

djaxx

Citaat van: celerontje op juli 22, 2009, 01:18:37
Toch niet de NL versie? Die is 4:3 pan & scan en heeft enkel 2.0 geluid. >:(

NOOOOO, het is idd die versie  :plain: Had die dit weekend gekocht bij Saturn... wat een domper :unhappy:

Thx to mention!

celerontje

Over een paar maandjes komt in NL de Blu-ray uit, die hoogstwaarschijnlijk wel in orde is, zelfs met Dolby TrueHD geluid.
En anders zijn er genoeg buitenlandse uitgaves.

Perfectionist

Gisteravond Defiance gekeken. Gewoon geen goede film.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

R

Matrix revolutions, deel 3 van de box.

Kwabbernoot

Zware dag achter de rug dus vanavond een verstand-op-nul, ogen-op-oneindig-film. Get Smart.

Groeten...

djaxx

Citaat van: Kwabbernoot op juli 22, 2009, 20:54:43
Zware dag achter de rug dus vanavond een verstand-op-nul, ogen-op-oneindig-film. Get Smart.

Groeten...

Die valt best wel mee nog, gewoon niet te veel van verwachten.

sr7000

Citaat van: Moondust op juli 19, 2009, 23:43:07
Wat is er zo stom en irritant aan?

Zie dit nu pas, maar goed: Ten eerste werd ik helemaal gek van het kleurgebruik: allemaal zo fel dat het pijn aan je ogen doet. Ten tweede vond ik het hele verhaal ook enorm kinderachtig/voorspelbaar. Ik had ook helemaal GEEN binding met de karakters. Die waren allemaal zo plat/ééndimentionaal, dat ze nauwelijks nog menselijk over kwamen. En dan nog dat zoontje en de chimpansee: die waren grappig bedoeld, maar ik vond ze alleen maar irritant.

Kortom: ik vond helemaal niks leuk aan deze film.

Martin_M

The Fall.

In één woord; Fantastisch.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

sr7000

Citaat van: Martin_M op juli 22, 2009, 23:02:26
The Fall.

In één woord; Fantastisch.

Die is inderdaad geweldig: vooral qua visuals  8) Een van de mooist ontworpen films die ik ken!

Kwabbernoot

Citaat van: djaxx op juli 22, 2009, 21:08:39
Die valt best wel mee nog, gewoon niet te veel van verwachten.

Hij was inderdaad best wel okay. Beetje hoog Naked Gun gehalte maar ik heb mij prima vermaakt.

Groeten...