Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: raMniv op juli 18, 2009, 20:04:05
Sterkte  ;D

Ik ga voor From Hell blu ray
:D Was inderdaad erg spannend (op sommige moment wel een beetje voorspelbaar). Beeld en geluid was referentieniveau!

Hoe vond je From Hell (moeten wij ook nog kijken ;))
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

raMniv

From Hell vond ik een goede film! Had hem nog nooit gezien. Daarna nog een Rambo 3, genoeg doden op één avond.  ;D
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Kwabbernoot

Citaat van: LittleNinja op juli 18, 2009, 10:54:45

Hopelijk snel Blood Diamond kijken!!! Misschien vanavond eerst naar de bios voor die robotfilm. :laugh:
Tja, ik vond het echt een enorme but-film. Maar er zijn er genoeg die het geweldig vinden. Hoe dan ook, veel plezier ermee.

Groeten...

celerontje

Hoezo? Bij zulke films moet je altijd door clichés heenkijken, het is en blijft Hollywood. ;)
Ik ga 'm binnenkort maar eens aanschaffen, de soundtrack maakt me aan het genieten! :worship:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

SpeedyAndré

Wall-e verziekt helaas wat z'n voorgangers Short Cirquit 1 en 2 beter deden, een realistisch beeld van de wereld geven  :-\
Het gegeven van de verwende mens die nauwelijks zelf beweegt is grappig, maar voegt weinig toe aan het dunne verhaal.
Toch zijn er wel mooie (grafische) plaatjes die de film af en toe de moeite waard maken.
Ik heb net T2 gezien op bd, erg mooie CGI en wat mij betreft een klassieker, de endoskull die erbij  zit is een leuke gadget  :hehe:

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

LittleNinja

Kort geleden vonden ze zijn vader op de grond in huis met een mes in zijn borstkas... Hij heeft geprobeerd zichzelf van het leven te beroven. De man is erg ziek en hij kan zich ook helemaal niets meer van het gebeuren herinneren. Vandaar dat er even geen bloederige films gewenst zijn.

Citaat van: celerontje op juli 18, 2009, 21:10:01
Welke gebeurtenis kort geleden? (of stel ik nu een hele domme vraag? ???)

Ik vond het een prima film. Niet de beste film op aarde, maar ook niet verkeerd.

Citaat van: Kwabbernoot op juli 19, 2009, 01:02:45
Tja, ik vond het echt een enorme but-film. Maar er zijn er genoeg die het geweldig vinden. Hoe dan ook, veel plezier ermee.

Groeten...

Voor de soundtrack hoef je het niet spoecifiek te doen.. Er staat geen HD audio track op deze BD, alleen PCM en DD.

Citaat van: celerontje op juli 19, 2009, 01:06:24
Hoezo? Bij zulke films moet je altijd door clichés heenkijken, het is en blijft Hollywood. ;)
Ik ga 'm binnenkort maar eens aanschaffen, de soundtrack maakt me aan het genieten! :worship:

HTip

Citaat van: LittleNinja op juli 19, 2009, 08:43:11
Voor de soundtrack hoef je het niet spoecifiek te doen.. Er staat geen HD audio track op deze BD, alleen PCM en DD.
PCM is ook HD audio, want het is een lossless track, alleen neemt ie veel meer ruimte in beslag. De 16 bits variant is 4,6 Mbps. Dat is de helft van de ruimte van het beeld van een hele goede DVD ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: HTip op juli 18, 2009, 20:02:40
Zometeen... I am legend op BD
We vonden het een erg spannende film, op sommige momenten wel voorspelbaar, maar toch een goede opbouw. We hadden halverwege zoiets van "hoe moet dit nu aflopen?" De flashbacks verklaren veel...

Het beeld en geluid was van referentiekwaliteit. Je zag en hoorde elk detail, hoe subtiel dan ook :thumbs-up:
Showcase - Topic

Vande

Gisteravond begonnen aan de serie Aspe. Wat een geweldige Belgische serie is dat. Nog zeker 40 afleveringen te gaan.
:tongue2: :tongue2: :tongue2:
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 Final Edition Mod CineMike- Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5 - Keces P8 CineMike - Powercord CineMike
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Cables: van den Hul Magnum - van den Hul interlinks - Transparent powercords
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

HTip

Showcase - Topic

Kwabbernoot

Vanavond The Unborn. Ik verwacht er eigenlijk helemaal niets van maar een beetje horror op zijn tijd kan ik wel waarderen. Verstand op nul en gaan.

Groeten...

MartijnR

Harry Potterweekendje achter de rug. Gisteravond deel 4, vanmorgen deel 5 en zojuist teruggekomen van de bioscoop: Harry Potter en de halfbloedprins.

De komende anderhalf jaar even geen Harry Potter meer.

Martijn
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

chulin

Gisteren Vicky Cristina Barcelona, leuk maar niet echt super. Van mij een 7 -
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

R

The last samurai op BR, totaal niet onder de indruk van het beeld. Kan net zo goed de dvd opzetten...

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Dirc

sr7000

Speed racer: afrader! Wat een stomme film. Zelden zo'n irritante film gezien!

Rage

Momenteel, The Haunting in Connecticut

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Moondust

Citaat van: sr7000 op juli 19, 2009, 22:57:40
Speed racer: afrader! Wat een stomme film. Zelden zo'n irritante film gezien!

Wat is er zo stom en irritant aan?
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Kwabbernoot

Citaat van: Kwabbernoot op juli 19, 2009, 19:13:33
Vanavond The Unborn. Ik verwacht er eigenlijk helemaal niets van maar een beetje horror op zijn tijd kan ik wel waarderen. Verstand op nul en gaan.

Groeten...
En afgelopen. Toch leuker dan ik had verwacht. Mooie schrik effecten in een toch wel flinterdun verhaal. Werkelijk prima vermaak voor wie horror wel kan waarderen.  :hehe:  :laugh:

Groeten...

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Moondust

Citaat van: Fabian92 op juli 20, 2009, 00:06:14
Seven Pounds net gekeken
Ik vind dat echt een meesterlijke film. In het eerste half uur vroeg ik me echt af waar ik naar aan het kijken was. Ik had geen idee waar het allemaal heen ging met het verhaal. Daarna begon het langzaam te dagen en was het einde op een gegeven moment wel te voorspellen. Toch kwam het emotioneel voor mij als een mokerslag aan. En ik kan het altijd wel waarderen als een film dat met me doet. Erg mooi opgebouwd.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

LittleNinja

Gisteren een avondje met Dave Chapelle, seizoen 1 & 2. Je moet er van houden... maar ik vind het wel funny!

"I'm rich! Biatch!!"