Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Tube-freak

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

johnhifi

Ik ga straks nog maar eens een aflevering van Oz kijken. Ik ben volgens mij gebleven bij seizoen 4 aflevering 6. Wat een TOP serie!  :worship:
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Bennie

Citaat van: johnhifi op juli 16, 2009, 13:50:44
Ik ga straks nog maar eens een aflevering van Oz kijken. Ik ben volgens mij gebleven bij seizoen 4 aflevering 6. Wat een TOP serie!  :worship:

Oz is inderdaad goed!
Ik heb helaas alle seizoenen al gezien.
Jammer dat ze niet door zijn gegaan.
Er zijn legio nieuwe situaties te bedenken in het mistroostige gevangeniswezen.
JVC NZ8 - Projecta HD progressive 2.80m 2.40:1 - Panasonic 9004 - Jungson AV 1000D - Doumois reference 1 - Svs SB4000

Moondust

Citaat van: Bennieboy op juli 16, 2009, 15:24:31
Oz is inderdaad goed!
Ik heb helaas alle seizoenen al gezien.
Jammer dat ze niet door zijn gegaan.
Er zijn legio nieuwe situaties te bedenken in het mistroostige gevangeniswezen.
Ik zit nog bij seizoen 1, maar ben wel gegrepen. Wat een ellende daar! Helaas geen HDversie beschikbaar. Ik moet het doen met de crappy dvd release.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Moondust

Citaat van: Harry HT op juli 16, 2009, 14:30:44

True Blood seizoen 2

Vanavond kijk ik deel 4 alweer  O0
Jij kijkt de hdtv captures uit Amerika? Hoe is de beeld- en geluidskwaliteit?
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

JCL

Net Fast and Furious in 1080P gezien! Film zelf is niet echt een topper maar het beeld en vooral het geluid maken het tot een zeer vermakelijke film :D

Fatalfelix

Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Tube-freak

The Wrath of Khan gaat er nu in.  Ja ik heb de hele box gekocht dus wordt de hele week startrek vrees ik.

MartijnR

Deze week deel 1 en 2 van Harry Potter gezien. Vanavond, als het afkoelt, deel 3 maar eens opzetten.

Martijn
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

Moondust

Citaat van: Tube-freak op juli 16, 2009, 18:46:16
The Wrath of Khan gaat er nu in.  Ja ik heb de hele box gekocht dus wordt de hele week startrek vrees ik.
Wat een kwelling moet dat zijn. >:D  ;)

Tube-freak

Kwelling valt best mee hoor.  Het ziet er wel uit alsof het in de jaren 60 is opgenomen, ook al is het veel later dan dat, daar moet je even doorheen maar beeld kwaliteit is werkelijk subliem (op blu ray althans) en de films zelf zijn ook wel goed hoor.  Meestal wel een rating tussen de 6.5 en de 7.5 op imdb.  Vind het altijd wel grappig hoe ze dan van die vergezochte technieken hebben verzonnen voor die tijd die helemaal niet bestonden en dan zie je nu anno 2009 dat sommige van die dingen gewoon werkelijkheid zijn geworden.

Ik zit eigenlijk nog te hopen op een blu ray box met Captain Picard. 

raMniv

The island (BR)
Gran Torino met een werkelijk briljante Clint Eastwood (BR)
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Moondust

Citaat van: Tube-freak op juli 17, 2009, 22:29:50
Kwelling valt best mee hoor.  Het ziet er wel uit alsof het in de jaren 60 is opgenomen, ook al is het veel later dan dat, daar moet je even doorheen maar beeld kwaliteit is werkelijk subliem (op blu ray althans) en de films zelf zijn ook wel goed hoor.  Meestal wel een rating tussen de 6.5 en de 7.5 op imdb.  Vind het altijd wel grappig hoe ze dan van die vergezochte technieken hebben verzonnen voor die tijd die helemaal niet bestonden en dan zie je nu anno 2009 dat sommige van die dingen gewoon werkelijkheid zijn geworden.

Ik zit eigenlijk nog te hopen op een blu ray box met Captain Picard.
Ik vind Startrek erg leuk, maar niet de originele series en films. Doet mij altijd erg gedateerd aan en daar heb ik moeite mee. Oude films kom ik ook maar met moeite doorheen, zelfs als het grote klassiekers zijn die in de all time top 250 van imdb bovenin staan. Dat is geen tekortkoming van de films, maar van mij dat geef ik gelijk toe. Anyway, Picard is natuurlijk erg cool. Zelf zou ik die serie nooit meer op bluray aanschaffen, heb al teveel afleveringen gezien in de jaren 90 en series kijk echt zelden 2 keer. Wat betreft SciFi ben ik erg weg van Battlestar Galactica 2003. Superserie en komt binnenkort volledig op bluray. Woei!

reza

Morgen ochtend FAF 4 De film begint goed.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Fatalfelix

Gran Turino

Vond het een mooie film waar ook een goede gedachte achter zat  :).

Moondust

Citaat van: Fatalfelix op juli 17, 2009, 23:41:53
Gran Turino

Vond het een mooie film waar ook een goede gedachte achter zat  :).
Mee eens. Ik kan je ook de andere recente films van de hand van Clint (als regisseur) aanbevelen, net zulke pareltjes.
# Changeling (2008)
# Letters from Iwo Jima (2006)
# Flags of Our Fathers (2006)
# Million Dollar Baby (2004)

De middelste 2 zijn wel oorlogsfilms. Daar moet je van houden.

LittleNinja

Gisteren de BD van Blood Diamond gekocht voor Eur 2,- bij de FRS ( de overige Eur 15,50 werd bekostigt door mijn werkgever middels mijn Freebees pas :P ).

Nog nooit gezien dus ik was erg benieuwd! Ook de buren uitgenodigd om dit spectakel te delen.. Echter na het lezen van het doosje besloten de buren af te haken omwille een ingrijpende gebeurtenis kort geleden. :-/

Toen is het Indiana Jones and the Crystal Skull geworden. Tja.... fantasievolle film, weinig geloofwaardig, behoorlijk voorspelbaar ( ook het vervolgpad van deze reeks is goed te voorspellen :yawnee: )... Net geen zesje van mij ( 5,8/10 ).

Hopelijk snel Blood Diamond kijken!!! Misschien vanavond eerst naar de bios voor die robotfilm. :laugh:

Moondust

Citaat van: LittleNinja op juli 18, 2009, 10:54:45
Misschien vanavond eerst naar de bios voor die robotfilm. :laugh:
Wall-E draait al maanden niet meer in de bios.  O0

LittleNinja

Shit!!! Weer te laat.... :P

Citaat van: Moondust op juli 18, 2009, 10:58:43
Wall-E draait al maanden niet meer in de bios.  O0

Fatalfelix

Citaat van: Moondust op juli 18, 2009, 09:24:35
Mee eens. Ik kan je ook de andere recente films van de hand van Clint (als regisseur) aanbevelen, net zulke pareltjes.
# Changeling (2008)
# Letters from Iwo Jima (2006)
# Flags of Our Fathers (2006)
# Million Dollar Baby (2004)

De middelste 2 zijn wel oorlogsfilms. Daar moet je van houden.

thnx  :)

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

raMniv

Sterkte  ;D

Ik ga voor From Hell blu ray
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

celerontje

Citaat van: LittleNinja op juli 18, 2009, 10:54:45
Nog nooit gezien dus ik was erg benieuwd! Ook de buren uitgenodigd om dit spectakel te delen.. Echter na het lezen van het doosje besloten de buren af te haken omwille een ingrijpende gebeurtenis kort geleden. :-/
Welke gebeurtenis kort geleden? (of stel ik nu een hele domme vraag? ???)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!