Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

DVDGuy

Eindelijk gekeken naar Batman - The Dark Night
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

reza

Net Watchmen gekeken.
Ik vond hem wel aardig, soms iets te veel bloed voor mij.
Hij krijgt een 6.8/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

chulin

Gisteravond ook wachtmen gekeken!!!
Sorry maar Ik vond het helemaal niets  :confused:
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

sr7000

Watchmen te veel bloed?? Ik vond het juist wat weinig actie hebben voor een verfilming van een cartoon! Maar goed kon mij al met al ook niet echt boeien. Als je een actie-film verwacht is hij in elk geval vrij saai. Kennissen van me die de strip ook kennen vonden de film trouwens WEL leuk.

celerontje

't Is wel een R-rated film en geen PG-13, zoals veel andere comicverfilmingen. ;)
Ik ga 'm ook nog wel eens een keertje bekijken.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

raMniv

Shooter Blu ray (kan alleen de ned. ondertitels niet vinden haha)
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

celerontje

Veel BD spelers bieden ook een eigen menuutje om onderitels te selecteren, probeer dit eens.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

R

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

LittleNinja

Gisteren vrienden op bezoek gehad die wij een week of drie geleden hebben leren kennen tijdens onze vakantie in Marokko. Ook zij zijn redelijke film fans, echter hebben zij thuis geen speciale aanwinsten voor het weergeven ervan. Omdat zij The Dark Knight nog niet gezien hadden leek het ons een goed plan om deze te vertonen in hun aanwezigheid.

Vooraf dit telefonisch besproken met ze en zij vonden het een prima idee. Tijdens het telefoongesprek lieten zij weten dat ze Transformers 2 zojuist in de bios hadden gezien en dat wij die, vanwege het spectakel, echt niet zouden mogen missen in bios.

Gisteren, na ongeveer 10 minuten Dark Knight, meldde hij "Bij nader inzien kun je beter hier Transformers 2 gaan kijken...". Hahaha! Heerlijk zo'n compliment! 8)

DVDGuy

Gisteravond Mesrine - Enemy Public No. 1 (deel I en II) gezien.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Maro

Net Knowing gekeken. Begin was erg mooi met een paar hele mooie FX's maar dat eind...... :bored:

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

jasjenl

Gister voor de zoveelste keer Blade Runner gezien, maar nu voor het eerst vanaf blu-ray op m'n beamer. Ik vond het al één van de beste films ooit, maar de final cut vanaf blu-ray is helemaal  8)
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Robbert54

the matrix reloaded. vorige x the matrix gezien, die was ook al erg goed!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Fatalfelix

Angels & Demons

Wauw, erg goede film met bovendien erg mooie beelden en een onverwachte twist aan het einde. Dikke 8 :).
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

Tube-freak

Net weer eens Close encounters of the Third kind gekeken.  Directors cut op blu ray. 
Wat een scherp beeld zeg, ongelofelijk voor een film uit 1977.  Bovendien gewoon een hele leuke film natuurlijk.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Moondust

Citaat van: Fatalfelix op juli 12, 2009, 23:40:43
Angels & Demons

Wauw, erg goede film met bovendien erg mooie beelden en een onverwachte twist aan het einde. Dikke 8 :).
In je eigen HT gezien? Da's knap!
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

celerontje

Misschien heeft hij wel een 35mm projector staan en heeft hij even de film ''geleend'' van de bios. :D

Fatalfelix

Citaat van: celerontje op juli 13, 2009, 11:42:19
Misschien heeft hij wel een 35mm projector staan en heeft hij even de film ''geleend'' van de bios. :D

Laten we het daar maar op houden  ;D :ph34r:

Vandaag Deception

Erg goede film (het begin had wel wat weg van The Game die ik ook super vind). Vond alleen het einde op de één of andere manier net wat minder dan de rest. Het was zeker een goed einde, maar de rest was gewoon van een hoger niveau. 8.0

Fatalfelix

Disturbia

Best een leuke film, maar er had meer "echte" spanning in mogen zitten. De eerst helft had ik namelijk meer het idee dat ik een drama zat te kijken. Vond dat stuk opzich best leuk, maar pas echt aan het einde zat ik aan de buis gekluisterd.

Lars_Portman

Citaat van: Fatalfelix op juli 14, 2009, 23:10:35
Disturbia

Best een leuke film, maar er had meer "echte" spanning in mogen zitten. De eerst helft had ik namelijk meer het idee dat ik een drama zat te kijken. Vond dat stuk opzich best leuk, maar pas echt aan het einde zat ik aan de buis gekluisterd.
Toch maar bij origineel houden...Van Alfred Hitchcock (Rear Window). Die vond ik wel heel spannend  met geweldig goed spelende James Stewart!

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

sr7000

Loki999

Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Tube-freak

Vandaag was ik in retro mode, beetje plaatjes draaien.  Nu maar even lekker retro Startrek the Motion picture op blu ray.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

balodis

Vanmiddag komt Smits langs met mijn nieuwe KRP500A. Ik zit nog te twijfelen welke film er als eerste op mag: Shawshank Redemption of Alien. Geweldige films, allebei al meerdere malen gezien dus prima kandidaten voor een 1080p weergave
Primare SP32HD - Primare 31.2 - Primare 30.3 - Marantz ND8006 - Audio Physic Virgo 25 - Audio Physic Orea - Audio Physic Sitara 25 - Shunyata Hydra V-Ray - Shunyata Taipan - MIT Shotgun - AudioQuest Chocolate