Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

eddy135

Vond Bolt toch wel een echte kinderfilm, helaas.
Verhaal ook wat ver gezocht. ;)
Iig niet op niveau van Cars, Monsters inc, Nemo..
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

JCL

Citaat van: eddy135 op juni 12, 2009, 23:30:21

Oh dat is wel grappig. Dat had ik bij Cars en Nemo dus juist veel meer. Heb vandaag ook Wall-E gezien. Erg leuke film, heel anders dan ik me had voorgesteld. Ik had verwacht dat er veel meer dialoog in zou zitten. Vooral in het begin wordt er niet of nauwelijks gesproken. Toch weet de film te boeien en omdat het een BD rip was on 1080P met DTS waren beeld en geluid ook dik in orde :D

JCL

R

celerontje

Jammer dat er voorlopig geen vervolg komt, ik vond het een hele mooie film! :worship:

Citaat van: eddy135 op juni 12, 2009, 23:30:21
Cars is velen malen ''erger'' qua ''moraal'' en ''kinderlijkheid''
Nemo heeft dat natuurlijk ook, maar bij die film zie ik het meer door de vingers omdat de film erg goed in elkaar zit.
In Monsters Inc. vind ik de dialogen echt geweldig, ondanks de ''kinderlijkheid'', bv. Roz en Mike met de formulieren, de bedrijfsmusical etc. GENIAAL! :clapping:

Bolt is vele malen ''volwassener'' dan die 3 die ik net noemde, wat ook te verklaren valt door de ''PG'' rating, i.p.v. de ''G'' rating in de USA.
Ach, het is en blijft Disney, geen Dreamworks waarbij de humor soms een beetje sexueel getint is, vooral in Shrek 3! :o ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

in het begin van bolt stond ik zelfs even zo  :blink: te kijken. zag er gewoon uit als een actiefilm. heel mooi gedaan met de kleuren. daarna blijft het een leuke film met een leuk verhaal. en ik heb me echt doodgelachen wanneer bolt denkt dat hij nog steeds "krachten heeft" "if I just stare at the lock long enough"  :eh:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Of... SPOILERRhino die zelf een ladder haalt door deze met z'n bol vooruit te duwenSPOILER
Ik heb gewoon die hele film met één grote glimlach op mijn gezicht gezeten! (wat uiteraard niet de bedoeling is, dus daarom is Children of Men onderweg, kan ik lekker treurig en somber zijn! ;) ;D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Robbert54

Citaat van: celerontje op juni 14, 2009, 04:17:40
Of... SPOILERRhino die zelf een ladder haalt door deze met z'n bol vooruit te duwenSPOILER
Ik heb gewoon die hele film met één grote glimlach op mijn gezicht gezeten! (wat uiteraard niet de bedoeling is, dus daarom is Children of Men onderweg, kan ik lekker treurig en somber zijn! ;) ;D)
had ik dus ook!

ik vond alle personages wel wat hebben, ook de kat. the man with the blue eyeeeee!!!! eh eh green!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robke

Vanmiddag dankzij de regen Powder Blue en Gran Torino gekeken, beide films vond ik erg goed.  O0

hoekie

Gisteravond nog ff snel een filmpie gepakt; the day the earth stood still..... mwa... 6.8

raMniv

Gisteravond toch maar eens een begonnen aan Band of brothers (blu ray)
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

p.willemse

Citaat van: hoekie op juni 15, 2009, 06:43:33
Gisteravond nog ff snel een filmpie gepakt; the day the earth stood still..... mwa... 6.8
verhaallijn is inderdaad matig, vond het geluid erbij wel indrukwekkend...
Pioneer PDP LX-5090 - Denon AVR 2309 - Denon DVD-1800BD - Denon ASD-11R - B&W 684/686/HTM62 - Rel Strata 5 - Linksys DMA 2100 - Sagem ICAD-81 HD - Nintendo WII- Logitech 895

AnubisNefer

Vanavond wordt het ''Constantine''  :headbanging:
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

-madison-

Ik zit nog te twijfelen tussen Zwartboek en Hero wanted.. :-\
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

R

Blijft een mooie film, hoewel het begin mooier is dan het eind..

Citaat van: AnubisNefer op juni 15, 2009, 17:50:27
Vanavond wordt het ''Constantine''  :headbanging:

R

-madison-

Citaat van: -madison- op juni 15, 2009, 20:01:58
Ik zit nog te twijfelen tussen Zwartboek en Hero wanted.. :-\

Het is Hero Wanted geworden. Leuke film, niet meer dan dat.
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

HTip

Gisteren The Departed gezien. Goeie film, maar wel een die je vaker moet kijken om alles in de film te snappen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op juni 16, 2009, 07:01:09
Gisteren The Departed gezien. Goeie film, maar wel een die je vaker moet kijken om alles in de film te snappen.
de 2e keer is ie nog beter! :pompom:

Woonkamer HT
Stereo

reza

Gisteren Man on fire gekeken op bd.
Blijft een erg goede film.
Krijgt van mij een 7.7/10

Ik ga zo even deel 5 van Lost 5 bekijken en daarna de Host denk ik.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Robbert54

net Eagle Eye gezien. verrassend goede film :clapping:

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Gelukkig heb je die B&W's nog niet, anders hadden de buren het tegenovergestelde beweerd! ;D

Robbert54

Citaat van: celerontje op juni 18, 2009, 01:51:08
Gelukkig heb je die B&W's nog niet, anders hadden de buren het tegenovergestelde beweerd! ;D
haha! de buren kwamen gister nog excus aanbieden bij mij omdat hun kleine elke nacht om 5 uur een uur lang begint te janken!

geeft niks! gehehe ik pak ze nog wel terug :devil: :devil: :devil:

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: Robbert54 op juni 18, 2009, 01:55:19
gehehe ik pak ze nog wel terug :devil: :devil: :devil:
Je hebt ''The Incredible Hulk'' toch nog op de plank liggen?
Allemachtig, wat een LFE heeft die film, niet normaal! :o
Klinkt trouwens wel hartstikke strak, maar heftig is het zeker! ;)