Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Heb ik zelf ook op BD, heerlijke western met behoorlijk realistische schietpartijen.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op juni  1, 2009, 21:23:25
Heb ik zelf ook op BD, heerlijke western met behoorlijk realistische schietpartijen.
Gave film en wat die schietpartijen betreft... een understatement ;) Beeld en geluid waren overigens ook erg goed 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

reza

Citaat van: jowi op juni  1, 2009, 23:06:10
Rocknrolla
Gangs of New York
Kung Fu Hustle
Transporter
en nu, The Island

Lekker hoor zo'n HDI Dune Center O0

Had ook gekunnen met de PCH ;)

Ik heb vanmiddag naar The International gekeken op 1080p Zeer strak beeld!!!
Goed verhaal en goed geacteerd. Krijgt van mij een 7.0/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

-madison-

Net Vantage Point gezien, leuke film!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

reza

Citaat van: jowi op juni  3, 2009, 10:55:14
Kan die dan complete Bluray's in folders (dus niet de losse streamfiles!) en ISO's via het netwerk spelen? is nieuw voor mij.

Iso,s weet ik niet maar de BD rips wel volgens mij.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

celerontje

Alleen losse M2TS bestanden, geen menu's en BD structuren.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

LittleNinja

...en dat weet je uit ervaring van schietpartijen waarbij jij betrokken was?   :P

Citaat van: celerontje op juni  1, 2009, 21:23:25

Even plagen hoor. Hahaha!

celerontje

Hahaha, gelukkig niet!
't Is in ieder geval duidelijk een R rated film met bloedige wonden, maar niet overdreven.
Niet dat pief-paf-plof PG-13 gedoe, in ieder geval. ;)

JCL

Citaat van: LittleNinja op juni  3, 2009, 16:38:48
...en dat weet je uit ervaring van schietpartijen waarbij jij betrokken was?   :P

Even plagen hoor. Hahaha!

In de film klinken maar weinig schoten zoals in het echt ;) Dat is zo'n enorm doffe klap, dat trekt door je hele lichaam.

Gisterenavond The International gezien. Leuke film, beetje weinig actie (op de scene in New York na) maar wel een vermakelijke film. Vanavond ben ik nog niet helemaal uit, heb opzich wel zin in een filmpje.

Ghosty J

ik heb gister Powder Blue gekeken

met Jessica Biel wat is dat toch een chick!

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

LittleNinja

Foto is voor een ander topic.... Waar hij overigens ook niet mag staan behalve als link. ;)

Toch maar snel een keertje kijken dan want het is een heerlijke tante!

Hoe was de film zelf eigenlijk?? ;D

Citaat van: Ghosty J op juni  3, 2009, 17:48:11

Ghosty J

Citaat van: LittleNinja op juni  3, 2009, 19:02:13
Foto is voor een ander topic.... Waar hij overigens ook niet mag staan behalve als link. ;)

Toch maar snel een keertje kijken dan want het is een heerlijke tante!

Hoe was de film zelf eigenlijk?? ;D

ik vond deze beter als een 6.7 op imdb ;)
neeh, leuke film leuk verhaal, maar niet 1tje die me lang bij blijft denk ik :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Dennistattoo

net heb ik New Jersey Drive gekeken en zometeen ga ik Terminator 3 kijken op HD
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Perfectionist

Citaat van: Ghosty J op juni  3, 2009, 17:48:11

Lijkt meer een etalagepop....te perfect, nee...  ::)
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

-madison-

Zo meteen Reservoir dogs op Blu ray!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Robbert54

king kong!! het beeld is whoah!! en het geluid is WHOAH! :pompom: :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Wrijf het er maar lekker in... >:D
Ik moet 'm toch nog steeds bestellen! ;D

Ik heb de DVD al wel eens gezien in mijn HT en geloof me: Qua beeld is het de beste DVD die ik ooit gezien heb.
Maarja, alles is relatief als je eenmaal Blu-ray hebt... ;D

Robbert54

ik heb de HD-DVD ook maar de blu-ray is toch nog weer wat beter. wat een scherpte en detail zeg! en dat geluid!

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Beeld van de HD DVD en BD is nagenoeg hetzelfde, de BD bevat iets meer mircodetail door de betere encodering.
Het verschil komt voornamelijk door het feit dat je X-Doos 360 niet zo'n hele geweldige HD DVD speler is.

Qua geluid is het makkelijk:
DTS-HD MA 24 bits vs. Dolby Digital, plus dat natuurlijk de PS3 ook beter is met geluid dan de X-Doos.

Robbert54

ja stom dat ik daar niet aan gedacht heb.. mijn xdoos is ook aangesloten met component en gaat maar tot 1080i :withstupid:

Woonkamer HT
Stereo

Rob Eric Blank

Gister The Punicher gekeken.
Geen geweldige film, maar keek toch wel redelijk weg.

JCL

Is gisteren Minority Report geworden. Had deze film niet meer gezien sinds ik mijn nieuwe TV + audio spullen heb. Wat een spectakel! Erg veel laag in de film (heb eindelijk de sub goed afgesteld!). Vooral als ze met die hovercrafts gaan vliegen en met die luchdruk wapens gaan schieten. Daarnaast is het ook gewoon een super goeie film, een van de beste!

Robbert54

ga nu maar eens even Hellboy II kijken :inlove:

Woonkamer HT
Stereo

R