Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: JCL op mei 23, 2009, 11:33:58
She's lost that loving feeling... Geweldige film! Er zijn weinig films die ik zo vaak heb gezien. Is de BD uitgave nog een beetje de moeite waard?
Absoluut! Schitterend geluid en het beeld is ook beter dan ooit. Zeker voor zo'n oude film :thumbs-up: Kijk maar eens hier:
http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=475&show=review

Dat niet iedereen de film helemaal top vindt, maar toch een goede review kan geven bewijst deze...
http://bluray.highdefdigest.com/941/topgun.html
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

p.willemse

die is zeker de moeite waard! Beeld is top, geluid ook. Het enige wat me verbaasde, was dat het DTS HD Master geluid veel voller klonk dan het Dolby True HD, echt stukken indrukwekkender....
Pioneer PDP LX-5090 - Denon AVR 2309 - Denon DVD-1800BD - Denon ASD-11R - B&W 684/686/HTM62 - Rel Strata 5 - Linksys DMA 2100 - Sagem ICAD-81 HD - Nintendo WII- Logitech 895

celerontje

Staat het LFE voor de DTS-HD harder afgesteld in je Onkyo?
Dat kan je namelijk apart instellen allemaal

Bovendien is de DTS-HD MA track van Top Gun in 6.1 en de TrueHD track in 5.1.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

p.willemse

Celeron, sorry, Denon 2309.... beide kanalen staan identiek afgesteld, kan de waarden per kanaal opvragen bij het afspelen...
Pioneer PDP LX-5090 - Denon AVR 2309 - Denon DVD-1800BD - Denon ASD-11R - B&W 684/686/HTM62 - Rel Strata 5 - Linksys DMA 2100 - Sagem ICAD-81 HD - Nintendo WII- Logitech 895

Paul1967

Se7en.
Vanmiddag de steelbox 2dvd gekocht bij MM voor 6 euri.
Hoop dat ie beter is dan de oude dvd versie, geluid en beeld is opnieuw geremasterd staat op de box vermeld. Ben benieuwd. ;)

skunk

Bones Season 2 samen met de vrouw en baby die weer eens niet wil slapen
Woonkamer | Sony kd-49xh9505  | Panasonic dp-ub424 |Marantz SR5011 | teufel ultima 40 mk2 - 20 mk2 - UL 40 C MK2 | Nvidia Shield | Delta box |

raMniv

"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

celerontje

Citaat van: p.willemse op mei 23, 2009, 13:56:47
Celeron, sorry, Denon 2309.... beide kanalen staan identiek afgesteld, kan de waarden per kanaal opvragen bij het afspelen...
Ik ben er al achter waarom ze zo verschillend klinken:
De Dolby TrueHD track is opgepoetste/aangepaste versie van de 6 track 70mm bioscoopmix, terwijl de DTS-HD MA track een compleet nieuwe mix uit 2006 is.
Dan is het niet zo gek dat die laatste veel meer dynamiek heeft. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

celerontje

Citaat van: reza op mei 18, 2009, 09:44:19
Slumdog milionere.
Voordat ik hem ging kijken had ik zo iets van: Nou nee!
Maarrr, het is echt een hele leuke goed in elkaar gezette film!
Hij krijgt van mij dan ook een 7.6/10. Ook zeer mooie beelden op 1080p
Die ga ik over een aantal maanden vanaf 35mm film projecteren in het filmhuis, ik ben benieuwd! :smile:
(alhoewel ik me denk ik niet kan inhouden om de BD aan te schaffen, als-ie binnenkort uitkomt ;D)

Robbert54

Citaat van: celerontje op mei 29, 2009, 01:22:25
Die ga ik over een aantal maanden vanaf 35mm film projecteren in het filmhuis, ik ben benieuwd! :smile:
(alhoewel ik me denk ik niet kan inhouden om de BD aan te schaffen, als-ie binnenkort uitkomt ;D)
die film lijkt mij nou echt niks aan.. beetje zo'n cliché film.. toch maar een keer een poging wagen

ben er net weer van Night at the museum 2. leuke film! mooi gemaakt! wel een beetje voorspelbaar.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

p.willemse

Citaat van: celerontje op mei 29, 2009, 01:13:36
Ik ben er al achter waarom ze zo verschillend klinken:
De Dolby TrueHD track is opgepoetste/aangepaste versie van de 6 track 70mm bioscoopmix, terwijl de DTS-HD MA track een compleet nieuwe mix uit 2006 is.
Dan is het niet zo gek dat die laatste veel meer dynamiek heeft. ;)

dat verklaart alles, vond het al zo vreemd dat er zo'n kwaliteitsverschil te horen was...

JCL

Gisteren He's just not that into you gekeken. Die film werd wel zo vaak gepost op internet, ik dacht, dan moet hij ook wel te genieten zijn. Na Alles is Liefde is er nu dus ook een Amerikaanse Love Actually en ik moet zeggen, net als die andere 2 was deze erg vermakelijk!

golfg60

celerontje

Citaat van: Robbert54 op mei 29, 2009, 01:26:38
ben er net weer van Night at the museum 2. leuke film! mooi gemaakt! wel een beetje voorspelbaar.
Was het beeld een beetje goed?
Ik was laatst in de projectiekamer van een bioscoop en zag een stukje van die film, maar de 35mm print was erg grauw en grainy.
Wat jij?

Jimmy Conway

Jin-Rô, the wolf brigade
Sukai kurora, the sky crawlers

golfg60

Oorlogswinter. Mooie film, prachtig beeldkwaliteit

Robbert54

Citaat van: celerontje op mei 29, 2009, 15:49:34
Was het beeld een beetje goed?
Ik was laatst in de projectiekamer van een bioscoop en zag een stukje van die film, maar de 35mm print was erg grauw en grainy.
Wat jij?
vond het beeld best wel slecht. idd erg grauw en qua grain viel het me nog mee moet ik zeggen
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

golfg60

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

JCL

Dat is echt een mega goeie film! Heb hem al een aantal keren gezien en hij blijft geweldig mooi. Vooral het einde (in de kerk) is een erg goed!

Nooff

Gisteren "The International" gezien. Verrassend goeie film toch wel  :smile:

R

Het einde van prison break gekeken. Laatste 4 episodes.

Perfectionist

Citaat van: JCL op mei 31, 2009, 11:17:59
Dat is echt een mega goeie film! Heb hem al een aantal keren gezien en hij blijft geweldig mooi. Vooral het einde (in de kerk) is een erg goed!

Inderdaad erg goed, zeker door Ralph Fiennes en Rachel Weisz beiden topacteurs. En het is verfilmd naar een boek van John le Carre, die altijd zorgt voor zeer verrassende wendingen...zeker aan het einde.....
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling