Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

Daar is onlangs een vervolgfilm op gemaakt:
Frost/Nixon ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

haha! is dat een goede film eigenlijk :eh:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

LittleNinja

Hoe vond je het Searcher?

Citaat van: reza op april 23, 2009, 12:58:40
Van alles en nog wat Searcher komt vanavond langs voor een Meet&Greet :)

Ik heb al dagen geen films meer gekeken... Ik ben alleen maar bezig een veldje in elkaar te zetten voor Far Cry 2. Wat een hoop ( maar leuk ) werk is dat! 8)  Ik zit nu op zo'n 85% dus dat wordt binnenkort online elkaar afslachten!! :P

Ifeman

Ik denk dat ik vanavond maar eens ga kijken naar King Kong BD 

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Perfectionist

Citaat van: LexiconLogan op april 24, 2009, 11:26:11
en?

Echt heel goed vind ik, heb me geen moment verveeld tijdens het kijken...
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Perfectionist

Citaat van: LittleNinja op april 24, 2009, 10:19:32
Hoe vond je het Searcher?

Ik heb al dagen geen films meer gekeken... Ik ben alleen maar bezig een veldje in elkaar te zetten voor Far Cry 2. Wat een hoop ( maar leuk ) werk is dat! 8)  Ik zit nu op zo'n 85% dus dat wordt binnenkort online elkaar afslachten!! :P

Wel een grappig plaatje; iedereen weet dat een 9mm caliber echt niks kan uitrichten tegen een Apache.....
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

LittleNinja

Duidelijk. Daarnaast is het niet eens een plaatje van de PS3 versie welke ik heb liggen... ::)
Mag de pret allemaal niet drukken. :happy:

Citaat van: Perfectionist op april 24, 2009, 12:12:46
Wel een grappig plaatje; iedereen weet dat een 9mm caliber echt niks kan uitrichten tegen een Apache.....

reza

@LN,

Searcher melde zich helaas ziek. Hij had buikgriep, nog het beste Bob!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Flauw... Jij hebt toch ook een pot?? :P

Citaat van: reza op april 24, 2009, 12:24:02
@LN,

Searcher melde zich helaas ziek. Hij had buikgriep, nog het beste Bob!

reza

;D

Maar de weg naar mijn huis is zo lang...
Hij was bang dat de emmer niet groot gnoeg zou zijn ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

EdoE

Cars

En ik eet sateh met poffertjes, dus het moge duidelijk zijn wie er met vriendinnen op uit is en wie er met zijn tweetjes een sterke geslachtsavond houden...

Perfectionist

Citaat van: LittleNinja op april 24, 2009, 12:21:51
Duidelijk. Daarnaast is het niet eens een plaatje van de PS3 versie welke ik heb liggen... ::)
Mag de pret allemaal niet drukken. :happy:

Was ook geen feedback naar jou maar naar de spelmaker. Je wilt niet weten wat een Apache allemaal kan hebben, voordat die desastreuze schade lijdt.  Echter een piloot dient altijd de Apache uit het gevecht te houden door snel onopvallend doelen uit te schakelen en weer weg te gaan. Als de Taliban de rotoren horen zijn ze al verdwenen.

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

LittleNinja

Een "via via" kennis bestuurt zo'n ding. Mooi leven hebben die gasten. Worden uitgezonden naar de bekende gebieden... Krijgen dik betaald met extra risico uitkeringen... zitten het veiligst van allemaal in zo'n ding... en slapen heerlijk in een sterren hotel buiten de oorlogsgebieden...

Nog zandhazen die zich willen inschrijven voor een percentage van dat loon om bermbommen op te sporen en te slapen in een tent midden of aan de rand van het betreffende gebied??   :eh:

Citaat van: Perfectionist op april 24, 2009, 19:53:37
Was ook geen feedback naar jou maar naar de spelmaker. Je wilt niet weten wat een Apache allemaal kan hebben, voordat die desastreuze schade lijdt.  Echter een piloot dient altijd de Apache uit het gevecht te houden door snel onopvallend doelen uit te schakelen en weer weg te gaan. Als de Taliban de rotoren horen zijn ze al verdwenen.

Dennistattoo

Gisteren Transporter 3 gekeken in HD

Vandaag weet ik niet
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

El Penumbra

El Penumbra

Citaat van: Dennistattoo op april 25, 2009, 09:35:57
Gisteren Transporter 3 gekeken in HD

Vandaag weet ik niet

Je weet niet wat je vandaag gekeken hebt??????  Die film heeft wel indruk gemaakt dan.....  :baaa:

master30

ik niets gezien, na een dag klussen, ging ik ff uurtje op bed liggen, opeens werd ik wakker toen was het al weer half 12 in de avond.
Tijd verslapen dus  ;D
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

HTip

Vandaag heb ik een hele dag 4 forumvrienden in mijn HT dus er zal een hoop worden gekeken. :thumbs-up:
Nog geen idee wat precies :unsure:

Wordt vervolgd...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Dirc

BernHardN

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Robbert54

gister Kung Fu Panda gezien. heb me dood gelachen! wat een verrassend leuke film!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik heb sinds tijden weer eens een volledige film op DVD gekeken:
The Perfect Storm
Eens op de kop getikt in een kringloopwinkel, ik had hem nog nooit gezien.
Mooie film, lekker geluidje en zeer goed beeld voor een DVD van bijna 10 jaar oud! :o
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

zo nog even finding nemo in HD proberen. don't touch the Butt!!

Woonkamer HT
Stereo