Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

BernHardN

Hancock net gezien. was wel lachen eigenlijk

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Fatalfelix

Citaat van: BernHardN op maart  6, 2009, 22:37:42
Hancock net gezien. was wel lachen eigenlijk

Ik heb me ook helemaal suf gelachen om die film  ;D. Alles is zo over-the-top en WTF dat je niet meer bijkomt. Het begon al met die "FUCK YOU" tape in het begin  ;D

Gister trouwens The Devil's Advocate gezien. Vond het wel een aparte film, maar een beetje jammer dat Net 5 het einde niet liet zien en er ineens een rare serie begon  :-\
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

ShellBeach

Gisteren Blood Diamond begonnen op BD. Thema doet mij wat aan Far Cry 2 denken ...
Om de film nu au serieux te kunnen nemen met DiCaprio ..... NEE

Citaat van: Fatalfelix op maart  7, 2009, 12:09:01
Gister trouwens The Devil's Advocate gezien. Vond het wel een aparte film, maar een beetje jammer dat Net 5 het einde niet liet zien en er ineens een rare serie begon  :-\

Wat een cutzender, het einde is namelijk goddelijk duivels :) Zeker Connie Nielsen/Al Pacino/Keanu ....

S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

stoffels

las vegas seizoen 1

ja ik weet het, ik loop achter

Dirc

master30

2001 maniacs  ;D
met robert Englund
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

LittleNinja

Gisteren in 720p... Ook nog steeds erg mooi beeld. Ik ga de film straks wel kopen, maar ik vond de film minder spannend dan de eerste 10 minuten deden geloven.

Overigens dacht mijn PS3 dat het om een 2.0 dts track ging ( download )... Wel bijzonder dat de achter kanalen gescheiden geluiden aan het weergeven was. ???

Citaat van: Nooff op maart  5, 2009, 23:21:28
Bolt in 1080p  :o

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

ajbeefde

Pinocchio platinum edition (BR)
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

squeek

Citaat van: klinktbeter op maart  7, 2009, 12:50:59
Gisteren Blood Diamond begonnen op BD. Thema doet mij wat aan Far Cry 2 denken ...
Om de film nu au serieux te kunnen nemen met DiCaprio ..... NEE

allez, dicaprio begint verdorie toch beestig te acteren, het titanic gehalte is ver te zoeken en blood diamond vondt ik een erg sterke film.

betreft devil's advocate, stom dat het einde niet getoond is want dat is nu juist het hele punt van de film, zonder dat kan je het amper een goeie film noemen!!

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Dirc

ksi

Vanmiddag the incredible hulk gekeken. Erg goed vermaak en daarnaast een goede sub workout  :blink:

HTip

Vandaag 1408 (moeten we nog een keer kijken ;)) en Gone baby gone (erg goede film) gekeken

Allebei op BD 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

sr7000

Citaat van: master30 op maart  8, 2009, 00:07:22
2001 maniacs  ;D
met robert Englund

Heh heh: die ken ik! Vond hem wel vermakelijk.

Dirc

chriskras

Net Seven Pounds gezien in 1080p

Erg mooie en ontroerende film, in het begin wat rommelig en verwarrend.. het einde is prachtig

Een echte aanrader !!
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

MartijnR

Gisteren bekeken:
- Ice age 2
- Le fabuleux destin d'Amelie Poulain

Vanavond op de planning:
24 - serie 6
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

Sonic Circle

Dresden op DVD en 3:10 to Yuma op BD.
Beide mooie films, met een prachtige climax waar lang naar toe wordt gewerkt.

Vooral de BD transfer en audio van 3:10 to Yuma waren extra genieten!

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

BernHardN

Gister fietsendieven (Ladri di biciclette ) erg oud maar mooi

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

LittleNinja

Gisteren gekeken naar 3:10 to Yuma.

Leuke film om eens gezien te hebben. Hij komt niet specifiek in mijn verzameling te staan.

In Reza zijn taal: Hij krijgt van mij een 6.5/10. ;)

Dirc

Grote kans op Harry Potter 4 BD.

reza

Hoi,

Net samen met het vrouwtje Bolt gezien in 1080p, wat een plaatje zeg :o Zelfs Ruth zei : wel scherp he ;D
Wel een OK film maar niet meer dan dat.
Hij krijgt van mij een 6.3/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

chriskras

Zomenteen toch maar even een klassiekertje kijken

One flew over the Cuckoo's nest in 180p

Ben benieuwd:D
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

reza

Net Rouders in 720p gezien.
Is een ok film krijgt van mij een 6.5/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"