Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Dirc

Denk dat het vanavond don't mess with the Zohan wordt.

celerontje

Ik zou die film eerder ''They will mess you tubes'' noemen. ;D
Desondanks veel plezier.
Ga je 'm op BD kijken?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dirc

lol

nee DVD, maar bij nader inzien heb ik m niet eens  ;D

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

ksi

Ian G

Heroes se1 ep 3+4 (DVD)

Pas net aan deze serie begonnen maar nu werkt het al verslavend  :)

JCL

Citaat van: JCL op februari 15, 2009, 12:38:20
Ik zit hier ook tussen te twijfelen. Spiderman zat bij de 6 films die ik van Sony heb "gekregen" en HP heb ik net de box van gekocht. Lastig lastig... Misschien gewoon allebei doen >:D

Toch maar allebei gedaan :) Beide erg vermakelijk. Valt me toch op hoeveel verschil je ziet tussen Harry Potter en Spiderman. Je kan duidelijk zien dat Spiderman een nieuwere film is.

DVDGuy

Gisteravond Transsiberian gekeken en dat was absoluut de moeite waard; goed verhaal, mooie plotwending(en) en prachtige opnames van treinen.

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Paul1967

Niet in mijn HT vanavond, maar bij mijn ouders:
een horror classic pur sang

HTip

Gisteravond Die Hard 4.0 op BD gezien. Actie beetje overdone, maar wel lekkere droge Bruce Willes humor. Beeld en geluid waren uitstekend :thumbs-up:

Kortom leuke film 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

ShellBeach

Tropa de Elite (2007)

Wat een vette film ... en dan nog LPCM op BD :) Als Cidade de Deus voor kinderen was, dan is dit voor volwassenen.
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

Dennistattoo

vanavond of zometeen Chick of thiefs kijken en Extreem Movie
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

LittleNinja

Gisteren voor het eerst gezien... en gewoon via Casema ZIGGO in ultra SD.. ::)

Lucky Number Slevin

Lijkt een beetje een warrige film, maar de ontknoping doet het hem. Erg coole film!

HTip

Citaat van: LittleNinja op februari 22, 2009, 10:26:35
Gisteren voor het eerst gezien... en gewoon via Casema ZIGGO in ultra SD.. ::)

Lucky Number Slevin

Lijkt een beetje een warrige film, maar de ontknoping doet het hem. Erg coole film!
Heb ik nog liggen op DVD, maar nog niet gezien. Binnenkort maar eens doen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Gisteren King Arthur op BD met tiptop en celerontje tijdens de M&G.
Mooi gefilmd, goed geacteerd, beetje bloederig ;) Mooie beelden, erg filmisch, toch scherp, maar in de donkere scenes wat graining. Schitterend geluid, alleen het LFE kanaal was iets te hard gemixt, maar dat was met de SMS zo opgelost ;D

Later op de avond met mijn vrouw nog Planet Earth - Mountains op BD gekeken. Wat is dat toch een schitterende documentaire :o
Showcase - Topic

Ian G

Heroes season 1: ep 9 en 10 (DVD)

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Dracoplasm

7 pounds

In één woord geweldig, lang geleden dat ik zo'n goede film gezien heb !
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTip

Gisteren gekeken op BD
- Chronicles of Narnia 1. Beetje kinderfilm ;), maar wel met prachtig beeld en geluid ;D
- The Island. Erg spannende film. Beeld en geluid waren prima, ondanks dat het een SD-soundtrack (Dolby 640 kbps) was ;)
Showcase - Topic

LittleNinja

Citaat van: HTip op februari 23, 2009, 08:21:44
Gisteren gekeken op BD
- Chronicles of Narnia 1. Beetje kinderfilm ;), maar wel met prachtig beeld en geluid ;D
- The Island. Erg spannende film. Beeld en geluid waren prima, ondanks dat het een SD-soundtrack (Dolby 640 kbps) was ;)

Nu niet ineens naast je schoenen gaan lopen he?! :P

stevefilmfreak54

Changeling met Angelina Jolie, producent Clint Eastwood goeie film krijgt van mij een 8

Maf

City of Ember en Transporter 3.

Gisteren was het Role Models en Seven Pounds.

En de dag daarvoor Punisher 2 en Ip Man.

Wat een leven ook he  :inlove:

JCL

Citaat van: Dracoplasm op februari 22, 2009, 23:41:24
7 pounds

In één woord geweldig, lang geleden dat ik zo'n goede film gezien heb !

Mooie film is dat! Jammer dat je het einde al vanaf het begin zag aankomen maar verder een echte topper!

HTip

Showcase - Topic

neptune

Afgelopen weekend gekeken :

Jumper , vond het een goede film, very entertaining.

Taken, goede film, aanrader.

In my father's den.
Beetje langdraderig als je een superspannende triller verwacht . Op zich toch ook best een een aardige film voor de liefhebber met geduld :)
zet hier iets neer