Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Sonic Circle

The Escapist.

Heerlijke film. Fantastische cinematografie en geluid door de hele film, top acteerwerk en een sterk script met redelijk verassende wending.
Aanrader!

ShellBeach

Iron Man
een van de betere comic verfilmingen
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

Lex Groningen

Vanavond maar eens black hawk down kijken,is alweer een hele tijd geleden dat ik deze film gezien heb.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Dracoplasm

iRobot, klinkt (en kijkt) lekker met mijn nieuwe kabel, recente dvdspeler en net aangesloten subwoofer  :devil:
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Dirc

eddy135

Net naar Duel gekeken, op BRT1, blijft toch een heerlijke film...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

remon123

gister changeling gekeken super mooie film
jolie speelt de dakpannen van het huis  :o :o :o :o
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

-madison-

Zo eerst een aantal afleveringen van The Office seizoen 3, vanmiddag misschien nog RocknRolla.
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

celerontje

Vanavond ik ga meehelpen met een 35mm projectie van de Franse komedie ´´Bienvenue chez les Ch'tis´´
Ik help ook met aansluiten, doek spannen, projector uitrichten etc.
Hopelijk komt er veel publiek! :smile:

EDIT:
:(We hebben helaas iedereen naar huis moeten sturen, omdat de Dolby SR processor geen geluid gaf.
Oorzaak: Loszittende module voor de optische geluidskop, waardoor een zekering was doorgesmolten.
't Is nog wel dezelfde avond gerepareerd, maar toen was het al te laat. :(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op februari  7, 2009, 14:15:20
Vanavond ik ga meehelpen met een 35mm projectie van de Franse komedie ´´Bienvenue chez les Ch'tis´´
Ik help ook met aansluiten, doek spannen, projector uitrichten etc.
Hopelijk komt er veel publiek! :smile:

Veel plezier! Leuk dat je je hobby een meer professioneel tintje kan geven :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Zeker, ik heb de onderdelenlijst van de projector ook al uitgeprint en heb de manual van de Dolby processor gelezen.
Maar dit is trouwens vrijwilligerswerk voor een culture stichting, we draaien in een hele mooie hotelzaal, met toneel, waarbij we het doek in de toneelopening hangen en we de gordijnen een beetje kunnen dichtschuiven, als we een 1:85:1 film draaien.
Maar de film van vanavond is in cinemascope, dus die wordt met zo´n dikke ´´toeterlens ;D´´ geprojecteerd, op volle breedte! :smile:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

DVDGuy

Gisteravond eerst Body of Lies gezien en daarna What Happened in Vegas
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Marcel_T.

Citaat van: celerontje op februari  7, 2009, 14:34:28
Zeker, ik heb de onderdelenlijst van de projector ook al uitgeprint en heb de manual van de Dolby processor gelezen.
Maar dit is trouwens vrijwilligerswerk voor een culture stichting, we draaien in een hele mooie hotelzaal, met toneel, waarbij we het doek in de toneelopening hangen en we de gordijnen een beetje kunnen dichtschuiven, als we een 1:85:1 film draaien.
Maar de film van vanavond is in cinemascope, dus die wordt met zo´n dikke ´´toeterlens ;D´´ geprojecteerd, op volle breedte! :smile:

Leuk man! Waar gebeurd dat allemaal?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

reza

Ik heb net Changling gezien.
Dit is een waargebeurverhaal, de film is erg goed in elkaar gezet en
verveeld eigenlijk nooit. Clint Eastwood heeft de ilm gemaakt.
Ik vond het een goede film.
Hij krijgt van mij een 7.2/10

Daarna heb k Body of lies gezien in 1080p Wat een plaatje!!
Zeer goeie transfer voor HD beamer bezitters.
de film zit erg goed in elkaar en is zeer goed te kijken. Ook dit vond
ik een zeer goeie fil hij krijgt van mij een 7.6/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Dirc

vanavond / morgen oceans 13 op BD

celerontje

Citaat van: Marcel_T. op februari  9, 2009, 16:05:49
Leuk man! Waar gebeurd dat allemaal?
Hotel de Zon in Oosterwolde, Friesland, zie www.kunstwerf.com
Maar zoals je gelezen hebt, lukte het zaterdag niet, door die kapotte Dolby DSP.
Maar we gaan 'm zeker alsnog vertonen, binnenkort.

JCL

Harry Potter 1 of I robot (beide Blu-Ray)

Lex Groningen

the Departed net even gezien.
En voor straks 88 minutes.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Dennistattoo

ik krijg deze week me mediacenter pas weer terug, mis hem wel. Heb de laatste weekjes geen goeie film's meer kunnen kijken  :(
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

raMniv

Gisteren:

Hellboy 2 (erg vermakelijk)
death race (erg vermakelijk)
The bankjob (niet erg vermakelijk)
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Paul1967

Vanavond mijn ouders op visite. We gaan de Imax documentaire over Egypte (met Omar Sharif) kijken.

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

JCL

Citaat van: JCL op februari  9, 2009, 16:45:02
Harry Potter 1 of I robot (beide Blu-Ray)

Harry Potter gezien. Blijft genieten met mijn nieuwe speakers/versterker. BD weet toch een geweldige beeld/geluid sensatie neer te zetten :D

DVDGuy

Gisteravond the Changling gekeken; goed verhaal -gebaseerd op een waar gebeurd verhaal- en een sterke rol van Angelina Jolie (waar ik absoluut géén fan van ben  :confused:)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Paul1967

Vanavond de Orde van de Feniks uit de Harry Potter reeks kijken.
Heb hem al een tijdje in huis en nog altijd niet bekeken (schande ;D).