Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Sonic Circle op februari  3, 2009, 16:02:09
Die staat bij ons ook in de planning Philip, goed dat Bjorn hem kan gebruiken want dan zoek ik hem alvast op :D

P.s. Iron Man staat ook op ons "to watch" lijstje, met de kerst alvast aangeschaft op BD.

Iron Man is de ideale test voor je HT :o :o :o Goed dat je hem hebt bewaard :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

-madison-

Citaat van: Sonic Circle op februari  3, 2009, 15:55:26
The Boondock Saints.

Wat een film, heerlijk! Overdadig geweld af en toe, maar het is zeker een soort functioneel geweld (kijk de film maar als je hem nog niet kent).

Deze gaan we absoluut opnieuw kijken als ons HT binnenkort klaar is, want deze film verdient het beste beeld en geluid voor optimale ervaring. Zo ook Atonement die we onlangs hebben gezien.

Idd een super film! Ik denk dat ik hem vanavond ga bekijken.
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

HTip

Citaat van: -madison- op februari  3, 2009, 16:09:59
Idd een super film! Ik denk dat ik hem vanavond ga bekijken.
Ik ken hem niet. Begrijp dat het een aanrader is ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Citaat van: HTip op februari  3, 2009, 15:58:44
Erg leuke film en goed beeld en geluid. Veel plezier!
Misschien kan ik Kung Fu Panda van iemand lenen op BD.
Ik heb 'm in de IMAX gezien, maar in m'n HT zal het ook heel mooi zijn.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op februari  3, 2009, 16:30:53
Zeker proberen!
Showcase - Topic

Dirc

Citaat van: celerontje op februari  3, 2009, 16:30:53

ja hoor dat kan na vanavond.
of ruilen?

celerontje

Haha, je begrijpt me verkeerd.
Ik kan hem misschien van iemand lenen die ik ken, zodoende.
Ik heb dus iets afgesproken met iemand, snappie? ;D

Dirc, ik kom zeker nog eens een keertje bij jou kijken, want ik heb eigenlijk nog nooit een CRT projector zien spelen.
Dat komt later, eerst naar HTip en binnenkort voor de 2de keer naar Ronald!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Dirc

Kung Fu Panda was nice!

Mooie aanslag op mijn subje, welke het trouwens goed vol hield.(waarschijnlijk in tegenstelling tot de buurman :laugh:)

celerontje

Zette je CRT een mooi scherp plaatje neer?

Perfectionist

Net Bangkok Dangerous gekeken met Nicolas Cage...aanrader
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Dirc

Citaat van: celerontje op februari  3, 2009, 22:23:24
Zette je CRT een mooi scherp plaatje neer?

zeker! 720P is prima als je het mij vraagt op mijn afstand.
Ik kan toch wel stellen dat het beeld beter is dan de gemiddelde bioscoop.

Ik hoor het wel als je wilt komen kijken!
Je bent van harte welkom!

celerontje

Ziet 720p er bij jou in alle opzichten beter uit, dan 1080i?

Dirc

Citaat van: celerontje op februari  3, 2009, 23:03:45
Ziet 720p er bij jou in alle opzichten beter uit, dan 1080i?

ik stuur 1080i naar de scaler welke 720P stuurt naar de PJ.
Dit beeld is bij mij rustiger. 1080i naar de PJ gaf een trillerig beeld, 720P niet.

verder had ik zelf het idee dat 1080i iets fletser was qua kleuren.

celerontje

Geeft het geen mooier beeld als je de PS3 ook op 720p zet?
Want nu zit je met onnodige interlacing.

Sonic Circle

Citaat van: Perfectionist op februari  3, 2009, 22:52:11
Net Bangkok Dangerous gekeken met Nicolas Cage...aanrader

Ja ik vond het begin clichématig aandoen maar de film werd steeds beter in wat hij doet. Heb hem in 2 delen bekeken.. eerste 30 minuten had ik moeite erin te komen. 2e gedeelte ging zonder problemen :)

Vanavond zelf Pride & Glory gekeken. Zulke films hou ik van. Hij is misschien wat langdradig, maar het acteerwerk was top notch met goede rollen van o.a. Edward Norton (topper), Jon Voight en Colin Farrel. Prachtige cast, prachtig camerawerk, mooie muziek, heerlijke setting en een redelijk tot goed script.

Dirc

geen idee;D ik kan het eens proberen, maar in de handleiding van de crystallio stond dat deze beter overweg kon met interlaced beeld en dat het resultaat ook mooier zou zijn. Vandaar dat ik eigenlijk 720P nog niet geprobeerd heb.

Lex Groningen

Ojee kan niet slapen en moet er straks om kwart over 6 wel weer vanaf.Dus ga ik maar weer even American gangster kijken.
Blijft gewoon een heerlijke film om voor de zoveelste keer te kijken.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

LittleNinja

Gisteren het doek laten zakken voor het tweede deel van de Bourne trilogie.. Ook heet laatste deel nog even opgezet maar dat hield mijn wederhelft niet vol. Ik vind het een top reeks!

-madison-

Citaat van: HTip op februari  3, 2009, 16:25:15
Ik ken hem niet. Begrijp dat het een aanrader is ;)

Echt niet? Dan meteen naar de winkel!! ;D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

HTip

Showcase - Topic

HTip

Citaat van: LittleNinja op februari  4, 2009, 09:50:16
Gisteren het doek laten zakken voor het tweede deel van de Bourne trilogie.. Ook heet laatste deel nog even opgezet maar dat hield mijn wederhelft niet vol. Ik vind het een top reeks!
Vind de reeks ook erg goed. Iets om direct achter elkaar te kijken 8)
Showcase - Topic

Dennistattoo

Gisteren ''Soul Men'' gekeken met Berie Mac (rip) en Samuel Jackson, wel lachen
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Onne

Gisteren American Gangster, erg goede film wederom!!

Denzel Washington is toch wel een van mijn favoriete acteurs.

Dirc

Oceans Eleven op BD gezien vandaag.
Blijft mooi!

SpeedyAndré

Mooi zo, kijken kijken niets verkopen  ;D ;D
Heb net The hunt for Red October gezien (en gevoeld  >:D) op BD  :-*

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB