Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

patrick254 en 1 gast bekijken dit topic.

DVDGuy

Gisteravond gekeken naar de nieuwe film van Clint Eastwood, Gran Torino en ik heb genoten  :satisfied:

Ruwe bolster blanke pit; mooi verhaal en overtuigend gespeeld

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

genesis

Citaat van: DVDGuy op januari 13, 2009, 11:41:09
Gisteravond gekeken naar de nieuwe film van Clint Eastwood, Gran Torino en ik heb genoten  :satisfied:

Ruwe bolster blanke pit; mooi verhaal en overtuigend gespeeld

Gaaf, op dvd of in de bioscoop?

Genesis
Carpe Diem

Dennistattoo

zometeen even Donnie Brasco kijken op HD en daarna even een andere HD kijken welke weet ik nog niet. Maar moet veel film's kijken zit pas op de 60 uur met me nieuwe LCD
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

DVDGuy

Citaat van: genesis op januari 13, 2009, 11:49:44
Gaaf, op dvd of in de bioscoop?

Genesis

Vanaf mijn Rhapsody RSX100 (HD)  :ph34r: :police: :devil:

Brimme

Denon AVR-3808A , Monitor Audio RS6 ,Monitor Audio Silver 3i , Playstation 3, Panasonic Th42pz80.

genesis

Carpe Diem

blue-eyes

Een van mijn grootste frustaties: Crusades is nooit afgemaakt. Het is geen babylon 5, maar eenmaal begonnen wil ik ook het einde weten.

Grrrrr....
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Deleted member

DVDGuy

Citaat van: genesis op januari 13, 2009, 12:48:49
Gedownload?!

Genesis

Yep; HD staat overigens in deze voor Hard Disk en niet High Definition  :notify:

Dracoplasm

Gisteren RockaRolla (?), zeer gaaf.
Morgenochted extra vroeg uit bed om Scrubs 8-3 te kijken  ;D
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

chriskras

(niet lachen) The Godfather 1 voor het eerst kijken in BD

Ik had hem al een tijdje, maar had nooit de tijd/zin om de reeks te gaan kijken, vanavond eindelijk aan deel 1 begonnen, wat een geweldige film is het toch
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

ShellBeach

Dark City director's cut in HD

Overtreft duidelijk het origineel welke ik wel quasi van buiten ken (had hem reeds op DVD), meer verhaallijn, minder rush, minder filmmuziek, meer finesse meer dialogen.
En Jennifer Connelly die nu de nummertjes zelf zingt ... OMG.
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

Brimme

Denon AVR-3808A , Monitor Audio RS6 ,Monitor Audio Silver 3i , Playstation 3, Panasonic Th42pz80.

Dennistattoo

net heb ik even Planet Earth gekeken op 1080 en zag er super uit (op het schokken na)

Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

jaco

Citaat van: Denniskoi op januari 14, 2009, 16:17:35
net heb ik even Planet Earth gekeken op 1080 en zag er super uit (op het schokken na)
"even" ?
Het zijn toch wel een aantal afleveringen, heb je de speler op 8x gezet of zo  ;D

9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

reza

Van alles en nog wat vanavond Riwi en ik gaan een beamertje beoordelen ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

rdm

Vanavond gaan we Transporter 2 op blu-ray kijken

Dennistattoo

Citaat van: jaco op januari 14, 2009, 16:24:04
"even" ?
Het zijn toch wel een aantal afleveringen, heb je de speler op 8x gezet of zo  ;D

Hahaha nee nee, had even Planet Earth 2007 gedownload, die duurde ongeveer 1,5 uur.

DVDGuy

Vanavond Linewatch met Cuba Gooding Jr. gekeken; 13 in een dozijn film  :confused:

Dennistattoo

Ik ga zometeen denk ik even ''The Wrestler'' kijken en daarna even ''100 leukste minuten van de Pfaffs'' kijken haha, en vanavond een leuke tekenfilm met de kinderen. Heb ''Sleeping Beauty'' liggen in 1080P dus die kan het ook wel eens worden.

ShellBeach

Wanted ... totaal overdone film, na een uur afgezet ...
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

celerontje

Heb je 'm op BD?
Dan wil ik 'm wel van je overkopen!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ksi

Nog steeds met BoB bezig haha. Goede serie en probeer het zolang mogelijk te rekken (elke dag 1 episode max :P)

Dennistattoo

Heb net ''Speed Racer'' gekeken in Full HD, wat een kleuren zeg. Was wel lachen maar niet voor herhaling vatbaar