Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

ShellBeach

Citaat van: Fumi op november  5, 2008, 21:59:58
Net Indiana Jones gekeken, de laatste. Na 51 minuten heb ik hem weer uitgezet. Damn wat een tegenvaller!! Ik vond hem erg goedkoop aandoen, hing van toevalligheden en dingen die behoorlijk vergezocht waren aan elkaar. En THX-certified?? My ass.. laag heb ik zowat niet gehoord. Het geluid was wel gedetailleerd maar het voegde weinig toe, en zoals ik al zei zat het laag er totaal niet in.

Anderen die mijn mening delen/tegenspreken??

Er zit idd weinig kracht in het laag van de laatste Indy. Wil je een kick-ass kernexplosie ? Kijk naar de woestijnscene van Terminator III ...
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

DVDGuy

Gisteravond The Pledge met Jack Nickolson nog even gezien; Jack blijft geweldig.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

LittleNinja

Gisteravond: Surveillence

Aparte film. 1 keer zien is voldoende. Daarmee wil ik niet meteen zeggen dat ik het een slechte film vind. Maar extreem goed is ie ook niet.

Wuppy32

Gisteren Death Race...erg vermakelijke film

En wat episodes van de mentalist

BernHardN

afgelopen week de trilogie van The Godfather weer eens na lange tijd

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

squeek

straks een blauwe, denk de laatste die hard(4.0)

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Ghosty J

ik heb eergister en de dag er voor de nieuwe badman gekeken heerlijke film! :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Fatalfelix

Net Hostel en de Exorcist III gekeken. Hostel had opzich leuke ingrediënten, maar waarom moest die film nou op zo'n typische verrotte Amerikaanse manier beginnen, met van die typische "horror movies" hoofdrolspelers  :-\.

De Exorcist vond ik daarentegen weer super. Ondanks de leeftijd van de film, gewoon een goed verhaal :).
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

DVDGuy

Girsteravond Behind Enemeylines Columbia gekeken; onderhoudende film, maar m.i. geen topper.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

El Penumbra

Gisteren Felon gekeken, wel vermakelijk.
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

hdmania

Ik heb babylon gekeken. Ik vond dat wel een leuke actiefilm

master30

vrijdag avond: Gran Torino, vond het wel een grappige film

zaterdag avond: The Bank Job, ook leuk om een keer te zien.

vanavond: stargate atlantis 5x19 en wat delen jericho denk ik
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

graafke

celerontje

Citaat van: graafke op januari  4, 2009, 18:24:02
onverwacht goed:
The Dark Knight
Heb ik gisteravond gekeken op BD in m'n HT met Dolby TrueHD geluid:
Prachtig, die achtervolging met de Joker en z'n bazooka, jemig, wat een LFE gerambam, heerlijk!
En dan dat ziekenhuis......... hahaha, daar heb je een subwoofer voor!
Ik had de film al in de IMAX gezien, maar in een goede HT mis je ook niks!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ShellBeach

S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

rdm

Ga zo Wanted kijken ........tevens de eerste indrukken op doen van mijn nieuwe versterker (Pioneer susano-LX90)

LittleNinja

Zaterdag avond bij UGC ( Antwerpen ) gekeken naar Twilight.

Geen verkeerde film. Niet het sterkste verhaal en ook geen actie puur sang..

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Sol

Citaat van: Fatalfelix op januari  4, 2009, 00:57:23
Net Hostel en de Exorcist III gekeken. Hostel had opzich leuke ingrediënten, maar waarom moest die film nou op zo'n typische verrotte Amerikaanse manier beginnen, met van die typische "horror movies" hoofdrolspelers  :-\.

De Exorcist vond ik daarentegen weer super. Ondanks de leeftijd van de film, gewoon een goed verhaal :).
Exorcist III? :-\
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

master30

P2

spannende horror voor een leuk avondje  :)
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

reza

vanmiddag eagle eye, ik ben zeer benieuwd.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Laat het me maar weten... Heb hem al een tijdje klaar staan. ::)

Citaat van: reza op januari  5, 2009, 10:02:35
vanmiddag eagle eye, ik ben zeer benieuwd.

reza

Hij deed het niet.

Ik heb toen maar 300 gekeken, ook goed.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Dennistattoo

Net maar even Strange Wilderness gekeken, leuk vooral met die net ogen als hij ligt te slapen ;D
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Dennistattoo

zometeen even een nieuwe codec pack er over heen en dan heb ik nog 8 HD's op me wachten. Denk dat ik Spiderman II en Death Proof ga kijken
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD