Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Marsh

Citaat van: chulin op december 29, 2008, 15:37:34
dat zeg ik ook niet  ;)

Was gister niet heel erg in een overdreven humor stemming, ik kijk hem vanavond wel af. Maar ik vrees dat het een niet al te hoog cijfer gaat worden.
Heb je 1 ook gezien?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

chulin

Ja, mijn zoontje vindt het fantastisch. Eerlijk gezegd vind ik qua beeldkwaliteit een van de mooiste blu-rays.
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Marsh

Citaat van: chulin op december 29, 2008, 15:41:46
Ja, mijn zoontje vindt het fantastisch. Eerlijk gezegd vind ik qua beeldkwaliteit een van de mooiste blu-rays.

Vind je ja?
Ik vindt ratatouille en Kung Fu Panda eigenlijk nog mooier.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

chulin

Ratatouille is ook heel mooi, zeker weten. Kung fu panda heb ik nog niet gezien.
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

DVDGuy

Citaat van: Marsh op december 29, 2008, 15:44:02
Vind je ja?
Ik vindt ratatouille en Kung Fu Panda eigenlijk nog mooier.

Gefliciteerd met je 2000ste post  :baaa: ;)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Marsh

Citaat van: DVDGuy op december 29, 2008, 15:58:43
Gefliciteerd met je 2000ste post  :baaa: ;)

Dank u vriendelijk.. dat was me totaal onschoten. Denk dat ik mijn collega's morgen even ga trakteren op een grote taart.  :baaa:

@Chulin:

Kung Fu Panda moet je dan zeker kijken.
Tot nu toe een van de mooiste animatiefilms op blu-ray na mijn mening.

SeriousCinema

LittleNinja

Citaat van: Marsh op december 29, 2008, 16:06:29
Kung Fu Panda moet je dan zeker kijken.
Tot nu toe een van de mooiste animatiefilms op blu-ray na mijn mening.

Dat zullen de heren van Pixar / Disney niet grappig vinden. Tot op heden hadden zij altijd de mooiste animaties ( volgens het publiek ). :P
Het verhaaltje, de humor en ook de muziek ( Hans Zimmer ) vond ik trouwens erg goed van deze film.

Marsh

Citaat van: LittleNinja op december 29, 2008, 16:31:35
Dat zullen de heren van Pixar / Disney niet grappig vinden. Tot op heden hadden zij altijd de mooiste animaties ( volgens het publiek ). :P

Ach, ik heb voor m'n werk contact met bijna alle grote filmmaatschappijen en zelfs Disney/Pixar waren net zo enthousiast over Kung Fu Panda als ik dat ben.  :xmas:

SeriousCinema

LittleNinja

Dit staat trouwens op Wiki:

"Dreamworks is working on a sequel to Kung Fu Panda, which is currently in pre-production"

[EDIT]
En hoe is het spelletje eigenlijk??

@Marsh
Wat doe jij voor werk dan eigenlijk?

Bennie

vanavond kijk ik Pitch Black met Vin Diesel.
JVC NZ8 - Projecta HD progressive 2.80m 2.40:1 - Panasonic 9004 - Jungson AV 1000D - Doumois reference 1 - Svs SB4000

LittleNinja

Cool... Gave film. Heb ik toen ooit meegenomen uit Canada. Ruime tijd erna kwam hij pas in NL uit.

Er zouden toch drie delen komen?? Ik ken alleen nog "The Testicles Chronicles of Riddick". ;D

Citaat van: Bennieboy op december 30, 2008, 09:38:51
vanavond kijk ik Pitch Black met Vin Diesel.

H B

Citaat van: LittleNinja op december 30, 2008, 09:46:11
Cool... Gave film. Heb ik toen ooit meegenomen uit Canada. Ruime tijd erna kwam hij pas in NL uit.

Er zouden toch drie delen komen?? Ik ken alleen nog "The Testicles Chronicles of Riddick". ;D

Er zijn ook drie delen tussen Pitch Black en The Chronicles of Riddick zit de animatie film The Chronicles of Riddick: Dark Fury daarin word een beetje de voorgeschiedenis van Riddick uitgelegd. 

Bennie

Citaat van: H B op december 30, 2008, 10:06:07
Er zijn ook drie delen tussen Pitch Black en The Chronicles of Riddick zit de animatie film The Chronicles of Riddick: Dark Fury daarin word een beetje de voorgeschiedenis van Riddick uitgelegd. 

Gaaf, ik wist niet dat er ook een animatie was.
Ga ik wel even opzoeken.
JVC NZ8 - Projecta HD progressive 2.80m 2.40:1 - Panasonic 9004 - Jungson AV 1000D - Doumois reference 1 - Svs SB4000

LittleNinja

Beetje een telleurstelling... Had toch gehoopt op een "echte" film. :(

Toch maar een keertje de ani op zoeken.

Citaat van: H B op december 30, 2008, 10:06:07

Gisteren toevallig Ghost in a shell 2.0 ( 2008 ) binnen gehaald. Zelfde film als 1, maar dan gecombineerd met nieuwere animatietechniek. Ik weet nog niet of ik er meerwaarde in kan ontdekken.

ShellBeach

The Fall uit 2006 staat vanavond op de menu... trailer zag er visueel erg netjes uit.

Update: wat een visueel mooie film ... surrealistische beelden zoals deze :
http://missgeeky.com/wp-content/uploads/2008/03/the-fall.jpg
gewoon pure eye candy ...
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

ShellBeach

Citaat van: AnubisNefer op december 29, 2008, 11:16:46
Baraka !

Schitterende 70mm opnames van Ron Fricke.
Chronos is ook een aanrader, deelt een aantal scenes met Baraka.

En dan het zwaardere werk: Koyaanisqatsi, Powaqqatsi en Naqoyqatsi .

PS: Naqoyqatsi vind ik zwaar tegenvallen. Te veel CGI en processed beelden, te weinig Frickle achtige fotografie ...
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

HTip

Vanavond Indiana Jones - Raiders of the lost Ark gekeken. Hadden we natuurlijk al gezien maar niet in de HT. Heerlijke film, goed verhaal, sterke actie, leuke humor en dus prima vermaak!

Deze week volgen de andere 2 delen van de trilogie. Deel 4 hebben we nog niet, maar staat natuurlijk wel op het verlanglijstje :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Deel 4 wil ik wel meenemen op BD tijdens de M&G, als ik de BD speler fatsoenlijk meegesleept krijg.
In deel 4 zit trouwens een kernexplosie, dus je SVS komt wel aan z'n trekken! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op december 31, 2008, 02:15:30
Deel 4 wil ik wel meenemen op BD tijdens de M&G, als ik de BD speler fatsoenlijk meegesleept krijg.
In deel 4 zit trouwens een kernexplosie, dus je SVS komt wel aan z'n trekken! ;D
Gaaf! Vrienden van ons hadden die een keer op DVD meegenomen om een stukje te kijken en dat was al erg indrukwekkend. De THX trailer en die kernexplosie waren trouwens de reden voor de SMS-1 :biggrin:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DVDGuy

Gisteravond eerst 88 Minutes gezien met Al Pacino, aardige film  8)
Daarna Hancock gezien, begon aardig maar uiteindelijk vonden wij het geen geslaagde film  :notify:

celerontje

Citaat van: HTip op december 31, 2008, 07:10:04
Gaaf! Vrienden van ons hadden die een keer op DVD meegenomen om een stukje te kijken en dat was al erg indrukwekkend. De THX trailer en die kernexplosie waren trouwens de reden voor de SMS-1 :biggrin:
De THX trailer is echt extreem kritisch voor je subwoofer inderdaad.
Trouwens als je de BD opstart krijg je het ''Paramount High Definition'' logo, waar ook een enorme LFE whoessshhhhhh inzit.
Over de film zelf, ik denk toch dat ie je gaat tegenvallen, maar ik had 'm al (digitaal in 2K) in de bios gezien en Ronald bood de BD voor een leuk prijsje aan, dus heb ik 'm in mijn (nu nog bescheiden) BD collectie.
Qua beeld is het zeker niet m'n beste Blu-ray, daarvoor is het beeld teveel gefilterd, maar 't is toch leuk vermaak.
Zullen we die dan kijken, tiptop?
Ik zal natuurlijk ook The Dark Knight meenemen, dat is in Dolby TrueHD echt een bonk aan dynamiek, plus dat die IMAX scenes in 1080p om te kwijlen zijn.

Die oude bruine Indiana Jones DVD box heb ik ook, die is mooier dan die nieuwe uitgaves.
Ik zag die oude box bij de V&D liggen, dus heb ik 'm maar gekocht.
Als het aan George Lucas ligt duurt het denk ik nog HEEEEEL lang voordat 1, 2 en 3 op BD uitkomen, denk ik.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

joostpolletje

Zometeen weer verder met Episode 7 van de Band of Brothers blu-ray.
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

reza

Nieuwe van Vin diesel.

Babylon A.D in HD. Ik ben benieuwd.
Krijgt van mij een 7.0/10
Lekkere actiefilm en een heerlijke film als je een SUB lover bent, buren opgepast ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

DVDGuy

Vandaag Wall-E gekeken; vanavond The Spartan

oud_account_1

vanavond maar weer eens the 5th element kijken :)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values