Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

-madison-

Gisteravond "We own the night" gezien. Leuke film!!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Dracoplasm

Citaat van: Denniskoi op december 16, 2008, 20:24:17
vanavond Death Race kijken, hopelijk een goeie film anders breek de bom :tongue2:

Komt heel erg overeen met het oude racespel P.O.D. naar mijn idee.

Nu X-files - I want to believe aan het kijken.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Dennistattoo

zometeen maar eens even Bruce Lee kijken, heb net de hele collectie gedownload van het 35 jaar bestaan. Dus 10 dvd's digitaal verbeterd (teminste zo zag Fist Of Fury er gisteren uit)

Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

RobinAFCA

Gister Tropic Thunder 1080p aangezet na een half uur uitgezet echt de slechtste film die ik de afgelopen jaren heb gezien. Wat een bout film zeg :devil: :devil:
Samsung PS50C7700 3D| Onkyo TX-SR605E | Fronts B&W DM604s2 | Center B&W LCR-3 | Backs B&W DM602s2 | Sub BK XLS300 | Playstation 3 | Wii | FULL HD HTPC | Supra/Canare/Ixos cables | Logitech Harmony One

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=70118.0

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

RobinAFCA

Samsung PS50C7700 3D| Onkyo TX-SR605E | Fronts B&W DM604s2 | Center B&W LCR-3 | Backs B&W DM602s2 | Sub BK XLS300 | Playstation 3 | Wii | FULL HD HTPC | Supra/Canare/Ixos cables | Logitech Harmony One

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=70118.0

master30

Citaat van: Dracoplasm op december 17, 2008, 13:27:58

Nu X-files - I want to believe aan het kijken.

En?

Als X-files fan moet ik zeggen dat ik behoorlijk terleur gesteld was,

Ik heb bijna de complete series op vhs compleet gekocht en toen ze op dvd kwamen elk seizoen bij de makro op dvd gekocht (rond de 95 euro per seizoen betaald destijds :-[ :crazy:)
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

LittleNinja

Vanavond eens niet in mijn eigen HT... Niet eens HT verwacht ik... Gewoon op de muzikale ontdekkingstoer!!!  8)

Marsh

Hoogstwaarschijnlijk nieuwe batman @ Blu-ray.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Tinus_

Citaat van: Denniskoi op december 16, 2008, 20:24:17
vanavond Death Race kijken, hopelijk een goeie film anders breek de bom :tongue2:

Die heb ik gisteren bekeken, ik vond het een erg vermakelijke film.  ;D
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

DVDGuy

Citaat van: RobinAFCA op december 18, 2008, 23:25:53
EN???:P

Ik vond het allemaal net iets te ver gezocht en net iets te veel explosies, maar als ik in de bioscoop had gezeten had ik er geen rot gevoel aan over gehouden.

Vanavond wordt het Hancock of Fantastic Four

Dennistattoo

Citaat van: Tinus_ op december 19, 2008, 12:55:31
Die heb ik gisteren bekeken, ik vond het een erg vermakelijke film.  ;D

Ja zeker was een goeie film
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

VlisChris

Gisteravond Hard Candy gezien.
Avond ervoor Batman TDK.
Beiden absolute toppers :D 8)
En ja, ik heb TDK nog in surround kunnen kijken ;)

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

DVDGuy

Het is vanavond toch anders geworden dan eerst gepland  :nowink:

Begonnen met Saving rivate Ryan en daarna Taken met Liam Neeson.

Saving behoeft geen nadere uitleg  8)

Taken vond ik een onderhoudende film met een actueel thema; ik heb me vanavond prima vermaakt.

alfadude

Citaat van: Chrisje op de Arreslee op december 19, 2008, 14:46:20
Gisteravond Hard Candy gezien.
Hard Candy is gewoon geweldig.
Je ziet niets gebeuren en toch zit je op het puntje van je stoel en weet je niet meer met wie je medelijden moet hebben.

Dennistattoo

gisteren The Dark Knight gekeken op full hd, ben nu wall-e aan het rippen op full hd. Dus nieuwe mediacenter word goed gebruikt vandaag,

R

''Boy A'' in de verkade fabriek in den bosch. Absolute aanrader!

Nahpets

Rambo.

En heb gelijk de BR verkocht, wat een ellende film. Al die rondvliegende ledematen is echt niet mijn ding.

Wel strakke teksten van Stallone  ???, als hij drie volledige zinnen heeft gezegd in die film dan houdt het wel op.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

eddy135

Gisteravond naar The godfather gekeken, op BD.
Blijft toch een meesterwerk, en wat een mooie beeldkwaliteit; die film is al 35 jaar oud!
De restoratie is iig goed verlopen.  :thumbs-up:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Perfectionist

Citaat van: Enno op december 21, 2008, 00:03:42
Rambo.

En heb gelijk de BR verkocht, wat een ellende film. Al die rondvliegende ledematen is echt niet mijn ding.
:-X

Had je dan anders verwacht van te voren? :-X
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

eddy135

Citaat van: Perfectionist op december 21, 2008, 12:09:22
Had je dan anders verwacht van te voren? :-X

Dat vroeg ik me ook al af, ja.  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Bakkums

Net Transformers op BR gekeken, de film overigens al 2 keer gezien, dus nu 3 keer.
Maar wat een geweld en wat een beeld zeg. Zoveel beter dan DVD  :blink: had het niet verwacht.  :smile:

Morgen naar Miami, zou daar dan effe een biosje pakken, ben benieuwd wat er op het moment daar draait.

celerontje

Wat er draait?
Vast wel Madagascar 2, Australia etc.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta