Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Fatalfelix

Net Taking Lives gekeken. Opzich een leuk verhaal, en het had ook best een goede film kunnen worden. Helaas geven ze dan Angelina Jolie de hoofdrol als inspecteur en is Ethan Hawke (vind zijn uitstraling ook zo vreselijk) de bad guy. WAAAROM  :unhappy:. Niks mis met Angelina Jolie, ze is een lekker wijf, maar het ziet er gewoon niet uit als je iemand als haar heel serieus ziet doen (of nouja proberen om serieus over te komen wat dus niet lukt). Maarja volgende keer beter :).
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

LittleNinja

Zojuist Serenity en Burn after reading gekeken.

De eerste vond ik een redelijke SF maar geen uitblinker. Gewoon goed vermaak.

De tweede vond ik echt een enorme buttfilm. Hier en daar zonder meer goede acteer prestaties neergezet maar dit soort verhalen en flauwigheden boeien mij geheel niet. Enige goede aan de film is de veelbelovende openingsmuziek. Dumper! >:(

blue-eyes

Gisteren op BR Hancock en Batman (laatste deel) gekeken.

Zodadelijk (de kleintjes en moeder zijn een paar dagen weg ;D) :\

- clone war
- mongol
- Vexille
- Mummy III

Druk dagje :P
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

stevefilmfreak54

vanavond A Boy en Transsiberian kijken, gisteravond The Lazarus project gekeken, viel tegen.

gr.Steve

Dennistattoo

vanavond echt geen idee, heb alles nou wel zo'n beetje gezien. Me dvd la is ook oud hahaha, en kan ook niets leuks vinden op internet >:(

Dus vanavond gewoon tv kijken saai saai
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

master30

Niks vanavond,   :unhappy:

krijg de keet vol met verjaardags visite  :xmas:
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

ShellBeach

Gisteren 'The great escape' gezien. Kwa klank en beeld geen superfilm, maar wel een erg goed verhaal, en het laatste uur waarbij de verhaallijnen opgesplitst worden was erg goed gedaan.
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

LittleNinja

Citaat van: master30 op december 13, 2008, 19:05:26
Niks vanavond,   :unhappy:

krijg de keet vol met verjaardags visite  :xmas:

gefeliciteerd ;D

Brimme

gister : Burn after reading gekeken, veel over gehoord maar viel toch tegen.
Denon AVR-3808A , Monitor Audio RS6 ,Monitor Audio Silver 3i , Playstation 3, Panasonic Th42pz80.

kippekop

Gisteren gekeken, en een echte vrouwentip: definitely maybe. Eén van de beste romantische films die ik in tijden heb gezien (ik geef het heel eerlijk toe! :tounge2:)
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Dracoplasm

 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

S60t

Vanavond dan eindelijke Batman Dark Knight op BD.......
Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

master30

Citaat van: LittleNinja op december 14, 2008, 08:07:30
gefeliciteerd ;D

en bedankt maar weer,

vanvond maar weer wat delen Threshold
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

blue-eyes

Gisteravond had mijn vriendin "brieven van de Koning" meegenomen.

Ik zeg niet snel dat iets slecht is, maar slecht is voor deze film een understatement. Wat een slecht acteerwerk............

Laten liggen dus!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Dennistattoo

Denk zometeen even ''Resident Evil'' kijken de nieuwe animatie
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Dennistattoo

Resident evil was wel gaaf, zo strak gemaakt die animatie. zou echt gaaf zijn in full hd. Maar dat is een aanrader,

Ben nu The Day the Earth stood Still aan het kijken en echt wat een bager film >:(

Ben maar weer achter de computer gaan zitten :P

yessica

Gisteren loft gaan bekijken in de Cinema.
Amai... echt super film.
Vaste klant bij CinéMike !!!

LittleNinja

Ik vind dat we Yessica moeten benoemen tot erelid van het forum! Zij is toch één van de weinige ( al dan niet enige ) actieve dame die van zich laat horen alhier. 8)

Ik stem Yessica voor erelid! ;D

Dracoplasm

Lekker een vrij dagje na weken hard werken. Vanmiddag begonnen met Ghostworld, was zo spannend dat ik na enkele minuten weer achter de pc ben gedoken.
Straks Traitor
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

LittleNinja

Traitor heb ik ook al een tijdje klaar staan... Ben benieuwd!

searcher

Gisteren Kung Fu Panda gekeken en wat Full HD muziek clips zeer mooi.
Tevens Babylon tot de helft hierna ...slapen.

Vanavond misschien een aflevering van Ghostwhisperer Seizoen 4

Gr Searcher

ksi

Het weekend wit licht in de bios,
zondagochtend wall-e thuis.

En vanavond Terminator 2 nog maar eens  8)

El Penumbra

De laatste 4 afleveringen van 24 s3
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

reza

The Da Vinci Code in 1080p goeie film.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Dennistattoo

vanavond Death Race kijken, hopelijk een goeie film anders breek de bom :tongue2: