Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Dennistattoo

Righteous Kill  ;D Goeie film moet je wel bij blijven met de hoofd
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Dennistattoo

i know was een goeie film,

Vanavond een oudere film kijken ''School for Scoundrels'' van Billy Bob Cornhole hahaha

Net gekeken en krijgt van mij een 6/10 hou wel van domme humor
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

EdoE

Eerste film sinds tijden: The Unsaid

Cheers,

Edo (kon zich beter wensen, maar de handuitgesneden plakjes Serrano maken een hoop goed)

ksi

Earthquake (op dvd). Ook vooral om me sub een beetje te prikkelen.
Vond hem oké. Maar met schuddende stoelen was waarschijnlijk beter. Toch is het laag wel oke, en de special effects voor 1974 best nog wel goed.
7/10

Dennistattoo

zometeen maar eens ''Jumper'' kijken,

Dracoplasm

Vanavond met de studievereniging: The Killing Fields.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Dennistattoo

vanavond kijk ik Rush Hour 3, of Kat Williams met Pimpin een carabret uit Amerika

Grt

Vampire

Gisteravond Get Smart in 720p, wel een aardige film...

Eergisteren Tropic Thunder eveneens in 720p en ook best een aardige film.. Vrij droge humor, je moet er van houden...
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

LittleNinja

Vanavond nadat bruine piet de kinderen ingestopt heeft ( inside joke ) verzamelen de buren zich op onze sofa, zal het scherm uitgerold worden en de BenQ tot leven geroepen worden. FILMAVOND!!! 8)

We hebben een keuze uit ongeveer 20 films in 720p dus er zal vast wat tussen zitten!

Ghosty J

Citaat van: LittleNinja op december  5, 2008, 12:29:06
Vanavond nadat bruine piet de kinderen ingestopt heeft ( inside joke ) verzamelen de buren zich op onze sofa, zal het scherm uitgerold worden en de BenQ tot leven geroepen worden. FILMAVOND!!! 8)

We hebben een keuze uit ongeveer 20 films in 720p dus er zal vast wat tussen zitten!

heel slim van je om de buren uit tenodigen ;D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

LittleNinja

Precies... Geen gezeur ( al hebben ze nooit last van me :o ), ze nemen vaak wat lekkers mee en het wordt een gezellig avondje. 8)

Eén van die buren zullen dit voor het eerst aanschouwen. Zelf hebben ze een eenvoudige 5.1 set waarvan de speakers achter dikke gordijnen opgesteld zijn en waar er geen enkele sprake is van een sweetspot..... :P  We verwachten een openbaring. >:D

Citaat van: Ghosty J op december  5, 2008, 13:32:10
heel slim van je om de buren uit tenodigen ;D

HTR

voor mij de blu-ray van kingdom of heaven

Berrieeu

Hier was "Taken" in 1080p de film van vanavond 8)
LCD: Samsung LE46F86BD | Fronts: KEF iQ7SE | Center: KEF iQ6c | Rears: KEF iQ3 on Atacama Nexus Stands | A/V Receiver: Marantz SR 4003 | Console: Playstation 3

My site: www.berrie.eu (Under Construction)

LittleNinja

En hier kwamen we ook uit op Taken (720p).

Hoe vond je hem?

RobinAFCA

Gister wou het meisje nog effe prison break s4 afl 10 tot 13 kijken. Daarna nog effe wall-e 1080p. Blijft een leuke film.
Samsung PS50C7700 3D| Onkyo TX-SR605E | Fronts B&W DM604s2 | Center B&W LCR-3 | Backs B&W DM602s2 | Sub BK XLS300 | Playstation 3 | Wii | FULL HD HTPC | Supra/Canare/Ixos cables | Logitech Harmony One

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=70118.0

HTip

Citaat van: LittleNinja op december  5, 2008, 13:48:16
Eén van die buren zullen dit voor het eerst aanschouwen. Zelf hebben ze een eenvoudige 5.1 set waarvan de speakers achter dikke gordijnen opgesteld zijn en waar er geen enkele sprake is van een sweetspot..... :P  We verwachten een openbaring. >:D

Die hebben dus binnenkort ook een goede set staan en ze (vooral je buurvrouw) zijn je eeuwig dankbaar >:D

Ik spreek uit ervaring ;D

Ontopic: Vanavond... The Incredibles in 576p => 720p :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

alfadude

Gisteren "Wanted" en "The Sentinel" gezien in Full HD
Beide redelijk goede films.

LittleNinja

De buurvrouw kon haar klep niet houden... :-X
Maar goed, dat had weinig nut. Op een gegeven moment de Arcam open gedraaid naar "75" en dan is de geluidsdruk niet meer te overstemmen met gekwetter. >:D  In ieder geval wordt ze de volgende keer niet uitgenodigd. ;D

stevefilmfreak54

Citaat van: LittleNinja op december  6, 2008, 00:59:14
En hier kwamen we ook uit op Taken (720p).

Hoe vond je hem?

Hij was aardig, maar wanneer gaan die top acteurs ophouden met al dat Kung Fui, meesten zijn toch te oud, Liam Neeson, Harrison Ford om maar een paar te noemen.

gr.Steve

Berrieeu

Inderdaad...maar buiten het feit dat Liam Neeson echt te oud voor zo'n film is, was het verder wel een goed verhaal ;D
LCD: Samsung LE46F86BD | Fronts: KEF iQ7SE | Center: KEF iQ6c | Rears: KEF iQ3 on Atacama Nexus Stands | A/V Receiver: Marantz SR 4003 | Console: Playstation 3

My site: www.berrie.eu (Under Construction)

ShellBeach

Film die meer puntjes van mij mag krijgen:

Awake (2007)

Wat "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" voor de mind was, wel dat was "Awake" voor het hart.

Eerste deel tot aan de plotwending welke ik zo zag aankomen was wel creepy.

S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

Dracoplasm

Resident Evil - Degeneration (gaaf)
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

reza

Citaat van: stevefilmfreak54 op december  6, 2008, 09:55:11
Hij was aardig, maar wanneer gaan die top acteurs ophouden met al dat Kung Fui, meesten zijn toch te oud, Liam Neeson, Harrison Ford om maar een paar te noemen.

In welke film doet Harrison Ford aan Kung Fu?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HTip

Citaat van: LittleNinja op december  6, 2008, 09:50:44
De buurvrouw kon haar klep niet houden... :-X
Maar goed, dat had weinig nut. Op een gegeven moment de Arcam open gedraaid naar "75" en dan is de geluidsdruk niet meer te overstemmen met gekwetter. >:D  In ieder geval wordt ze de volgende keer niet uitgenodigd. ;D
Dat zal ze leren :P >:D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive