Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Dennistattoo

vanavond ga ik ''Gangs Off New York'' kijken, weet anders ook geen film
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

DVDGuy

Gisteravond gekeken naar While She Was Out en daarna naar Max Payne.

Beiden niet echt geweldige films  :-\

Vanavond Mr. Brooks
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

HTip

Citaat van: HTip op november 22, 2008, 20:28:16
Over enkele ogenblikken... X-Men 2 met zwarte diffusers 8)
Gave film en erg spannend. Waanzinnig geluid, op sommige momenten voelde je de luchtverplaatsing 8)

Vanavond het laatste deel van de trilogie... X-Men 3: The last stand :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

AnubisNefer

Citaat van: LittleNinja op november 22, 2008, 11:11:33

Welke BD's zijn nou wel de moeite waard?? :-X

Gespeeld:
Resistance Fall of Men ( ook online )
Burn out paradise ( online )
Heavenly sword ( niet mijn spel )

Vergeet ook zeker niet  ....................  APOCALYPTO
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

S60t

WALL-E op blue-ray..lijkt me wel leuke film!
Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

Brimme

net last sumurai op blu ray gekeken, best wel goede film en geluids tracks was ook aardig terwijl het gewoon DD5.1 was
Denon AVR-3808A , Monitor Audio RS6 ,Monitor Audio Silver 3i , Playstation 3, Panasonic Th42pz80.

reza

Net 50 first dates op BD zitten kijken samen met het vrouwtje.
Wel een leuke film.

Krijgt van mij een 6.5/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Onne

De film GIA gisteren cijfer 10+ (Angelina Jolie),

Voor nu moet ik nog kiezen !

chulin

zometeen Burn After Reading

edit:
Het is P2 geworden. Niet echt bijzonder
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Sonic Circle

Vanavond Prison Break afl. 11 van seizoen 4 kijken denkik. En de nieuwste House!
Heb er zin in.

Dracoplasm

Tropic thunder vindt het wel aardig.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Robke

Laatst "The Kingdom" gekeken op DVD, slecht geluid en de film zelf was ook niet heel bijzonder.

R

Nieuwe 'Californication' wat een heerlijke serie!!

bmateijsen

Citaat van: Perfectionist op november 23, 2008, 23:33:30
Tiesto Elements of Life op BD.

Dat vond ik een tegenvallende BD... veel te druk qua camerawerk..

bmateijsen

The Incredible Hulk gaat er zo in.... ik heb een erg leuke 'prototype' projector op bezoek ;) en die smaakt echt naar meer...
Jammer dat deze morgen helaas al weer terug moet naar de fabrikant.

Perfectionist

Citaat van: bmateijsen op november 24, 2008, 19:41:31
Dat vond ik een tegenvallende BD... veel te druk qua camerawerk..

Klopt, hoewel de DVD TIC 2004 Gelredrome nog erger is wat dat betreft. Volgens mij is de regisseur zich daar echt wat partydrugs te buiten gegaan.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

ksi

Deadliest catch,
wat een geweldige serie en op disco HD genieten  8)

bmateijsen

De hulk was in ieder geval beter dan de 1ste variant... leuke camio's voor Lee en Lou.
En lekker om ook nog even Tony langs te sturen.... Hoewel ik eigenlijk niet zit te wachten op hulk vs .....

Misschien willen Marvel en DC nog flink melken.....

Citaat van: bmateijsen op november 24, 2008, 19:42:33
The Incredible Hulk gaat er zo in.... ik heb een erg leuke 'prototype' projector op bezoek ;) en die smaakt echt naar meer...
Jammer dat deze morgen helaas al weer terug moet naar de fabrikant.

Sonic Circle

Maar hoe was dat prototype Bjorn, ook niet geheel onbelangrijk (nieuwe JVC?)? :)

Heb de laatste Indiana Jones gisterenavond gekeken en het was redelijk vermakelijk, maar af en toe ook tenenkrommend corny formulewerk.
En zo verschrikkelijk 'plastic' op momenten.

astrobart

Citaat van: S60t op november 23, 2008, 17:41:37
WALL-E op blue-ray..lijkt me wel leuke film!
net gekeken erg leuke extra disc

bmateijsen

Citaat van: Sonic Circle op november 25, 2008, 09:03:56
Maar hoe was dat prototype Bjorn, ook niet geheel onbelangrijk (nieuwe JVC?)? :)

Heb de laatste Indiana Jones gisterenavond gekeken en het was redelijk vermakelijk, maar af en toe ook tenenkrommend corny formulewerk.
En zo verschrikkelijk 'plastic' op momenten.

Het prototype was erg leuk... vandaag Hellboy II op gekeken en mij prima vermaakt.
Hij is nu echter weer terug.... :(

S60t

Citaat van: astrobart op november 25, 2008, 10:13:39
net gekeken erg leuke extra disc

Film was inderdaad erg leuk.....extra disc binnenkort ook maar es kijken.
Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

Dennistattoo

Ben een oldy aan het kijken, James Bond Moonraker. Die is digitaal bijgewerkt en moet zeggen dat is ze 100% gelukt, je kan aan het beeld niet zien dat deze uit 1979 komt ;D
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD