Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

AnubisNefer

Vanavond bij wat vrienden langs ..... gaan (vanwege de voorkeur van de vrouwen) eerst Tristan & Isolde (HD-DVD) en daarna Shoot 'em Up (Blu-ray)

De 2e film wordt zeker lachen  8)
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

El Penumbra

Vanavond de eerste afleveringen van Prison Break S3
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

sr7000

Citaat van: AnubisNefer op september 13, 2008, 19:32:53
en daarna Shoot 'em Up (Blu-ray)

De 2e film wordt zeker lachen  8)

Die is inderdaad vet: je zult gegarandeerd de rest van je leven anders tegen wortels aankijken ;)

Erik van Voorst (in memoriam)

Gisteren "Munich" en zojuist de Bluray "EARTH"....eigenlijk allebij wat zware films...(ik dacht na Munich nu ietwat relaxter te zien)  ....maar kunstwerkjes imho... 8)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

LittleNinja

Zaag 3 gekeken gisteren... Beter dan ik verwachtte al heeft de film zijn duffere momenten. Wel knap hoe het plot bedacht is. Overigens een zieke geest die de martelingen verzonnen heeft. :-X

AnubisNefer

Citaat van: LittleNinja op september 14, 2008, 07:39:06
Zaag 3 gekeken gisteren... Beter dan ik verwachtte al heeft de film zijn duffere momenten. Wel knap hoe het plot bedacht is. Overigens een zieke geest die de martelingen verzonnen heeft. :-X

Neem gewoon een willekeurige japanner van de straat af en binnen een kwartier heeft die echt wel wat ideetjes hoor !   ;D

oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

HTip

Citaat van: HTip op september 11, 2008, 17:36:35
Da's toevallig :D Misschien iets voor vanavond ;)
Is dus iets voor vanavond geworden ;)

M:I-2 8)

EDIT: Titel schrijf je anders...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Citaat van: AnubisNefer op september 14, 2008, 10:20:53
Neem gewoon een willekeurige japanner van de straat af en binnen een kwartier heeft die echt wel wat ideetjes hoor !   ;D

Zijn die gasten zo gemeen dan...... ::)

jaco

9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

beunky

Citaat van: LittleNinja op september 14, 2008, 21:58:12

Je kunt niet ontkennen dat het land behoorlijk wat zieke en/of perverse geesten heeft. Of het meer is dan gemiddeld zou ik niet kunnen zeggen, maar het uit zich wel meer dan in westerse landen. Misschien is bij ons het vernislaagje gewoon wat dikker.

Maar aangaande jouw vraag: als je een paar mensen bij elkaar stopt en je gaat een poosje brainstormen dan kun je wel behoorlijk wat zieke dingen bedenken, hoef je zelf niet eens heel ziek voor te zijn.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Paul1967

AnubisNefer

Citaat van: LittleNinja op september 14, 2008, 21:58:12

Nee hoor, helemaal niet. Ben zelf half zuid-koreaans.

Uit eigen ervaring (door veel films te kijken) is het gewoon zo. Net zoals beunky zegt.

Ik heb redelijk veel manga en japanse films gekeken en ze hebben toch wel iets aparts in vergelijking tot de westerse wereld.

El Penumbra

Vanavond alweer de laatste afleveringen van Prison Break S3.  :)

HTip

Vanavond maken we de trilogie af... Dus M:I:III ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Dennistattoo

Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Deleted member

Zo meteen ook maar weer de nieuwe afleveringen van Prison Break en Sarah Connor kijken!  :D

-madison-

Net American gangster (weer) gezien! Blijft een geweldige film :D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

El Penumbra

reza

The Hulk 2

krijgt van mij een 6.1 /10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

sr7000

Citaat van: HTip op september 16, 2008, 19:14:33
Vanavond maken we de trilogie af... Dus M:I:III ;)

Dan is je eigen missie dus eindelijk voltooid ;) gefeliciteerd  O0

ksi

Dennistattoo

eens kijken hoelaat ik zometeen wakker word, en dan misschien Hulk (nieuwe) kijken
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Bornin7ty2

vanavond weet ik het nog niet maar gisteravond Cloverfield op Blu-ray gekeken.
Echt een hele vette film.

Die had ik trouwens bij van Leest gehaald, daar hebben ze een leuke actie, 3 BD's voor de prijs van 2 ;D
Ik heb daar ook The Crow op blu-ray gekocht, die zal het vanavond wel gaan worden.

groet,

72

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |