Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Deleted member

Citaat van: squeek op juli 12, 2008, 17:04:25
daar moet je een ander topic voor openen  ;D :P

Je hebt helemaal gelijk!  ;D

LittleNinja

Citaat van: partyanimal op juli  9, 2008, 08:54:22
Gisteren even een classic tevoorschijn getoverd:
Get Carter

Die uit 1971??

Ik zag de nieuwe voorbij komen op TV afgelopen week. Heb toen het schijfje uit de kast gehaald en die maar gedraaid. Vond het geluid nogal tegenvallen via de digitale kabel.

Blijft een beetje een vage maar toch leuke film. ( Het origineel heb ik nooit gezien. )

EdoE

Gisteravond "The Bourne Ultimatim" van HD-DVD.

Cheers,

Edo (met zwak voor formaten die het niet gehaald hebben)

johnhifi

Dit wordt een beetje een 'wat keek ik gisteravond in mijn eigen HT' maar goed: ik keek gisteravond Underworld en Man bites Dog (C'est arrive pres de chez vous). Die eerste was leuk vermaak en die tweede was.... ehmm.... bijzonder. Goede film, wel net wat anders dan ik dacht. Minder gewelddadig en meer verhaal. Aanrader, zonder meer.
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

TheSpeedSkater

TheSpeedSkater

roland p

Citaat van: TheSpeedSkater op juli 14, 2008, 13:53:30
En 1408

Full HD? De Dutch Film Works Editie was namelijk niet zo geweldig...
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound

TheSpeedSkater

DVDGuy

Gisteravond World Trade Center gekeken; blijft indrukwekkend
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

BluRayHT

De film 'untraceable'  >:D

Na het lezen van het verhaaltje op de achterkant van de dvd was ik nieuwsgierig geworden naar de website die genoemd word in dit verhaaltje. Als de film net zo veel belooft als de site zit ik vanavond weer achter de bank  ;D

www.killwithme.com

PjotrrrNL

Untraceable heb ik gisteren gezien, niet bizonder, maar best een vermakelijke 'serialkiller thriller'

Donnie

Naar Kung Fu Panda geweest, leuke film voor de kids.

Zelf "21" gezien. " Winner, winner. Chicken dinner."

Onne

Gisteren Transformers thuis gekeken in 2.1, erg vermakelijk !! En volgens mij ben ik verliefd!

Perfectionist

Gisteren Cleaner gekeken met Samuel Jackson; erg goed.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Donnie

The Ruins, wat een humor zeg. Zeer nep, wel vermakelijk.

Mijn rating 6/10.

S60t

Earth vanaf blueray....erg indrukwekkend het beeld...en onze aarde!!!
Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

Tremor

Gisteren Metal Gear Solid 4 uitgespeeld en daarbij de eind filmpjes gekeken, dan zit je toch alweer een dik uur gewoon te kijken hoe ze een einde maken aan een prachtige game.
Denon 3802 - Tannoy R3, R1 en Center, Sub: Yamaha YST-SW 515, Philips 3005 dvd - Samsung 40F86 - Logitech Harmony 525

Dennistattoo

Gisteren hebben we ''Meet Dave'' gekeken, de nieuwste film van Eddy Murphy. Vage film was het, blijkt een robot te zijn die een steen komt halen op de aarde.

Ik geef hem een 5 van de 10
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

LittleNinja

Transporter....

Had 'm nog nooit gezien maar ik vond het een zeer vermakelijke film!

Dennistattoo

gisteren weer 2 nieuwe film's gezien:

Wanted:
http://www.moviemeter.nl/film/45567
Was echt een goeie film, heb de hele tijd gekeken en dat betekend veel. Geeft deze een 8.5 / 10

You Don't mess with the Zohan:
http://www.moviemeter.nl/film/46199
Leuke film, vaag maar wel lachen. Ik vind Adam Sandler en zijn vaste clubje zoizo super. Geef deze een 8 / 10

Grt Dennis
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

spotmatic

Aangezien het momenteel de hondsdagen zijn (link naar Wikipedia) gaan wij vanavond geheel in stijl de film Dog Day Afternoon kijken  :)

BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909