Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Wuppy32

Net Michael Clayton zitten kijken op DVD, vanavond National Treasure 1 op blu ray kijken.

BluRayHT

Net gekeken op Blu-Ray en zeer vermakelijk  >:D :

Seth__Gekko

Citaat van: reza op juni 30, 2008, 19:09:39
The bank Job gezien in HD.

Ik vond het een goeie film. Hij krijgt van mij een 7.1/10
Heb ik gisteren op de tvix neergezet, lijkt me ook nice!

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

El Penumbra

Gisterenavond Sympathy for lady vengeance
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

solitaire

heb vanavond naar 'Cidade de Deus' gekeken, en ZEER genoten (voor zover je kan genieten van al het te aanschouwen leed ...  :'()           

heb ook specifiek even naar een niet-muziek DVD gekeken of er wellicht daar wel iets van lip-sync problemen te zien zou zijn, maar all is right  8)
de audio gaat sinds kort via een externe DAC, zie signature 'video-set', en op een zeker moment krijg je natuurlijk lip-sync problemen

op een totaal van grofweg 400 DVD's, is het een van mijn drie niet-muziek DVD's, dat is toch bijzonder, niet ?  :-\ (de anderen zijn 'The Last Emperor', en een die ik uitgeleend heb en waarvan ik al niet eens meer de titel weet ... )

Wolf

Hinterm Horizont geht's weiter.

El Penumbra

Gisterenavond King Kong nog een keer gekeken.

Robke

Vanavond Deja vu (op dvd) weer eens gekeken, kreeg ik tot mijn grote verbazing te zien bij het opstarten van de dvd dat een hoge resolutie uitvoer verboden is....... M'n EP35 ging dus vanzelf terug naar 576P.  :-\
Da's ook een manier om de verkoop van Blu-Ray te stimuleren....... ::)

partyanimal

The Onion Movie

Dit is een direct-to-video film van "The Onion", dat is een krant uit de VS met alleen maar nep nieuws, maar al dat nieuws wordt op zeer serieuze wijze gepresenteerd. Ze onderhouden ook een radiostation en website met video-items (ONN, Onion News Network).
klik!
Vooral het News Network is ontzettend geestig voor mensen die wat interesse in de gang van zaken in de VS hebben. De film viel een beetje tegen.

Dennistattoo

Ben nu Hancock aan het downloaden, en Wall-E ook. Alleen zijn het cam film's maar kan wel even kijken of het wat is ;D
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

reza

Net 21 gezien. Was een matige film.
Krijgt van mij een 6.5/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Dennistattoo

Heb hem hier ook liggen, het spreekt me ook niet aan. Maar ga hem binnenkort wel even kijken denk ik
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Onne

"k heb gisteren "Casion Royale" gekeken in 2.1 stereo!

Echt een aangename verrassing!! De Eltax monitor's op een HK970 stereo versterker (bass -2) met Pre Out L+R uitgang, die naar de subwoofer gestuurd en kijken maar.

Op sommige momenten zou ik zweren dat ik achter mij bepaalde effecten kon waarnemen, (staat ook een muur achter de bank natuurlijk ....  :) maar erg frapant. Ik was al lang vergeten dat film kijken op een stereo versterker ook leuk is !!

Gr Onno

El Penumbra

Gisterenavond Letters from Iwo Jima op blauwe schijf.

Bornin7ty2

Citaat van: Denniskoi op juli  6, 2008, 19:03:33
Ben nu Hancock aan het downloaden, en Wall-E ook. Alleen zijn het cam film's maar kan wel even kijken of het wat is ;D

Sinds ik HT-hooked ben kijk ik helemaal niet meer van die cam/screener/telesync shit. Vind het een beetje dom om duizenden euro´s aan apparatuur uit te geven om er vervolgens crappy materiaal op te kijken/luisteren, en niet leuk ook trouwens. Ik geniet 3-5x per week van een blu-ray en het liefst een film die ik nog niet eerder gezien heb(zéker geen rotte download)

ontopic:    vanavond SAW op BD

astrobart

net de happening gekeken :-[

ik zeg: crap

Dennistattoo

Citaat van: Bornin7ty2 op juli  7, 2008, 19:18:41
Sinds ik HT-hooked ben kijk ik helemaal niet meer van die cam/screener/telesync shit. Vind het een beetje dom om duizenden euro´s aan apparatuur uit te geven om er vervolgens crappy materiaal op te kijken/luisteren, en niet leuk ook trouwens. Ik geniet 3-5x per week van een blu-ray en het liefst een film die ik nog niet eerder gezien heb(zéker geen rotte download)

ontopic:    vanavond SAW op BD

Hey

Helemaal mee eens maar als je alles al zo'n beetje heb gezien wat je leuk vind dan moet je wel even anders. Maar heb 5 min van Hancock gekeken en echt bagger, heb maar Wall-E gekeken die was nog wel te doen. Maar zoals je zegt, groot scherm goed geluid en dan naar een bagger dvd kijken os niet alles nee

Vanavond geen idee

Gisteren Heb ik de nieuwste Disney film met Martin Larwens (hoe je dat ook schrijft) gekeken: College Rode Trip (leuke familie film 7 / 10)

El Penumbra

Gisterenavond dus Kung Fu Hustle.

EdoE

Gisteren Syriana
Vanavond Spartan

Eindelijk weer eens een fillempie...

partyanimal

Gisteren even een classic tevoorschijn getoverd:
Get Carter

astrobart

gisteren Vantage point op Blu ray en Barco gekeken >:D

wel een apparte film

Donnie

Severance gekeken.

IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0464196/ (6.8/10)

Horror en humor, goede B-film. Wel een avondje vermaakt met deze voorstelling.

XXlerator

Laatste (dubbele) aflevering van Naruto Shippuuden  ;D (eindelijk lijken de fillers voorbij te zijn en komt er weer wat actie aan de komende weken!)

Deleted member

Niets!  :D Ga naar het concert van Leonard Cohen in Amsterdam. http://www.liveatwesterpark.nl/

squeek

Citaat van: Antoine op juli 12, 2008, 15:19:28
Niets!  :D Ga naar het concert van Leonard Cohen in Amsterdam. http://www.liveatwesterpark.nl/

daar moet je een ander topic voor openen  ;D :P

vanavond blood diamond hd dvd. gave film vindt ik dat. eerste keer in hd dak em zie

Citaat van: astrobart op juli  7, 2008, 23:43:04
net de happening gekeken :-[

ik zeg: crap

ik zeg, crappy einde. ik vond het begin en middengedeelte behoorlijk goed. totdat je het einde ziet. dan heb je echt iets van "is het dat nu??"

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |