Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Perfectionist

Weer eens vanouds Soldaat van Oranje gekeken....
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Starred

Golden Compass.

Mooie special effects, maar eigenlijk wat te complex verhaal voor het type film. Lastig te volgen

Ian G

Gisteren Hard candy op dvd gezien. Goede film, maar naar aanleiding van de recenties had ik meer verwacht. Echter nog steeds een aanrader en goede acteerprestaties van Ellen "Juno" Page en Patrick Wilson die zowat de enige twee acteurs in de film zijn.

remon123

Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

mikeske

Gisteren gekeken naar Are we there yet, leuke film, maar niet echt om je een breuk mee te lachen.

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Stadium III

We hebben The jason Bourne reeks gekeken !
5.2.4 Marantz Klipsch setup

El Penumbra

Flags of our Fathers.

Vanavond waarschijnlijk 'de andere'.
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

papaleo

Citaat van: Starred op mei 18, 2008, 07:51:56
Golden Compass.

Mooie special effects, maar eigenlijk wat te complex verhaal voor het type film. Lastig te volgen

Die gaan we vanavond kijken in HD natuurlijk,had al wat fragmenten gezien verleden week in het vliegtuig,leek me wel 'n leuke wegkijk film....dus toch niet?!
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Alfred30

Gisteren eerst butterfly on a wheel gezien en daarna blade II.

reza

Citaat van: papaleo op mei 18, 2008, 11:36:23
Die gaan we vanavond kijken in HD natuurlijk,had al wat fragmenten gezien verleden week in het vliegtuig,leek me wel 'n leuke wegkijk film....dus toch niet?!

Was wel een goeie film hoor! Zeker erg mooi in HD! Er komt nog een 2de deel van, ik denk dat Starred dat bedoelde. Je moet wel opletten dat je alle personages begrijpt ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Enemy of the state in HD
Blijft een goeie film. Krijgt van mij een 7.0/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Stadium III

vriendin is vandaag in het ziekenhuis gekomen en die heb ik 6 film's en de laptop meegegeven dus die kijkt vanavond ook weer film's ! ;D
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Starred

Citaat van: reza op mei 18, 2008, 16:35:41
Was wel een goeie film hoor! Zeker erg mooi in HD! Er komt nog een 2de deel van, ik denk dat Starred dat bedoelde. Je moet wel opletten dat je alle personages begrijpt ;)

Pq is inderdaad erg goed. Wat ik bedoel is dat de film eigenlijk te kort duurt om alles goed uit te leggen. Het gaat nu soms wat van de hak op de tak en dat maakt het wat lastiger te volgen.
Maar al met al wel de moeite waard. Zeker als je je wat verdiept over de betekenis van 'dust'.  ^-^

Alfred30

R

21 gezien afgelopen weekend.

Tevens naar "What happens in vegas" geweest, heel erg vermakelijk!!

-madison-

Vanmiddag the incredibles maar weer eens gezien 8) Blijft een erg goeie film met een geweldige soundtrack!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

AlphaMale

Gister Lost even bijgewerkt tot eps 12... Damn, wat blijft het spannend!  8)

Citaat van: R op mei 19, 2008, 12:47:26
Tevens naar "What happens in vegas" geweest, heel erg vermakelijk!!

Heb deze ook gezien vorige week. Was goed te doen inderdaad, Al was ik niet gegaan als m'n vriendin niet wilde... ;)
Twee weken geleden nog naar Fool's Gold geweest. Was ook wel aardig!
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

Bornin7ty2

Gisterer crimson tide en vanavond starship troopers.

Beide op de geleende Pioneer  BDP-LX70

Vét!

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Dracoplasm

In ieder geval nu wat scrubs afleveringen.

Misschien Sword of a stranger.
http://www.imdb.com/title/tt1121794/
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Bornin7ty2

Vanavond Troy op blu-ray ;D

astrobart

vertical limit op blu ray en barco >:D

Alfred30

Gisteren Lost ep10, 11 en 12 gekeken.

astrobart