Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Gizz

Onne

Ik zat even SAW III op Blu Ray (PS3) te kijken, deze heeft DTS HD soundtrack!!
Nu kan mijn receiver dat niet aan maar ik zag dat hij dan normaal DTS weergeeft
met een bitrate van 1536 KBPS !!

En dat klinkt verdomd goed !!!  :o

Rmanen

Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk was van cloverfield, ik vond vooral de combi van handcam camera die clipt, en dan toch soms een volle diepe bas. Had ik niet verwacht, en verder was het best kijkbaar O0 (IMHO)

Martijn76

Gisteren 'even' de blueray van 300 opgezet (om de ps3 te testen) en zowaar kon ik 'm op Dolby TrueHD en iets van PCM Multichannel (4,6Mbit/s voor de audio) zetten... op de receiver komt het wel binnen als pcm multichannel hdmi, maar volgens mij klopt dat...

reza

We own the night gekeken in HD
Mooi plaatje om te zien maar ook een goeie film om te kijken.
Zeer goed geacteerd van Joachim phynix ofzoiets ;D

De film krijgt van mij een 7.1/10.0
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Gizz

Citaat van: Gizz op april 21, 2008, 21:28:07
Into the wild

op dit moment ff geen tekst om het te omschrijven dus......speechless

Ben niet goed in een verslag maar deze treft het wel met mijn eigen kijk ervaring van deze mooie film.

''Into the Wild''

Prachtig! Echt een fenomenaal meeslepend, emotioneel en overweldigend avontuur! De film is van het begin tot het eind prachtig, maar de opbouw is toch wel ongelovelijk. De film is een plaatje in het algeheel, maar elke minuut word de film sterker. Sean Penn maakt met Into the Wild één van de beste films van de afgelopen jaren wat mij betreft.

Ik was zelf nog niet erg bekend met Emile Hirsch zijn acteerkunsten, maar in deze film is hij supergoed. Wat mij erg verbaasd is het feit dat deze film geen oscars heeft gewonnen. Zeker Hirsch had een nominatie verdiend en ook de muziek en cinematografie hadden wat mij betreft wel kanshebbers kunnen zijn. Zelden zulke prachtige cinematografie mogen aanschouwen zeg, prachtig gewoon! De muziek is erg goed, maar op een gegeven moment word steeds dezelfde stem wel een beetje eentonig wat mij betreft. Heb me er zeker niet aan geërgerd trouwens.

De hele film is gewoon één grote belevenis die je ondergaat. Je wordt gewoon opgezogen in de film en samen met Emile Hirsch begint en eindigd een ongelovelijk avontuur die vele mooie, maar ook minder mooie momenten kent. De twee Deense mensen die Hirsch tegen komt in de film zijn geweldig net zoals het hippy koppel, het jonge meisje en vooral de oude man. Zijn rol is overweldigend en ik geloof dat de beste man ook genomineerd was voor een oscar als ik het goed heb.

Het feit dat de film ook nog eens op waargebeurde feiten gebasseerd is doet er op het einde voor mij nog een schepje bovenop. Fenomenaal einde trouwens. Ben zelden zo onder de indruk geweest van een einde als bij deze film. Vanaf het moment waarop de camera uit het busje de lucht in verdwijnt naar het moment dat de aftiteling begint. Heb echt nog even stil nagezeten.

Marsh

Gister Pirates 1,2,3 gekocht op Blue Ray.. gelijk savonds maar deel 1 gekeken op 720P.... prachtig..wat een beleving!!

Vanavond deel 2..

morgen I AM Legend en The Invasion op Blue-Ray 720P.

(vandaag even meegenomen bij de MM.. eindelijk uit!)
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

squeek

Citaat van: Marsh op april 23, 2008, 20:38:21
Gister Pirates 1,2,3 gekocht op Blue Ray.. gelijk savonds maar deel 1 gekeken op 720P.... prachtig..wat een beleving!!

Vanavond deel 2..

morgen I AM Legend en The Invasion op Blue-Ray 720P.

(vandaag even meegenomen bij de MM.. eindelijk uit!)

dat trio van pirates heb ik ook en zijn stukken beter van kleur, diepte en scherpte dan de dvd reeks. van i'm legend weet ik niets maar zal wel goed beeld zijn, the invasion is gewoon echt een coole film.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

celerontje

@Marsh: Heb je van Pirates 1 wel de goed geframede versie?

Probleem herkennen of dit bij je eigen disc het geval is: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=898666

Indien ja, zie Omruilactie: http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2887
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Deleted member

Gisteren ook naar Cloverfield gekeken, was zeer de moeite waard. I.t.t. wat sommigen zeggen vond ik de film juist heel origineel en spannend! Ben benieuwd hoe en wat ze met/in de sequel doen.

Vanavond de naar de laatste afleveringen van Supernatural season 1 gekeken. Begon wat zwakjes, ik hou wel van een doorlopende verhaallijn i.p.v. verhalen per aflevering maar die lijn komt er aan het einde toch meer in. Ben benieuwd dus naar S02.  :)

Marsh

Citaat van: celerontje op april 23, 2008, 22:00:20
@Marsh: Heb je van Pirates 1 wel de goed geframede versie?

Probleem herkennen of dit bij je eigen disc het geval is: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=898666

Indien ja, zie Omruilactie: http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2887

Hmm niet op gelet, is me ook niet opgevallen... weet het dus niet. Zal binnenkort even opnieuw kijken!.. THX!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

neptune

Ga nu nog 'ff' beginnen aan Carlito's Way op het welbekende (dooie) rode schijfje...
ken je klassiekers he...althans straks weer een beetje meer ;D
speelduur :2.24 uur koffie en later bier erbij...gaan maar die film ;D ;D ;D
zet hier iets neer

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

neptune

Citaat van: neptune op april 24, 2008, 22:17:39
Ga nu nog 'ff' beginnen aan Carlito's Way op het welbekende (dooie) rode schijfje...
ken je klassiekers he...althans straks weer een beetje meer ;D
speelduur :2.24 uur koffie en later bier erbij...gaan maar die film ;D ;D ;D
ik had hem natuurlijk al eens gezien,maar is toch een hele goede film.
De soundtrack is ook erg goed, maar eens bestellen via amazon of zo.
zet hier iets neer

DJ-Foxx

Citaat van: neptune op april 24, 2008, 22:17:39

Carlito's Way blijft een prachtig stuk meesterwerk van Brian De Palma!! vooral het laatste stuk is gewoon kippevel en ontroerend :'(

neptune

Citaat van: DJ-Foxx op april 25, 2008, 17:54:06
Carlito's Way blijft een prachtig stuk meesterwerk van Brian De Palma!! vooral het laatste stuk is gewoon kippevel en ontroerend :'(
inderdaad, deze film doet je gewoon wat! goed acteerwerk en sterk verhaal!
zet hier iets neer

Deleted member

Nahpets

Animusic.

Tijd geleden dat ik zo genoten heb.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Donnie

Citaat van: Antoine op april 26, 2008, 00:26:56
Lost is weer begonnen!  ;)

Eerste HDTV is al weer binnen : Lost.S04E09.HDTV.XviD-2HD,
het wordt steeds moeilijker om er vanaf te blijven zodat ik alles in een keer kan bekijken. :P (IMDB rating: 9.0/10)

Panic

Ik heb de Elements of Life BD van Tiesto gezien. Mooie show, maar verder treurigheid troef op een paar aardige nummers na.
Doe mij Armin maar.  >:D
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)

reza

When the devil know youre dead in HD
Ik vond het een goeie film met een goed verhaal.

De film krijgt van mij een 7.2/10.0
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

remon123

gister golden compass
matige film  :-\
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Nahpets

O Brother, Where Art Thou?

Aparte film, wel leuk.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.