Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LexiconLogan

Citaat van: Panic op april 12, 2008, 22:58:18
Das Leben der Anderen - Een van de betere films die ik de afgelopen tijd heb gezien.
In The Valley of Elah - Pakte mij niet echt. Werd ook een beetje simpel van het feit dat de boodschap "de oorlog in Irak is fout" constant over het scherm werd gesmeerd.
prachtig
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

DJ-Foxx

Deleted member

Net Battlestar Galactica s04e01 en 02 gekeken in de thuis HT. Morgen in de bios U2 3D!  8)

R

The bourne, deel 3. Via de upgraded arcam A32 7.1 O0 O0

jaco

We were soldiers
Fast and the Furious
2 Fast 2 Furious
Tokyo drift
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

Mrwhoopie

Citaat van: R op april 13, 2008, 22:10:04
The bourne, deel 3. Via de upgraded arcam A32 7.1 O0 O0

Vandaag ook gezien,

was best wel goed.

Donnie

Citaat van: Antoine op april 13, 2008, 21:56:00Morgen in de bios U2 3D!  8)

Laat 't even weten of het een aanradern is!  ;)

Sonic Circle

Rendition => sterke politieke thriller die meer vragen stelt dan ze beantwoord. Krachtig gespeeld en gefilmd vond ik.. geen typische hollywood thriller.

Vantage point => thriller die een leuk uitgangspunt (een bepaalde situatie meerdere keren opnieuw, vanuit diverse oogpunten, belichten) een beetje verkracht omdat ik het op den duur wat irritant vond worden. Daarna komt 'gelukkig' de actie wat meer los en krijgen we een meer traditioneel hollywood einde :)

chulin

Afgelopen weekend:
Vantage point: ik ben met Sonic Circle eens. Leuk begin maar daarna wordt het minder. 6,5/10
REC :Een beetje hetzelfde principe als Cloverfield, toch vind ik REC beter. 8/10
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Deleted member

Citaat van: Donnie op april 14, 2008, 00:41:11
Laat 't even weten of het een aanradern is!  ;)

Doe ik, het wordt echter woensdag, de maat waarmee ik ga ik te verkouden dus iets uitgesteld.

Vanavond in de eigen HT: Death Sentence.  :)

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Panic

We own the night op Blu-Ray staat al een week op het programma, maar steeds kwam er iets tussen. Vanavond gaat de deurbel eraf en de telefoon uit.  ;D
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)

Alfred30

Citaat van: Panic op april 18, 2008, 20:15:54
We own the night op Blu-Ray staat al een week op het programma, maar steeds kwam er iets tussen. Vanavond gaat de deurbel eraf en de telefoon uit.  ;D

het is dus niet alleen hier dat er iets tussen komt, deze week door verplichtingen nog geen filmpje kunnen kijken.
Maar morgenavond gaat hier ook alles op slot en dan maar de schade van afgelopen week inhalen.

J@cco

Heb net U 571  weer eens gekeken,  woaw wat een super geluid in die film
Intel i7 920, Gigabyte x58 ud5, Corsair dominators 6gb
MSI nvidia 275gtx twin frozer oc , OZC Vertex ssd 60 gb, Samsung 1 tb F1 Spinpoint

Panic

Citaat van: Panic op april 18, 2008, 20:15:54

Ik had een rauwe cops v gangsters film verwacht. Qua verhaal was dat in feite ook zo, maar de verfilming vond ik heel sfeervol, heel intens. Beetje lastig uit te leggen, maar de emoties spatten werkelijk van het scherm af. Prima film!  8)
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)

reza

Net The Golden compass gekeken.
Wel een ok film krijgt van mij een 6.6/10.0
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Perfectionist

Gisteren Die Hard 4 gekeken. Weer een heerlijke orgie van banaal geweld.  ;D
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Deleted member

Van de week nog gezien: Stardust en We own the night. Beide goed en de moeite waard naar mijn bescheiden mening!  :)

Reggie2000

Afgelopen weekend een Heroes marathon gehouden. Alle afleveringen van (het korte) seizoen 2 gekeken.
Lekker hoor zo 11 afleveringen achter elkaar   :D
Wel nog wat geslapen en gegeten etc tussendoor   ;)
En nu maar wchten op seizoen 3  :'(
Pioneer LX5080D | Denon 2808 | B&W CM7 + Center | PS3 | Wii | UPC Digital

Gizz

Gister cloverfield en de cube

Tjonge tjonge wat zijn amerikanen in die film toch dom. Ik heb echt de hele film met kromme tenen gekeken.
EN die gozer die die hand cam bediende...nog nooit zo lopen ergeren aan een character. ik heb zitten joelen toen hij eindelijk het loodje legde. en de actie ging ook wel.

en de cube is altijd nog steeds lekker.

DJ-Foxx

R

Op volle oorlogssterkte: Transformers!! O0 O0

DVDGuy

Gisteren de film "Things we lost in the fire" gezien, aardig, niet meer dan dat.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

sj0er-D

afgelopen vrijdag Horton hears a who gezien! wel leuk hoor :D

Gizz

Into the wild

op dit moment ff geen tekst om het te omschrijven dus......speechless