Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Marsh

Citaat van: reza op februari 23, 2008, 10:45:06
Vanavond op mn werk : No Country for old men. Ik ben benieuwd

Op je werk?  ???
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Remus

Net Planet Terror gezien..

Fantastisch! ;D

reza

Citaat van: Marsh op februari 23, 2008, 13:25:25
Op je werk?  ???

Yep :D Als de clienten naar bed zijn ga ik een filmpie kijken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Citaat van: reza op februari 23, 2008, 14:28:33
Yep :D Als de clienten naar bed zijn ga ik een filmpie kijken.

Helaas geen 720p via de Sony of een vijftal dikke Infinity's....  ;D

( En da's maar goed ook... anders kunnen de clienten niet echt best slapen...  >:D )

VlisChris

Jumper zuigt :-X
Hele matige film, die pas na de pauze een klein beetje op gang begon te komen.
Daarom de laatste tijd maar bezig met filmklassiekers te kijken op dvd.
Na mijn marathon van Star Wars I t/m VI + extra's, heb ik alle 3 de Indiana Jones films gekeken.
Wellicht vanavond of de extra's, en anders even een losse film tussendoor. Hierna Pirates 1,2 en 3 ;) ;D

johnhifi

Irreversible. Had van mij achteraf niet gehoeven. Niet omdat ie niet goed is, want Noe is en blijft een genie, en kwalitatief is dit een zeer sterk staaltje van cinema maar er zit me toch een ongemakkelijke scene in zeg...  En die ene scene met die brandblusser, die had een vroegere collega van me eens op Youtube (of zo) gevonden en bekeken. Hij dacht dat het echt was en is er letterlijk van flauwgevallen en van zijn bureaustoel gedonderd. Maarre.... morgen ga ik denk ik Ghostrider kijken. Even geen arthouse meer voor mij.
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

reza

De film deed het niet :-\

Citaat van: LittleNinja op februari 23, 2008, 15:21:50
Helaas geen 720p via de Sony of een vijftal dikke Infinity's....  ;D

( En da's maar goed ook... anders kunnen de clienten niet echt best slapen...  >:D )

Ik denk het ook niet nee ;D

Marsh

Gister Blood Diamond en 300 in HD  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

El Penumbra

Payback the Directors Cut

Totaal andere film, zeker een aanrader!
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

VlisChris

Gisteravond inderdaad de drie making off's van Indiana Jones gekeken.
Vanavond de featurettes. En wellicht nog een deeltje Pirates of the Car. (moet ook nog leren voor mijn taxi-praktijk examen van morgenochtend vroeg ;D)

squeek

Citaat van: Marsh op februari 24, 2008, 08:14:52
Gister Blood Diamond en 300 in HD  ;D

bd of download???300 heb ik zelf maar van blood diamond weet ik niet hoe goed die kwaliteit is.

vanavond blu-ray deja-vu

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Marsh

Citaat van: squeek op februari 24, 2008, 16:23:46
bd of download???300 heb ik zelf maar van blood diamond weet ik niet hoe goed die kwaliteit is.

vanavond blu-ray deja-vu

greetz

BD!
Downloaden doe ik niet meer aan  ;D
Vanaf nu (al een tijdje) ALLES orgineel! Gewoon veel en veel beter.

SeriousCinema

squeek

Citaat van: Marsh op februari 24, 2008, 17:28:27
BD!
Downloaden doe ik niet meer aan  ;D
Vanaf nu (al een tijdje) ALLES orgineel! Gewoon veel en veel beter.

flink flink  ;)

ik heb nog nooit gedownload, ik snap die troep niet van die nieuwsgroepen ten eerste, en heb toch geen zin om me der mee bezig te houden. trouwens ik woon in belgie, dan ben je snel opgedownload.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

DJ-Foxx

Citaat van: squeek op februari 24, 2008, 17:30:42
flink flink  ;)

ik heb nog nooit gedownload, ik snap die troep niet van die nieuwsgroepen ten eerste, en heb toch geen zin om me der mee bezig te houden. trouwens ik woon in belgie, dan ben je snel opgedownload.

greetz

hier ook nog nooit echt verdiept in nieuwsgroepen, in tegenstelling tot veel andere misschien download ik wel meestal alles 1 op 1 orgineel via torrents,
momenteel is mijn download share rate zo'n 1.823 GB upload tegen 1.334GB download

covers maak ik op mijn werk ;)

johnhifi

Mensenkinderen wat een pracht van een film. Wie die nog niet gezien heeft, ga 'm kijken, hij ligt voor 10 euro bij Van Leest. Wie 'm wel gezien heeft, en niet gejankt heeft een hart van steen. Of zoals ik in een Engelse review las, 'you have got no soul'. Machtig.
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Marsh

Citaat van: squeek op februari 24, 2008, 17:30:42
flink flink  ;)

greetz

Lol ja,dat kan ik begrijpen.
Jarenlang nieuwsgroepen gebruikt, het is ook super makkelijk als je het eenmaal snapt.
Dvdtje was bij mij binnen 40 minuten binnen met een 20mbit lijntje.
Maar sinds ik met beamers ben begonnen was dat heel snel over.

SeriousCinema

DJ-Foxx

Citaat van: johnhifi op februari 24, 2008, 19:20:04

Mensenkinderen wat een pracht van een film. Wie die nog niet gezien heeft, ga 'm kijken, hij ligt voor 10 euro bij Van Leest. Wie 'm wel gezien heeft, en niet gejankt heeft een hart van steen. Of zoals ik in een Engelse review las, 'you have got no soul'. Machtig.

mooie film John, heb ik hier ook,

mijn favoriet is toch echt Watership Down met het prachtige liedje Bright Eyes van Art Garfunkel
erg veel tranen bij deze film gezien

johnhifi

Ja, Watership Down... Ook al zo'n mooie animatiefilm. Daar was ik als kind helemaal gek van.

DJ-Foxx

tja :), elke keer als ik dat liedje hoor schiet ik vol. :'(

Marsh

SeriousCinema

LittleNinja

Gisteren Gone Baby Gone gezien....

Toch wel een heel aparte film!! Zeker de moeite waard. De ontknoping moet je even over nadenken, zeker als je het gebeuren in Roosendaal even mee neemt in de overwegingen....  :-\

mambo

Afgelopen zondag weer een HD-marathon gehouden, Mission Impossible I t/m III. Tock wel fijn dat kunnen verduisteren met projectie ;D . Vorige week was het trouwens Bourne-dag, met the Bourne identity, the Bourne supremacy en the Bourne ultimatum op rij. Toppie zo'n luie middag!

Volgend weekend maar eens Kill Bill I & II of Resident Evil I t/m III. Hebben we voor de komende tijd natuurlijk nog The Fast and the Furious Trilogy, The Matrix Trilogy enz... enz... Nog meer suggesties?

Toch wel leuk zo'n hobby  ;D
IMAGE        : LG OLED83C1
SOUND       : Denon AVC-X4700H | Cambridge Audio CXA-80 | DacMagic 200M | Alva Duo
SPEAKERS  : 5.1.4 Tannoy D700 fronts | D750 center | D300 surrounds | m1 heights | BK XXLS 400 subwoofer
MEDIA        : Pro-Ject X2 TT | Marantz SA8400 vM | Dune HD Pro Vision 4K Solo | Volumio streamer | XBOX Series X

johnhifi

Ja, Lord of the Rings natuurlijk. Of de trilogie Sympathy for Mr vengeance, Old Boy en Sympathy for Lady Vengeance. Of de Alien trilogie. Of de Terminator serie. Of de Mad Max serie. Indiana Jones serie, Star Wars serie...

Marsh

Citaat van: mambo op februari 26, 2008, 08:54:56
Afgelopen zondag weer een HD-marathon gehouden, Mission Impossible I t/m III. Tock wel fijn dat kunnen verduisteren met projectie ;D . Vorige week was het trouwens Bourne-dag, met the Bourne identity, the Bourne supremacy en the Bourne ultimatum op rij. Toppie zo'n luie middag!

Volgend weekend maar eens Kill Bill I & II of Resident Evil I t/m III. Hebben we voor de komende tijd natuurlijk nog The Fast and the Furious Trilogy, The Matrix Trilogy enz... enz... Nog meer suggesties?

Toch wel leuk zo'n hobby  ;D

Jurassic Park, Die Hard en Band of Brothers  ;D

SeriousCinema

reza

Gisteren No country for old men in HD.
Ik vind de Coen brothers meestal niet zo goed mar met deze film hebben ze toch wel echt recht gehad op een Oscar!!
De film krijgt van mij een 7.6/10