Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

R

Welke zijn dan nu uit? Ik ben het overzicht even kwijt.

Citaat van: jowi op december 16, 2007, 00:30:34
Net de laatste 3 afleveringen van Prison Break in HD, althans dat dacht ik. Blijk ik E08 nog niet te hebben geleeched :P Anyway, de download staat al weer aan, komt nu met 2.33MB/s binnenrollen, nog 7 minuten te gaan >:D heerlijk HD-on-demand O0

Darkman

Gister ook Transformers gekeken en idd... wat een film zeg... was er vroeger al fan van ( wie niet), maar twijfelde toch wel even of het niet weer zo'n film zou zijn die een beetje kinderlijk zou zijn, nou niet dus ... beeld voor een dvd is fenomenaal en het geluid was ook bijzonder goed. De subwoofers en mijn buren hebben zich weer kostelijk vermaakt  >:D
Knowledge is not power, knowledge applied is power.

LittleNinja

De buren zullen zich kotselijk vermaakt hebben waarschijnlijk!  >:D

Ik vind er iets teveel domme en vooral flauwe humor in zitten, maar die jonge dame maakt een hoop goed.

Jeroen V

Citaat van: R op december 16, 2007, 14:25:06
Welke zijn dan nu uit? Ik ben het overzicht even kwijt.

S01 ==> 1 t/m 22
S02 ==> 1 t/m 22
S03 ==> 1 t/m 08

Panic

Miami Vice in HD. Een film die ik wel 100x kan zien vanwege het lekkere sfeertje.
Ook wel fijn dat er NLse subs op zaten vanwege al die straattaal en verschillende accenten. Toen ik 'm voor het eerst zag in een bios in de US, zat ik af en toe zo:  ???
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)

reza

The kingdom, ik vond hem eerlijk gezegd wat tegen vallen :-X

Hij krijgt van mij een 7.2/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Darkman

Citaat van: LittleNinja op december 18, 2007, 17:10:20
De buren zullen zich kotselijk vermaakt hebben waarschijnlijk!  >:D

Ik vind er iets teveel domme en vooral flauwe humor in zitten, maar die jonge dame maakt een hoop goed.

Ha ha idd en wat betreft die sweep in het laag die jij ook beschreef... echt fe-no-me-naal...   die film is gewoon een rollercoaster ride... waarbij als die voorbij is.. je eigenlijk meteen roept... again , again !!!  ;D   

Wat die humor betreft, ik vond het allemaal wel best, die Shia LaBeouf ( sam) speelde de sterren van de hemel, en Megan Fox.. tja wat wil je nog meer ? Eye-Candy alom.

Nee, als je echt domme en flauwe humor wilt zien, dan moet je "The Marine" maar eens gaan kijken, met die nieuwe Schwarzeneggert... afschuwelijk wat een draak van een film....  ;D
Knowledge is not power, knowledge applied is power.

Ghosty J

ik heb vanaaf Bordertown gekeken met JLO maar er zat belgische ondertiteling bij
ze gebruikte bv een woord Zetel en nog paar maar die ben ik alweer vergeten:)

zeer goeie film!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Citaat van: reza op december 18, 2007, 19:29:03
The kingdom, ik vond hem eerlijk gezegd wat tegen vallen :-X

Hij krijgt van mij een 7.2/10
die film heb ik volgens mij halverwege uitgezet...
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Dennistattoo

Gisteren Mr Woodcock gekeken, rare film maar wel leuk. Vanavond kijken we???? Even kijken wat er te downloaden is, wil graag Fred Claus zien maar die was slechte kwaliteit helaas. Eergisteren wel BeeMovie gezien op slechte kwaliteit, verwachte meer van de film, maar misschien zometeen in HD nog eens kijken

Grt
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Vampire

Vanavond The Simpsons the Movie en Death proof  :D
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

Dennistattoo

The Simpsons Movie is wel leuk, en Death Proof ook ;D
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Vampire

Dat belooft een leuke avond te worden.. :D

Heb de eerste 2 minuten van de Simpsons effe gekeken, en lag al helemaal dubbel toen Lisa door het 21st Century Fox logootje heen zat te schreeuwen  ;D
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

Dennistattoo

Ik ga zometeen: I Am Legend kijken, heb hem hier 100% liggen zonder subs. Maar ja wel vet weer 1 van de eerste die hem ziet  ;D

Panic

Crank Blu-ray gaat er zo in.
Actie zonder veel te hoeven nadenken, heerlijk op de vrijdagavond.  O0
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

remon123

Citaat van: Denniskoi op december 21, 2007, 19:29:19
Ik ga zometeen: I Am Legand (of hou je dat schrijft) kijken, heb hem hier 100% liggen zonder subs. Maar ja wel vet weer 1 van de eerste die hem ziet  ;D
lekker belangrijk  ;D
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Dennistattoo

Panic

Citaat van: Panic op december 21, 2007, 19:32:16
Crank Blu-ray gaat er zo in.
Actie zonder veel te hoeven nadenken, heerlijk op de vrijdagavond.  O0

Sjeeezus, ik heb genoeg actie gezien voor de komende maand.  ;D
Hoe deze film een 7,2 op IMDB heeft is me een raadsel trouwens.  :o

Dennistattoo

I Am Legend was wel goed, mooie film. Die wil ik nog wel een keer zien op HD ;D

Dennistattoo

Zometeen ga ik Daddy Daycamp kijken

Net gekeken en is mmmmmmmiddelmatig, had leuker geweest als het met Eddie Murphy was zoals Daddy Daycare

joostpolletje

Citaat van: Denniskoi op december 21, 2007, 22:29:46
I Am Legend was wel goed, mooie film. Die wil ik nog wel een keer zien op HD ;D

Lijkt mij ook echt goeie film!
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

LittleNinja

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost