Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

RonG en 4 gasten bekijken dit topic.

Gizz

Gisteren Stardust

Man oh man wat een film  :o  Met stip op nr1 van dit jaar. Ik ga em straks weer kijken  :P

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Alfred30

Gisteren begonnen met de serie Heroes (ik weet het ik loop wat achter)  :)

R

Raimond

stardust :D een mooi sprookje ;D
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

joostpolletje

Citaat van: Alfred30 op december  4, 2007, 06:57:59
Gisteren begonnen met de serie Heroes (ik weet het ik loop wat achter)  :)

Geweldige serie!
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

VlisChris

The Fast & The Furious gekeken vanavond.
Of beter gezegd: gevoeld. Zo weinig diepgang als de film heeft, zoveel diepgang heeft het geluid  >:D
Ook al staat het zaakje nu niet geweldig afgesteld en opgesteld, met regelmaat toch genoeg druk opbouw. Heerlijk, als je weet dat je bovenburen je niet horen :P 8) (en je maar aan één kant buren hebt, die er nog niet zijn ook ;))

Rikske

Citaat van: Raimond op december  4, 2007, 22:58:03
stardust :D een mooi sprookje ;D

Kom net de trailer te zien ziet er wel leuk uit.  :D

Ghosty J

ik heb gister de volgende films gekeken:

Vacancy
Zeer leuke film leuk in elkaar gezet!

maar de topper van gisteravond:
Premonition met Sandra Bullock
heerlijke film waarbij de hoofdstukken flink door elkaar heen zijn gehaald!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Panic

Vrije dag, slecht weer..tijd voor Band of Brothers in HD. Wat een super serie is het toch! Ik denk dat ik er maar een BoB marathon van maak en alles vandaag afkijk.
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)

R

Alles even lekker open draaien.

Transformers !!

R

En wat een heerlijke soundtrack heeft transformers zeg!!

Het gevecht in de stad op 1.51.00 is top!! Vooral de mooie sweep ook in het laag.

tiptop

Gisteren the lost batallion gekeken.

Een leuke Avonturenfilm, maar niet meer dan dat.

Op het doosje vergeleken ze zichzelf met Gladiator en LOTR. :-X
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

LittleNinja

Citaat van: R op december  6, 2007, 22:15:41
En wat een heerlijke soundtrack heeft transformers zeg!!

Het gevecht in de stad op 1.51.00 is top!! Vooral de mooie sweep ook in het laag.

Eerder in dat gevecht zit een heftig stuk.. op het moment dat die autobot in slowmotion over die gillende vrouw heen gaat.. ( Hij is net getransformeerd terwijl hij de raketten van die tank ontwijkt, dan geeft hij een kleine boost om boven de grond te blijven en dan vliegt/zweeft hij over die vrouw heen.. er is dan een lange en diepe bas te horen.. )

R

Jups, volgens mij is dat op 1.51.

Citaat van: LittleNinja op december  7, 2007, 04:46:59
Eerder in dat gevecht zit een heftig stuk.. op het moment dat die autobot in slowmotion over die gillende vrouw heen gaat.. ( Hij is net getransformeerd terwijl hij de raketten van die tank ontwijkt, dan geeft hij een kleine boost om boven de grond te blijven en dan vliegt/zweeft hij over die vrouw heen.. er is dan een lange en diepe bas te horen.. )

R

Vannacht ook nog even stardust gekeken. Het lijkt een vrij simpel verhaal, maar ik vond hem toch pakkend. Ik moest hem dus afkijken, ondanks dat het dan 3.40 zou worden :D

Perfectionist

Gisteravond Blood Diamond gekeken: heftig.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

W

Ik heb eergister blood diamond gekeken. Inderdaad wel heftig!

Perfectionist

En het is ook nog realiteit......nog steeds dus die kindsoldaten, en de bijbehorende moordpartijen en wreedheden.  >:(
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

R

The man from earth.. apart, maar voor mij zeker de moeite waard.

http://www.imdb.com/title/tt0756683/

Kwabbernoot

Citaat van: Perfectionist op december  7, 2007, 15:17:57
En het is ook nog realiteit......nog steeds dus die kindsoldaten, en de bijbehorende moordpartijen en wreedheden.  >:(
Absolute bagger film. Dit heb ik er eerder over getypt (even zoeken):

Citeer
Van mij krijgt deze film 1 ster uit 5. De enige lichtpuntjes in deze film zijn het spel van DiCaprio (erg goed!), de plaatjes en de vrouw (erg mooi!  ).
Het verhaal rammelt aan alle kanten. Het spel van Djimon Hounsou is zwak. De beelden van de burgeroorlog zijn spectaculeer en overdadig maar raken nergens. Voor goede beelden van een burgeroorlog in Afrika moet je Hotel Rwanda eens bekijken. De muziek is erg amerikaans en standaard Hollywood. Het verhaal is voorspelbaar en het eind is ronduit lachwekkend.

Kort samengevat: bagger en zonde van mijn tijd (maar wel uitzitten he  )

Slechts mijn mening.

Groeten...

Oftewel: allemaal zelf kijken en oordelen.

Groeten...

oud_account_1

Ik ga vanavond uitgebreid The Orange Box 'kijken' op de X-Box :D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

VlisChris

Ik ga vanavond maar eens naar Transformers kijken 8) 8) Net gehaald ;)

El Penumbra

Gisteravond weer begonnen met Lost S1, vanavond weer verder.
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta