Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

bartm

Voor de zoveelste keer!
The Right Stuff, 20 jaar oud, geluid kan beter, maar zeer indrukwekkende film!
Duurt 185 minuten, en boeiend van begin tot het eind
Echt een aanrader
Bart
Sony DVP-NS900V, B&W600 S2, Infocus X1 , Beamax M serie  
Vincent SAV-C2, Vincent SAV P200, that's it

Spacebass

OK ik moet het terugnemen van ET...de Nederlandse nasynchronisatie is vreselijk en heb hem toen met een oog verder bekeken...
Vandaag de engelse versie bekeken en toen werd het eind mij toch een beetje te veel :'(

patrick_vdb

The sum of all fears naar het gelijknamige boek van Tom Glancy. Alhoewel Glany's werk wel beter is verfilmd is dit toch een goede film.

Mvrgr

Patrick

Lynxxx

Zaterdag Spiderman gezien.

Transfer was netjes. Surround kanalen deden lekker mee. Film zelf was aardig in de eerste helft. De tweede helft vond ik k## met peren. Het leek wel of ik Power Rangers - the movie zat te kijken ofzo :( :)

Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Mr. Blonde

Gister.. One Hour Foto: Topfilm!! En 40 days and 40 night, errug vermakelijk en heerlijk simpel maar geen wannahave!

Vanavond nieuwe Peter Pan..
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

Roland

About Schmidt gezien

Ik vond hem waardeloos en zonde van mijn tijd :-X

Lynxxx

Vanavond kijk ik in mijn HT.. even helemaal nix..
(Ben bezig mijn DVD collectie te inventariseren heheheh)

Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Roland

Grindtegel

Band of Brothers R1 afl. 1+2

Verrassend goed beeld, geluid was aardig maar had ik weer wat beter verwacht...
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

MrPink

Glengarry Glen Ross en Monsters Inc. (incl. Mike's New Car en For the Birds) :)

Groetjes,
Oscar

Mr. Blonde

Gisteren.. Gladiator. Ik had 'm nog nooit gezien en al een tijdje in mijn kast staan. Maar gisteren eindelijk gekeken en vooral ook gehoord..! Het leek wel of ik elk moment zelf een zwaard in m'n rug kon krijgen..
Heerlijk dat geluid!
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

MrPink

Zeker, is dus ook een goede demo/test dvd. :)

Groetjes,
Oscar

Roland

Roland

Grindtegel

Infernal Affairs, waanzinnig goede misdaad thriller uit HongKong met een uitstekende transfer en een zeer goede DTS track.

Dit is echt een enorme aanrader!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

MrPink

O Brother, Where Art Thou. :)

Groetjes,
Oscar

patrick_vdb

Well I don't want Fop, godammit! I'm a Dapper Dan man! ;D

Gisteren Road to Perdition gekeken, ondanks goede kwaliteiten kon de film mijn verwachting niet helemaal waar maken.

Mvrgr

Patrick

Johan Van Gompel

Gisteren "Those were the days", met Jordan Chan en Gigi Leung (imdb.com/Title?0244884, 6.2/10) gezien. Heerlijke film; verdient op zijn minst een 8/10.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

MrPink

Citaat van: patrick_vdb op maart  1, 2003, 09:31:45
Well I don't want Fop, godammit! I'm a Dapper Dan man! ;D

Gisteren Road to Perdition gekeken, ondanks goede kwaliteiten kon de film mijn verwachting niet helemaal waar maken.

LOL - Now watch your language young fella, this is a public market. ;)

Ben het met je eens over Road to Perdition.

Groetjes,
Oscar

patrick_vdb

Citaat van: MrPink op maart  1, 2003, 11:58:00Now watch your language young fella, this is a public market. ;)

ROFL ;D Ik moet O borther binnekort ook maar weer eens opzetten, heerlijke film.

Mvrgr

Patrick

MrPink

Alle Coen films zijn heerlijk. :) Op misschien The Hudsucker Proxy na, die vond ik niet zo geweldig. Overigens staan voor dit jaar (eindelijk!) Miller's Crossing en Barton Fink op het dvd-programma.

Groetjes,
Oscar

patrick_vdb

Ik heb nog lang niet alle Coen films gezien :-[..Raising Arizona vond ik werkelijk fantastich, The Big Lebowski daarintegen kon mij niet echt bekoren.

Maar toch eens wat meer op zoek gaan naar die Coen films ;)

Mvrgr

Patrick

MrPink

Even uit mijn hoofd: Blood Simple, Raising Arizona, Miller's Crossing, Hudsucker Proxy, Barton Fink, Fargo, The Big Lebowski, O Brother, Where Art Thou?, The Man Who Wasn't There.

The Big Lebowski vond ik ook geweldig...Jeff Bridges als de complete loser die niets, maar dan ook niets, klaarmaakt. Mooie rol van John Goodman, en leuke bijrollen van John Tuturro en Steve Buscemi.

Groetjes,
Oscar

patrick_vdb

Op een of andere manier gaf The Big Lebowski me niet die kick aan het einde, jammer want de film had zeker memorabele momenten ;)  The man who wasn't there ben ik erg nieuwsgierig naar, binnenkort maar eens gaan halen.

Vandaag Resident Evil gekeken, simpel vertier en voor de RE-gamers (wat heb ik een hoop frusterende uren achter de PS meegemaakt ;D) een must. Een ware thrill-ride 8)

Mvrgr

Patrick