Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Roland

Gisteren ook nog Bring It On gezien... heb me wel vermaakt  :)
Zometeen Ice Age denk ik :)

Scarp

One hour photo gezien. Klinkt inderdaad lekker. Verhaal is beetje vaag en dun, maar verder niet onaardig :)

patrick_vdb

Aiiiii, Ali G inda House was vandaag aan de beurt.

Ik was in een pismelige bui en dan is deze film het best verteerbaar ;)

Mvrgr

Patrick

Roland

Legally Blonde gezien .... hou wel van dat soort films  :D

Roland

Net The Ring gekeken ..... wow, die is spooky :o
A must see moet ik wel zeggen 8)

Scarp

Gisteravond The Haunting (R1, DTS-es) gekeken. Het genre film is niet mijn favoriet, maar op zich erg mooi gemaakt en het geluid maakt veelvuldig gebruik van m'n subwoofer met erg laag geluid.

Verder wel leuke film :)

Roland

Ok, vandaag tussen kwart voor 4 en kwart voor 10:

1. Van Wilder
2. Toy Story 2
3. The Big Lebowski

Daarnaast nog:
- Jackass op MTV gekeken
- Avondeten
- Stukje dag top 5: Sylvie Meis

;D

Spacebass

patrick_vdb

Pretentieloze actie met Driven.

Mvrgr

Patrick

Spacebass

J.A.F._Doorhof

Band of Brothers gekeken (eerste 3 delen), indrukwekkend.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

MrPink

Twee keer achter elkaar SB???

Groetjes,
Oscar

Roland

Vandaag:
There's Something About Mary
One Night At McCools
Not Another Teen Movie
:D

Scarp

Net Cube 2 (hypercube) gekeken. Weer een deprimerend eind, maar verder wel geinig. Vrij korten film. Minder horror elementen zoals iemand anders al zei.

MrPink

jurjen

Ik geneer me er een beetje voor maar ik heb zonet gekeken naar uh, uh "sound of music". De ouwe musical. En ik vond het nog leuk ook.

Natuurlijk: het verhaal is mierzoet en de liedjes zijn nog zoeter. Het lijkt haast een persiflage van zichzelf, dus da's om te lachen. Ik kan me ook voorstellen dat je je ergert aan al die kleffigheid, maar wat ik echt effe kwijt moet: ik was erg onder de indruk van de fotografie! beeldcompositie, belichting, focus/diafragma.... groots vakwerk! In vergelijking met de hedendaagse producties waarin geld geen rol speelt en de techiek geen belemmering meer is en waar alles op effect gesorteerd wordt, is het goed om af en toe zo'n ouwe film te kijken en te beseffen dat er veel ambacht verloren is gegaan.

- Jurjen.
Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

J.A.F._Doorhof

Vondt je de transfer niet verschrikkelijk ???, ik geloof dat Julie Andrews wel 2x zo dik is geworden door de EE.

MvrGr.
Frank
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jurjen

Citaat van: J.A.F._Doorhof op februari 22, 2003, 08:25:57
Vondt je de transfer niet verschrikkelijk ???, ik geloof dat Julie Andrews wel 2x zo dik is geworden door de EE.

MvrGr.
Frank

Jawel, in de eerste paar minuten was het erg lelijk, verderop niet meer. Maar ach, het is een ouwe film, de eerste scene was zeker versleten, en de originele filmcrew kan je niks verwijten over de digitale transfer. Als George Lucas nou een nagelnieuwe film maakt met een slechte DVD transfer, dan zijn er geen excuses voor.

Jurjen
Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

Roland

patrick_vdb

Vandaag eindelijk een Spider-man bekeken....genieten tot de laatste minuut.

Mvrgr

Patrick

MrPink

Spacebass

ff kijken

Laatse 2 dagen..
MIBII (voor de zekerheid...mmm nog steeds niet leuk)
ET (is niet meer zo leuk als vroeger)
Stuart Little 2
en ja hoor Pink weer Lilo & stitch kan er niets aan doen...
elke keer als ik de dvd speler aanzet dan moet ik van de kleinste automatisch Lilo & Stitch ff opzetten (hij verdraaid ze tong half als hij Lilo zegt, tja en daar kan ik niet tegen op ;) )

RubenP

Gisteravond gekeken naar Amadeus.
Indrukwekkend!
Een blik in het leven van één van de beste componisten ooit.

Ruben
Dali Blue serie 6006 SE + C1000 + R1000 / Rotel RSP1066 & RB985MkII  /  SVS 20-39PCi sub

J.A.F._Doorhof

Gisteren Murder by numbers gezien een ECHTE aanrader.
Vanavond waarschijnlijk one hour foto.

MvrGr.
Frank
Custom installer

RubenP

Zometeen Astrix & Obelix missie Cleopatra
ben benieuwd
In elk geval is Monica Bellucci van de partij ;D

Ruben
Dali Blue serie 6006 SE + C1000 + R1000 / Rotel RSP1066 & RB985MkII  /  SVS 20-39PCi sub