Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Raymen

Gisteren gezien in de kinepolis in breda
In ultra hd laser 3d
Hmmm mooi beeld maar dat laser 3d ik weet het niet
Ben 2 x naar de kassa moeten lopen omdat het 3d niet op elkaar viel kreeg er gewoon koppijn van mijn zoon ook

Beeld was mooi meer niet is op de oled net zo mooi
Wel groot beeld , dat trekt je wel erg in de film
Geluid was trouwens top ( atmos)

De film zelf , ik heb weer genoten hier houdt ik wel van. , wat een humor zeg racoon en drax zijn geweldig
8,5/10
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Maikel_audionerd

Gisteravond The revenant gezien, echt gigantisch genoten weer, kunstwerkje  :wub:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Raymond187

Citaat van: Maikel_audionerd op april 29, 2017, 11:44:12
Gisteravond The revenant gezien, echt gigantisch genoten weer, kunstwerkje  :wub:
Gave film idd. Die beer  :crazy:

buckler

Zeker, echt een topfilm... vond het zelf de film van het vorige jaar... al heb ik ook echt enorm genoten van DeadPool, die is natuurlijk niet van het nivo van the Revenant (verre van zelfs) maar entertaintment was het wel.
Ik heb gisteren 'the Founder' gekeken maar echt een succes was dat niet, vond er weinig aan.
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

LuPo

Brimstone!

Zo die kwam wel even binnen. Wat mij betreft erg goede film! 8/10

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

Raymond187

Gisteravond Rings gekeken.
http://www.imdb.com/title/tt0498381/?ref_=nv_sr_1

Can't agree more with the IMDB rating..ppfff wat een bagger film zeg. Zit ik daar nou zo lang op te wachten om hem thuis op het witte doek te kunnen kijken.

Noujah, ik heb nog Ouija board en lights out klaar staan. Hopelijk zijn die wel wat spannender.

buckler

Ik heb gisteren naar 'Personal Shopper' gekeken en het was een vrij trage film maar met veel verborgen zinnen die later invloed hadden op hoe je het verhaal in je opneemt.
Weet ook niet of ik deze film een 1 of een 10 moet geven, klinkt raar dat realiseer ik me maargoed ik weet ff niet wat ik ermee aan moet maar achteraf zet het je wel aan het denken.
Vooral de laatste scene, ik snap hem nog steeds niet.
Mochten mensen hem ook gezien hebben en hem wel snappen dan laat ik het me graag uitleggen...  :crazy:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

W.Otter

Gold 2016, goede film. Niet spectaculair maar zit een goed verhaal in. Acteerwerk is top

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Jumping Jack

Vrijdag Sand Castle gezien, op Netflix. Goeie, degelijke film over de oorlog in Irak over een groep soldaten die er op uitgestuurd worden om een opgeblazen waterleiding te herstellen buiten de green zone...

Gisteren Southpaw op tv. Beetje clichématige boksfilm, maar door Jake Gyllenhal komt ie toch boven de middenmoot uit te steken. Wat een topacteur is dat toch. Beeld is ook erg goed, de klappen voel je bijna.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Rudi64

Citaat van: LuPo op april 29, 2017, 23:06:31
Brimstone!

Zo die kwam wel even binnen. Wat mij betreft erg goede film! 8/10

Absoluut..topfilm!
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

skyfox

Afgelopen week met vrouwlief The Last Airbender gekeken. Op zich op alle fronten "matig", maar op de een of andere manier toch een smakelijke en vermakelijke film. Lekker tussendoortje dus: 6/10
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

W.Otter

Haha the last airbender... hopelijk ook de laatste film. Je kunt beter the legend of aang kijken;)

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Snutchz

#30088
Citaat van: W.Otter op april 30, 2017, 16:04:57
Haha the last airbender...
Streek maar liefst 5 Razzies op  ;D RT 6%
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Kjelt


mr.crash

brooklyn's Finest weer eens gezien.
Het blijft een goede film.
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

ppeter

Wegens momenteel de problemen met Kodi 17.1 en passtrough op onze Q5, zien we film uit onze eigen collectie op de nas met de mediaplayer. Had ze nog niet gezien met onze beamer op groot scherm, dus is zeker geen straf.
Lucy (4K)
Battleship
Edge of tomorrow
Cloverfield, bij deze heeft onze nieuwe sub R-112SW zich weer eens bewezen! (heb gelukkig geen klachten ontvangen van de buren)
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

Snutchz



S03E01 - 03 .. machtige serie.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

BMWX6M

#30095
"The Founder" Deze op waar gebeurde feiten gebaseerde film kon me heel de tijd boeien...

Geen speciale effecten of dure actie, maar een prima verhaal van het ontstaan van MC Donalds...

8/10

http://www.imdb.com/title/tt4276820/
Samsung 65" LED TV UE65KS7000, Himedia Q5 Pro, Panasonic DMP-BDT460 blu-ray, Marantz SR5010, Sub Quadral Qube 10 active, 2x Dali Zensor 5, Dali Zensor Vocal, 2x Dali Zensor pico front high en 2x art sound inbouw surround achter.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=159775.0

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

reza

Dont breathe......
Zeer spannend, krijgt van mij een 6.7
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............