Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Hierzo ook de Matrix Reloaded. Best de moeite waard, maar voor mij toch niet zo goed als deel 1.

Marco

Scarp

Indiana jones and the raiders of the lost ark gekeken. Geweldige film nog en superstrak beeld zoals ik het nooit eerder had gezien. Geluid is ook erg goed. Toch mooi dat ze dvd hebben uitgevonden want op video heeft er nooit goed uitgezien :)

Oracle

Voor vanavond 'Van God los' en Phonebooth. Beide lijken me erg de moeite waard. Wel viel me op dat Phonebooth maar 78 minuten duurt. Is weer eens wat anders in een tijd dat films meestal 2+ uur duren!

Groet,
Mark

dvd-fan

Vanavond Confidence en misschien nog Charlie's Angels 2.
Phonebooth is wel 78 min interesant terwijl je beeld bijna alleen een telefooncel van 1 bij 1 laat zien.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

J.A.F._Doorhof

Battlestar de eerste afleveringen, YES.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Jinsu

Net klaar met Dirty Dancing ;D, en straks nog eens 2 fast 2 furious ;) .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Robert

Scarp

Indiana Jones & the temple of doom

Point7

Ik ben momenteel aan't luisteren naar de DVD "Erolounge". Lekker in 't donker half liggend op bed met de laptop op mijn schoot. ;D

Mooie surround effecten af en toe.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robert

Gaeje

dune...
bouwjaar 1984,
4:3 aspect ratio om nog maar te zwijgen over de inhoud...  :(

take5

Raymen

How to lose a guy in 10 days.

MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

jurjen

De serie "I Claudius", de eerste drie delen. Nostalgie, want vroeger vond ik het geweldige televisie over de ondergang van het Romeinse rijk.

Op de Barco ziet het er slecht uit. De master was waarschijnlijk een ouwe video tape, die ze eerst op 'onscherp' hebben gezet zodat je de ruis niet ziet, en daarna wat EE er over ter compensatie. Ach, TV series moet je ook op een TV toestel zien.

Maar het verhaal is nog steeds sterk.
De perversie en decadentie vind ik nu minder schokkend dan vroeger. Welke conclusie kan je daar uit trekken  ???

Jurjen.
Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

Martin_M

Omdat ik griep heb vanavond iets rustigers;
The Others.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Gaeje

amélie met audiocommentaar, heel interessant

VlisChris

Vanavond ga ik met een klasgenoot waarschijnlijk naar The LionKing regio 1 ultimate megabox directorscut special extended dvd edition kijken (die ene megabox met de dubbeldvd, de tekeningen en een boek)
Vandaag binnengekregen, en dolblij ;D

Grindtegel

Finding Nemo en Rush in Rio

Wat een avondje :D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Gaeje

The Lion King (R2, jaja begin maar al te zagen) ;)
maar DEHT klinkt toch goed hoor

Grindtegel

Roland

Gaeje

ja, das experiment heb ik indertijd in de cinema gezien, die film was wel héél sterk, vond ik

Grindtegel

Erg sterke film, de bad-guys halen echt het bloed onder je nagels vandaan.