Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

Eergisteren Wrong Turn gezien, een echte ode aan de jaren 80 slashers maar dan met meer gore.
ECHT een aanrader voor de mensen die wel tegen wat bloed kunnen.
Niet bijster origineel maar wel heel lekker.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Roland

jurjen

Citaat van: patrick_vdb op oktober 18, 2003, 00:19:01
....(begin langzaam wat Martin-trekjes te krijgen ;D ).

Mvrgr

Patrick

Oei. Ga jij me nu ook aansteken met het hifi virus dan?

Jurjen.
Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

Gaeje

irreversible,

int begin vrij irritant, maar blijkt na volharden toch best wel goed te worden

Gaetan

Roland

Net Battle Royale gezien. Op wat incidenteel matig acteerwerk na zeker de moeite waard :)

Martin_M

Citaat van: patrick_vdb op oktober 18, 2003, 00:19:01
Kiss symphony voor de tweede maal (begin langzaam wat Martin-trekjes te krijgen ;D ).

Ja goed hè?
Ik moet zeggen dat we 'm niet meer elke avond kijken maar heel vaak na een filmpie zien we toch nog even een nummertje of twee,drie.
Vaak Detroit RockCity,Black Diamond en God of Thunder.

Citaat van: jurjen op oktober 18, 2003, 00:19:01
Oei. Ga jij me nu ook aansteken met het hifi virus dan?

Jurjen hoeft niet bang te zijn. Ik heb besloten 'm even met rust te laten nu hij andere prioriteiten heeft. Maar hij heeft nu drie mono-eindbakken die nu niets staan te doen dus hij moet nog even aan een leuke voortrap/processor en dan is hij van me af ;D

Ik wil ook nog wel even wat kwijt over Reloaded. Ik vind die 'blabla' nogwel meevallen. Het is voor mij totaal niet storend en (heel erg) nodig voor het verhaal. Voor mij is de Matrix dan ook SCIFI met als toegift de nodige aktie. Zie je de film echt als een aktiefilm (zoals velen echt doen) dan kan het verhaal eromheen wel eens in de weg zitten.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

VlisChris

ik denk dat ik vanavond dan toch eindelijk Pinokkio ga afkijken. Roep het al een aantal dagen, maar kom er niet toe. Vanavond toch te brak om wat te doen, dus dan doen we dit maar. ;D
Mvg,

Christiaan

Grindtegel

@ Martin, dat gefilosofeer hoort er inderdaad wel bij, maar dat geneuzel in het begin in Zion, en die afschuwelijke scene (die veeeeeel te lang duurt) met de dansende mensen en die fokking liefdesscene zijn echt killers.

Gelukkig kan ik die nu vooruit spoelen en van de rest van de film genieten (die wel goed is).
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

patrick_vdb

Citaat van: Martin_M op oktober 18, 2003, 19:08:50
Vaak Detroit RockCity,Black Diamond en God of Thunder

God of Thunder is  8) Het symfonisch orkest is werkelijk fantastisch geintegreerd en doet de intensiteit van het nummer echte eer aan. De opening gevolgt door Deuce en Strutter gaat er anders ook wel lekker in ;)

Mvrgr

Patrick

MarcoV

Martin_M

Me, myself and Irene,
Was op de TV vanavond en had 'm nog nooit gezien.

Grindtegel

City of God, waanzinnig goede Braziliaanse speelfilm.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

The Foundation

Lord of the rings :fotr

is infeite wel langdradig

Ik durf het te vergelijken met Harry Potter voor grote mensen

MrPink

Barton Fink weer eens...blijft geweldig! :)

Groetjes,
Oscar

Point7

Gisteren 2 Fast 2 Furious verder afgekeken.
Daarna nog My Little Eye en National Security gezien.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Raymen

Gisteren The matrix reloaded en national security.

En vanavond The core

MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

J.A.F._Doorhof

Gisteren Matrix reloaded, en vandaag Lion King gezien.
Lion King was weer FANTASTISCH, gewoon kippevel van de soundtrack en beeld.

Matrix reloaded was beter (veel beter) dan ik verwacht had, hoewel er niet nog meer gepraat moet gaan worden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

fingers

Vanmiddag  x-men 2 gekeken, en net ballistic gezien.
x-men 2 is in 1 woord gweldig, ballistic is daar in tegen saai.(de actie en dan vooral de explosies zijn wel tof,maar het acteerwerk en het verhaal is diep bedroevend)

patrick_vdb

MrPink

De rest (5½ uur) van Shogun...goed! :)

Groetjes,
Oscar

Martin_M

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

patrick_vdb

Vandaag ook dan eens eindelijk Matrix Reloaded gekeken, ondanks de vele negatieve berichten voel ik me momenteel toch kompleet weggeblazen door deze film...geweldig 8) Deel III zal wel een van de zeer weinige films zijn welke mij weer de bioscoop in weet te lokken ;)

Mvrgr

Patrick

Grindtegel

Raymen

voor straks in hell(met van damme).

Mvrg,
Raymen