Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

Citaat van: HTip op oktober  2, 2010, 01:11:14
Om de nieuwe sub in te wijden hebben we Sherlock Holmes op BD gekeken.

Leuke, spannende en gave film. Beeld en geluid uitstekend. Soundtrack heel erg ruimtelijk met veel diep laag. De sub heeft behoorlijk wat moeten doen en dat was heerlijk!!
Gaaf he, als je Lord Blackwood door je HT hoort gaan? :headbanging:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op oktober  2, 2010, 01:36:15
Gaaf he, als je Lord Blackwood door je HT hoort gaan? :headbanging:
Absoluut! Waanzinnig mooie soundtrack. Ik weet nu waarom Robbert deze regelmatig heeft voorgesteld...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op oktober  2, 2010, 01:52:46
Absoluut! Waanzinnig mooie soundtrack. Ik weet nu waarom Robbert deze regelmatig heeft voorgesteld...
:thumbs-up: en daarbij gewoon een leuke film ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Teejoo

Vanavond Gisteren War of the worlds gekeken:

Ik blijf het een goede film vinden, met een waanzinnig geluid. Je hebt echt het idee dat 'ze' gearriveerd zijn. Niet normaal wat een dynamiek  :D Een beetje à la Cloverfield.

skank1

Citaat van: Teejoo op oktober  2, 2010, 10:23:35
Vanavond War of the worlds gekeken:

Ik blijf het een goede film vinden, met een waanzinnig geluid. Je hebt echt het idee dat 'ze' gearriveerd zijn. Niet normaal wat een dynamiek  :D Een beetje à la Cloverfield.

vanavond kan moeilijk :)
die moet nog komen
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Dracoplasm

Citaat van: squeek op oktober  1, 2010, 21:22:52
dit ziet er echt fout uit! :dontgetit:

Dat was het ook, van Miike (Ichi the Killer, DOA serie ed.)
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Ronin79

Als het van de maker is van Ichi The Killer, dan zou je zoiets wel kunnen verwachten.

Heb je ooit wel eens; The Story of Ricky Oh gezien. Deze hoofdrol speler speelde laatst nog in de film Ip Man ...
waar hij een geweldige rol in zette. Maar verwacht wat anders in Ricky Oh. Vreemde film.

Je kunt ook de Japanse film; Versus eens gaan kijken.

Laatst nog een stukje gezien van The Tokyo Gore Police .... gaat helemaal nergens over.

Vele Aziatische films zijn zeker de moeite om te kijken. Films zoals Old Boy, The Crows Zero, Once Upon A Time In China of een Musa The Warrior.
Maar je hebt er ook werkelijk pulp tussen zitten.  ;)

djaxx

jowi

Vanavond denk ik SNL S36E01 (jaja ik loop een week achter) en denk ik nog een paar Prison Breaks S4.

WimB

Inglourious basterds op blue ray.

Robbert54

verder met de Bourne Trilogy

eerst TBBT S04e02 en Fringe S03E02
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Robbert54

net klaar met

blijft toch een geweldige triology. Beter dan alle oude james bond films bij elkaar en heeft zelfs duidelijk de standaard gezet voor James Bond a la Daniel Craig. In mijn ogen 1 van de weinige films die met de opvolger beter wordt. Beeld is goed te noemen, niet superscherp en soms zijn de kleuren teveel bewerkt. maar toch past het goed bij de film zelf.

Geluid is ontzettend goed. Geluid is constant all over the place en brengt je midden in de aktie. zeker een aanrader voor mensen die hun surround systeem even willen testen ;)

morgen verder The Bourne Ultimatum :pompom:

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: Teejoo op oktober  2, 2010, 10:23:35
Vanavond Gisteren War of the worlds gekeken:

Zojuist afgerond en ik ben het helemaal met je eens. Voordat die tripod uit de grond komt, dan lijkt het alsof het in de ruimte gaat gebeuren. In het begin dacht ik, wat een graining, maar al gauw merk je dat dit expres is gedaan. Precies zoals in Minority Report. Echt een film om nog een keer te kijken. Maar dan wel met isolerende nopjes op de deur, want die wilde maar niet stil zijn ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: The Vampire op oktober  2, 2010, 23:33:13
net klaar met

blijft toch een geweldige triology. Beter dan alle oude james bond films bij elkaar en heeft zelfs duidelijk de standaard gezet voor James Bond a la Daniel Craig. In mijn ogen 1 van de weinige films die met de opvolger beter wordt. Beeld is goed te noemen, niet superscherp en soms zijn de kleuren teveel bewerkt. maar toch past het goed bij de film zelf.

Geluid is ontzettend goed. Geluid is constant all over the place en brengt je midden in de aktie. zeker een aanrader voor mensen die hun surround systeem even willen testen ;)

morgen verder The Bourne Ultimatum :pompom:

We hebben de hele trilogie op een regenachtige zondag achter elkaar gekeken en dat was erg gaaf. Het geluid is inderdaad constant om je heen.

Leuk dat je weer van film kan genieten :thumbs-up:
Showcase - Topic

Robbert54

Citaat van: HTip op oktober  2, 2010, 23:37:26
We hebben de hele trilogie op een regenachtige zondag achter elkaar gekeken en dat was erg gaaf. Het geluid is inderdaad constant om je heen.

Leuk dat je weer van film kan genieten :thumbs-up:
ja het begint er idd op te lijken :pompom: Nou moet ik eerlijk zeggen dat dit ook wel DE films zijn om je aandacht er weer bij te krijgen. Ik zat er helemaal. En als ik dan bedenk dat het allemaal nog beter kan :wub: vond het nu al helemaal geweldig klinken!! Het is gewoon extra genieten wanneer een surround mix gewoon super goed klinkt. En dan te bedenken dat ik naar stereo wou overstappen :-X no way! surround all the way :D

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Showcase - Topic

Martijnst1990

Je brengt me op een idee, moet ook The Bourne Trilogy maar weer is uit de kast pakken ;D Paar maanden terug nog gezien toen ik net de blu ray box binnen had, maar deze films blijven ook voor een 3e keer goed ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

net TBBT S04E02 gekeken. wat een geweldige aflevering :D :clapping:

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

..is dat die serie waar je de grappen al mijlenver van tevoren ziet aankomen?  :D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Martijnst1990

Hij was inderdaad weer leuk, Robbert ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

WimB

Inglourious basterds gisteren gekeken, aparte film. Echt Tarantino. Wel heel vermakelijk. Beeld was erg goed. Het geluid was goed, maar de muziek soms wat "oud" gemaakt. Niet echt heel veel laag in de film om de nieuwe sub eens echt goed te testen, maar wat er in zat klonk wel goed.

celerontje

Er zit echt oude muziek in de film, bv. van Ennio Morricone.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!