Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

R

:-X

Citaat van: spotmatic op september  9, 2007, 19:55:17
Volgens mij zegt dat wat over de kwaliteit van die (overigens ontzettende bout-) film.

Onne

Gisteren fight Club gekeken, grappige film!

Sjors

Citaat van: Onne op september 10, 2007, 09:34:14
Gisteren fight Club gekeken, grappige film!

http://nl.youtube.com/watch?v=yXqWUKYgLXg  ;D

Concert van JMJ in Beijing, super.  8)

Groet, Sjors

R

The Illusionist (HD) en ondertussen wat spuitwerk aan het meubel ;)

mikeske

gisteren gekeken naar 300, super film  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

chulin

Citaat van: Gizz op september  9, 2007, 21:20:12
Bereid je alvast voor op een boel verhaallijnen  :-X
Een beetje tegenvallend. Duidelijk minder dan de andere  :-[
Ik heb wel de hele film gezien, mijn vriendin niet.
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Rody

Citaat van: R op september 10, 2007, 15:23:07
The Illusionist (HD) en ondertussen wat spuitwerk aan het meubel ;)

Goeie film!

Ik vanavond The Last Tunnel, Franse film.
Wel aardig, maar niet bijzonder - en al helemaal niet qua thema  :D

reza

net gekeken the usual suspects in HD heerlijke film!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

PjotrrrNL

Chocolat...bizonder mooie film.

Voor de liefhebbers van Pan's Labyrinth en Perfume is deze zeker een aanrader...

Raphie

Maandag Grindhouse gezien: Topfilm!
gisteren: The condemned > ook best aardig, vind "Stonecold" Steve Austin altijd wel oool  ;D

Vanavond: Magicians... Schijnt britse humor te zijn, we zullen zien.....
JBL PRX Power!

Rielplayer

net tears of the sun gekeken, mooie film.

super pq. Blu Ray versie
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

AlphaMale

Citaat van: Raphie op september 12, 2007, 09:43:35
gisteren: The condemned > ook best aardig, vind "Stonecold" Steve Austin altijd wel oool  ;D

Ik vond em ook wel redelijk goed te doen. Jammer dat ie in Amerika gigantisch de grond in getrapt is. Tis gewoon eens wat anders dan Saw  ;D

http://www.rottentomatoes.com/m/condemned/
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

Gizz

Gister condemned gezien. Leuk begin alleen beetje jammer van het einde. Had wel wat tactvoller gemogen.
Vandaag Crank met jason stratman. Op zich wel aardig maar beetje over the top  :)

Harry HT

Hi,
Citaat van: PjotrrrNL op september 12, 2007, 09:41:14
Chocolat...bizonder mooie film.
O, dan is Casanova ook wel wat voor jullie  :)

Op aanraden van Audioloog heb ik gisteravond Apocalypto gekeken, mooie film, mooie surround  8)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

BernHardN

gister, 'Munich' heel apart als ze nou allemaal zo gaan denken als op het eind (Amerikaans eind)

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Wimpie007

Gisteravond Miami Vice en Fantastic Four: the silver surfer gekeken :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Martijn76

Bridge to Terabithia (oid) en Evan Almighty..

Gezien de titel dacht ik eigenlijk dat de eerste een duistere SF zou zijn, dát was even een verrassing ;)

Joris1971

The messengers (ben halverwege nu, moest even weg)..man wat een schrik-effecten zitten erin die film zeg!  :o

Driven2Shine

Hier speelt vanavond Genesis Turn It On Again Reunion Tour 27-06-2007 Live in Dusseldorf

VlisChris

Afgelopen twee weken bezig geweest met het opnieuw kijken van Band of Brothers.
Blijft een erg indrukwekkende serie. Gister aflevering 9 gekeken (Why we fight). Tot nu toe toch wel de meest indrukwekkende aflevering die erop staat. Even kijken of ik er vanavond toe kom om deel 10 te kijken.

Marsh

Citaat van: Christiaan Sauer op september 15, 2007, 13:27:39
Afgelopen twee weken bezig geweest met het opnieuw kijken van Band of Brothers.
Blijft een erg indrukwekkende serie. Gister aflevering 9 gekeken (Why we fight). Tot nu toe toch wel de meest indrukwekkende aflevering die erop staat. Even kijken of ik er vanavond toe kom om deel 10 te kijken.

Nog steeds mijn favoriete serie.
Kan niet wachten op de HD-Versie met DTS!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

mikeske

vanmorgen gekeken naar imax - the living sea

Heel mooi documentaire  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

sr7000

Vanavond  Perfect Creature gekeken. Best leuke film die volgens mij meer verdient dan de 5.6 die hij op imdb krijgt.

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

AlphaMale

Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i