Beste geluids effecten

Gestart door reza, juli 19, 2005, 20:53:57

Vorige topic - Volgende topic

reza

Citaat van: cmdr_sm op oktober  2, 2005, 17:35:56
mjah lach maar ;)
De reden waarom ik lach, is omdat ik ook in zo,n gelijke situatie heb gezeten.
heel herkenbaar dus.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Cylon

OEI! nog een hoop films te checken zo te zien.

Zelf vind ik Saving Private Ryan ook erg vet bij de beach landing.
Die heb ik hier nog geen één keer langs zien komen geloof ik...  :o
Amp: Unison Research Unico P Speakers: Penaudio Rebel 3 Bron: Arcam rPac USB DAC  & Dell E6420 Kabels: W&M ls-01

Extra (slaapkamer) Q-acoustics BT 3 actieve speakers

blackball147

vermoedelijk mss al een paar keer genoemd maar toch:

hetgeen  ik meestal toon als er iemand op HTbezoek komt is het volgende:

-finding nemo scéne 24 ( mine ) en 25 ( darla )
-the incredibles : vliegtuigscéne
-dardevil : scéne 8 ( cafégevecht )
-jurrasic park 3 :  scéne 6 (dinofight)

en af en toe stukken van the haunting, saving private ryan, matrix, toystoy, monsters inc.....

Allure

Citaat van: cmdr_sm op oktober  1, 2005, 23:47:29
Ik heb onlangs the grudge gekeken 's nachts om 3 uur in m'n bed. Ik lag gewoon te bibberen, hoorde van alles om me heen. :o :'(

Ha!

Die scene waarin de geest van dat meisje akelig langzaam op de bewakingscamera afkomt... jakkes, de rillingen liepen me over mijn rug! :-P
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

molle

Citaat van: Allure op oktober  2, 2005, 21:04:03
Ha!

Die scene waarin de geest van dat meisje akelig langzaam op de bewakingscamera afkomt... jakkes, de rillingen liepen me over mijn rug! :-P

Vond er eigenlijk niks aan . Ook niet van effecten. Heb van de week nog eens The Haunting bekeken en die vond ik echt veel schrikwekkender ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

dvd-fan

Der untergang heeft ook goede effecten en de animatie steamboy ook.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

)p(

Citaat van: dvd-fan op oktober  4, 2005, 19:41:49
Der untergang heeft ook goede effecten en de animatie steamboy ook.
Robin

Je schrikt je inderdaad een ongeluk als die eerste granaat valt...

Wat ik ook altijd overweldigend qua wo II surround geluid vind is in Band of Brothers als ze vanuit de vliegtuigen boven Normandie gedropt worden...alsof je er middenin zit... ( De buren vonden die scene overigens minder leuk... :-[ )

peter

The Foundation

reza

reza

star wars... Attack of the clones ;D
heerlijk al die over vliegende dingen...Heerlijk ;D

Fransvis

• Pirates of the Carribean - het moment waarop Johnny Depp in het water duikt om het meisje te redden...dan hoor je een knal....weergaloos...
  • openings scene Toy Story 2
  • the fast and the furious - het bij elkaar komen van de eerste automeeting in de avond...
  • Behind Enemy Lines - openingsscene waarin de vliegtuig wordt neergeschoten inclusief de aanloop naar de beschieting...zeer goed geluid + opbouw van de spanning.
  • Cast Away - de crash van het vliegtuig (al genoemd)
  • Saving Private Ryan - met name het moment in de openingscene waarin Tom Hanks steeds onder water gaat...
  • The Dead Zone - de momenten dat Anthony Michael Hall zijn flash- of frontbacks krijgt zijn angstaanjagend. Soms schrik ik behoorlijk....
  • Heart - Alive in Seattle (de gehele dvd)
  • Mission to Mars - tijdens de vlucht naar Mars draaien ze op een gegeven moment Van Halen - Dance the Night Away...wow
  • Mothman Prophecies...tik op de ruit van de auto door de agente....geen harde tik...maar goed genoeg...
  • Heat - de beschieting in de straat na de grote overval....werkelijk fenominaal....
  • openingsscene Jaws met het bekende melodietje
En de wel bekende scenes die hierboven genoemd zijn... ;)

molle

En ook de nieuwe THX intro op de dvd van Star Wars III O0
Damn dit ging hard en zuiver 8) Drukt je gewoon achter in je zetel ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Dru

Citaat van: molle op november 17, 2005, 12:44:19
En ook de nieuwe THX intro op de dvd van Star Wars III O0
Damn dit ging hard en zuiver 8) Drukt je gewoon achter in je zetel ;D

hebben ze weer een nieuwe? of bedoel jij die met de wereldbol, onweer enz :D

Die is cker vet!

molle

Citaat van: Dru op november 17, 2005, 13:51:44
hebben ze weer een nieuwe? of bedoel jij die met de wereldbol, onweer enz :D

Die is cker vet!

Die van op de Star Wars III had ik nog niet gezien ;)

Kerstmanno

Fransvis

Citaat van: Menno-ert op november 17, 2005, 18:14:38
frontbacks?

Ja....stond ik even niet bij stil.... ;D

Flashbacks en Flashfronts...?? Visioenen over dingen die in de toekomst gaan gebeuren...ik weet het nederlandse woord niet... ::)

Kerstmanno

Flash forward. Is overigens geen Nederlands ;D

Tomaz

Final Destination. Explosie van het vliegtuig, vanuit het vliegveld.
Stereo: Accuphase DP-65 || MIT Terminator 2 || Accuphase E-306 || Cardas Neutral Reference || B&W CDM 9NT
"HT": JVC XV-S42, VdH Optocoupler, Denon AVC3800, Oehlbach, Wharfedale

Marcel_T.

Ik weet niet of deze al is genoemd maar de scene van het neerstortende vliegtuig in Flight of the Phoenix is wel één van de heftigste die ik in mijn thuisbioscoop heb meegemaakt.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

molle

Citaat van: Marcel_T. op november 22, 2005, 23:56:41
Ik weet niet of deze al is genoemd maar de scene van het neerstortende vliegtuig in Flight of the Phoenix is wel één van de heftigste die ik in mijn thuisbioscoop heb meegemaakt.

Daar ben ik het voor 100% mee eens ;D

Marcel_T.

He he. En je buren ook?   ;-)
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

molle

Durf het echt niet lang te hard laten staan :-[ Krijg er zelf bang van, laat staan de buren >:D

Maartje

CiteerDurf het echt niet lang te hard laten staan  Krijg er zelf bang van, laat staan de buren

Ik dacht dat je aan t verbouwen was ?  ;D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

molle

Citaat van: Maartje op november 23, 2005, 10:21:47
Ik dacht dat je aan t verbouwen was ?  ;D

Ook maar in de kelder he ;D