Is dit nog wel HTForum te noemen?

Gestart door Spacebass, juli 3, 2005, 23:51:03

Vorige topic - Volgende topic

Jimmy Conway

Citaat van: squadra op juli  4, 2005, 22:14:04
Dat klopt niet, zo zijn er pas "powerbuys" gestart voor b.v. de Grama en Tivoli apparatuur.
Ook Frank doet af en toe aanbiedingen onder de noemer powerbuy, zoals b.v. met de Epson TW200H.
Als een leverancier dat start lijkt het me geen powerbuy, maar als het gewoon een aanbieding zou heten heb ik er geen problemen mee.
(ben trouwens wel hypocriet genoeg om aan zo'n nep powerbuy mee te doen, al vind ik de naamgeving ervan niet correct :))

Bij
Citeer"Wat hier aangedragen wordt"
had ik het over dit topic specifiek, niet over het board algemeen.

Groeten,
Jimmy C.

blue-eyes

Citaat van: Jimmy Conway op juli  4, 2005, 22:25:44
Dat het juist die seniors zijn die zich ongemakkelijk voelen bij BB&G en niet bij bijvoorbeeld ITC of Smits bevreemd mij een beetje, immers zij kennen die
personen al langere tijd. Jullie zijn toch niet jaloers?  ;)
Ik persoonlijk kan het waarom niet bevatten, dit probeer ik te begrijpen van jullie maar het lukt met niet.
Groeten,
Jimmy C.

Smits was vanaf het begin een commerciant. De eerder genoemde personen eerst niet. Pas sinds kort. Dus een rol verandering.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

oud_account_1

Citaat van: Jimmy Conway op juli  4, 2005, 22:28:21
Bij  had ik het over dit topic specifiek, niet over het board algemeen.

Groeten,
Jimmy C.

Dat snap ik, daarom geef ik aan dat dat niet het enige is/hoeft te zijn waar men zich aan ergert/zou kunnen ergeren.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Leonard Shelby

Iedereen adviseert richting de producten waar hij in gelooft.

Persoonlijk geloof ik dat bijvoorbeeld Frank producten verkoopt waar hij achter staat. Met andere woorden: Als hij niet commercieel bezig zou zijn had hij waarschijnlijk hetzelfde advies hebben gegeven. Ik ben het niet altijd met hem eens.... maar dat zou niet anders zijn als hij niet comercieel bezig was.

Eigenlijk is het heel logisch.... je vind versterkers van merk X geweldig, daarom neem je deze op in je assortiment, daarom adviseer je ze.

Als we er op kunnen vertrouwen dat de mensen die commerciële activiteiten optplooien op het forum zich laten leiden door "waar ze in geloven" en niet door de betere marge van merk X, is er dus niets aan de hand.

Helaas spelen marges natuurlijk wel een rol. Net zo als andere aspecten Bijvoorbeeld omdat je een lange relatie hebt met een importeur en daarom de spullen blijft voeren ondanks dat ze niet meer de beste prijs/kwaliteit verhouding hebben of bijv. dat je zelf importeur bent van een bepaald merk.
Dat Frank distributeur is van Epson HT projectoren is nu nog niet zo'n probleem..... maar wat als de volgende uit de Epson stal een waardeloze projector is.....?

Opzich lastig....aan ons de nobele taak om onze commerciële vrienden in de gaten te houden  ;D
Ik denk dat Frank, Garmt of Bjorn hun goede naam niet zo snel te grabbel zullen gooien en zichzelf als doel hebben gesteld om spullen te verkopen waar ze in geloven. Misschien is het voor de gemoedsrust van een aantal mensen beter als dat juist zo openlijk mogelijk gebeurt.

"Je hebt PM" wekt de suggestie dat er iets bespoken wordt wat het daglicht niet kan verdragen. Waarom niet gewoon "ik kan je die leveren".... veel duidelijker voor iedereen... en ook veel zichtbaarder voor iedereen als iemand rare dingen gaat roepen.

Ik vind de benadering van Smits (kom even niet op zijn forumnaam) altijd wel heel open. Gewoon lekker recht door zee "ik vind het een goed apparaat, ik kan hem je leveren als je hem een keer wil horen heb ik hem in de showroom staan" samen met de bedrijfsnaam in zijn signature is dit gewoon heel open en transparant.
Iedereen kan het lezen en eventueel in discussie gaan (als hij dat nodig vind)

Ik zou er dus voor willen pleiten dat mensen met commerciele activiteiten gewoon hun bedrijfsnaam in hun signature hebben staan zodat dit ook voor beginnende forumers duidelijk is en dat zij gewoon lekker doorgaan met goede adviezen en (openlijk) hun brood verdienen.

PS: Wel pikant trouwens dat iemand die vaak geroepen heeft dat er te veel commercie was sinds kort zelf commercieel is gegaan.

PS2: Van de oude garde mis ik Sullivan ook... die is volgens mij bijna niet meer actief op het forum..... Sully waar zit je?

Jimmy Conway

Citaat van: Blue-Eyes op juli  4, 2005, 22:28:36
Smits was vanaf het begin een commerciant. De eerder genoemde personen eerst niet. Pas sinds kort. Dus een rol verandering.

Ja, nou en, is dat erg als iemand veranderd? Gelden er dan andere wetten? Is die persoon bij verandering van baan gelijk een monster geworden?
Ik begrijp het nog steeds niet. Gooi het er nu maar eens uit ;D

Groeten,
Jimmy C.

blue-eyes

Ik denk dat we met elkaar kunnen lachen maar dat we elkaar niets duidelijk kunnen maken ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Jimmy Conway

Mooie woorden van Leonard Shelby. 8)
Niks maar aan toe te voegen.

Groeten,
Jimmy C.

Jimmy Conway

Citaat van: Blue-Eyes op juli  4, 2005, 22:35:50
Ik denk dat we met elkaar kunnen lachen maar dat we elkaar niets duidelijk kunnen maken ;D

Ik vond het een vermakelijke dag. In ieder geval geen flikker gedaan op mijn werk,
alleen maar zitten typen hier. (verbazingwekkend hoe veel anderen hier online zijn
onder waarschijnlijk hun werk)

Maar mijn vriendin zit boos te kijken en vind dat ik er maar eens mee moet stoppen.
Tijd voor bedzaken.  ;)

Groeten,
Jimmy C.

Audiofiel

Citaat van: Jimmy Conway op juli  4, 2005, 22:25:44
Goed hé, die vuile psycho truucs  ;D
Waar je het over hebt is een zeer hecht groepje seniors, die dagelijks ongeveer 100 berichten met elkaar uitwisselen en een bepaalde tendens uitzetten (niet negatief bedoeld, bijvoorbeeld stereo). Zo breed vind ik het dus nog niet op de duizenden leden hier op het forum, misschien weeg je jezelf te zwaar?
Dus jij hebt al die duizenden forumleden gesproken en uit die enquete kunnen concluderen dat het alleen onder een paar senioren leeft? Wat een onzin. En jalours ben ik zeker niet, ik ben al 12 jaar zelfstandig ondernemer, waarvan 7 jaar fulltime. Ik ambieer geen baan in de audio, ik hou het bij mijn eigen vakgebied.

Als ik de projectie eens terug mag ketsen: waarom ben jij zo fanatiek in het verdedigen van mensen die zelf heel goed in staat zijn om dat zelf te doen?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

patrick_vdb

Hi Jimmy,

SB suggereerd niet zo maar iets, maar concludeert vanuit zijn vroegere ervaringen met het forum en zijn huidige ervaringen. Wanneer je inlogt op het forum wordt je eigenlijk al direct verteld dat het forum is voor verspreiding van informatie en om van elkaars kennis te leren. Juist door, bij probleemgevallen, een oplossing aan te dragen door de stelling "je hebt een PM" trek je weldegelijk iets buiten het forum. Waar voorheen vaak heerlijk zenuwslopende discussies werden gevoerd om tot een mogelijke oplossing of conclusie te komen, wordt er tegenwoordig wellicht sneller buiten het forum een eenzijdige oplossing aangedragen. Dit werkt remmend naar de seniormembers die daardoor wellicht ook weiniger behoefte krijgen aan het verspreiden van hun kennis (waarom zouden ze nog als ze verder ook geen input meer ontvangen) waardoor die discussies gewoonweg afnemen en het allemaal wat meer aan het oppervlak blijft terwijl er nog zoveel te ontdekken valt in de kunst en wetenschap van surroundgeluid!

mvrg

Patrick

J.A.F._Doorhof

Hi,
Als de volgende projector van Epson troep is dan zal ik dat hier gewoon zeggen.
We hebben een clausule in het contract dat wij naast Epson elk ander merk mogen voeren en dat we zo onder het contract uit kunnen als Epson geen goede spullen zou leveren, de S1 valt bv ook onder onze lineup maar ik verkoop die projector niet omdat ik het troep vind.

Daarnaast hebben we de marges geprobeerd gelijk te trekken zodat we zonder vooroordeel kunnen adviseren.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Audiofiel

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juli  4, 2005, 22:59:26
Ik verwacht niet anders van je. ;D

CiteerDaarnaast hebben we de marges geprobeerd gelijk te trekken zodat we zonder vooroordeel kunnen adviseren.
Slimme zet. Door op alle producten ongeveer evenveel te verdienen, heb je geen last van het liever willen verkopen van spullen met hogere marges. Doe ik ook al jaren in mijn vak, werkt heel goed.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Jimmy Conway

Citaat van: Audiofiel op juli  4, 2005, 22:48:59
Dus jij hebt al die duizenden forumleden gesproken en uit die enquete kunnen concluderen dat het alleen onder een paar senioren leeft? Wat een onzin. En jalours ben ik zeker niet, ik ben al 12 jaar zelfstandig ondernemer, waarvan 7 jaar fulltime. Ik ambieer geen baan in de audio, ik hou het bij mijn eigen vakgebied.
Ik heb nergens beweerd dat ik duizenden forumleden heb gesproken hierover. Jij beweerd  wel dat een aantal mensen het met je eens zijn,
ik zeg alleen dat de mensen op wie jij doelt maar een klein groepje is in vergelijking met de rest van het forum.
Achter dat jaloers zijn stond een knipoog, dus fijn bij je eigen vakgebied blijven.

Citeer
Als ik de projectie eens terug mag ketsen: waarom ben jij zo fanatiek in het verdedigen van mensen die zelf heel goed in staat zijn om dat zelf te doen?
Dat mag zeker:
Ten eerste, ik weet nog weinig van HT af dus heb nog niet zo veel anders te vertellen hier.
Ten tweede, als je goed gelezen hebt in mijn vorige post kun je het weten. Ik citeer nog een keer voor je:
CiteerIkzelf (en daarom ging ik in de verdediging) vond het topic een beetje teveel naar onrust ruiken
Verder zijn mijn bevindingen exact het tegenovergestelde van jouw bevindingen, dus waarschijnlijk heel persoonlijk en niet zomaar op iedereen
toepasbaar.

Ik hoop niet dat je moeite hebt met wat tegengas?

Groeten,
Jimmy C.

Leonard Shelby

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juli  4, 2005, 22:59:26
Hi,
We hebben een clausule in het contract dat wij naast Epson elk ander merk mogen voeren en dat we zo onder het contract uit kunnen als Epson geen goede spullen zou leveren, de S1 valt bv ook onder onze lineup maar ik verkoop die projector niet omdat ik het troep vind.

Was ook alleen als voorbeeld bedoelt en niet als aanval ofzo... :D Het geeft alleen het probleem aan waar je als ondernemer voor kan komen te staan. Je zal steeds weer de principele keus moeten maken of door gaat met een product of dat je er niet meer achter kan staan. Dat jij producten die minder presteren uit je assortiment haalt heb je in het verleden bewezen  8)
Citeer
Daarnaast hebben we de marges geprobeerd gelijk te trekken zodat we zonder vooroordeel kunnen adviseren.
Als ze dat nou eens in de hypotheek/verzekerings wereld doorgingen voeren  :-\

Audiofiel

Citaat van: Jimmy Conway op juli  4, 2005, 23:09:36
Ik heb nergens beweerd dat ik duizenden forumleden heb gesproken hierover. Jij beweerd  wel dat een aantal mensen het met je eens zijn, ik zeg alleen dat de mensen op wie jij doelt maar een klein groepje is in vergelijking met de rest van het forum.
Dat weet jij net zo goed niet zeker. ;)
En vergis je niet, IK was niet de topicstarter, het lijkt wel of je daar van uitgaat.

CiteerIk hoop niet dat je moeite hebt met wat tegengas?
Niet met tegengas, maar wel als mensen erg persoonlijk gaan worden. Het zit op het randje. Mag ik ook citeren?:
CiteerGevoel is vaak heel persoonlijk, misschien zijn er maar paar mensen op dit forum die jouw gevoel delen.
Of ze hadden het gevoel eerst nog niet, maar zijn beinvloed door jou

CiteerIkzelf (en daarom ging ik in de verdediging) vond het topic een beetje teveel naar onrust ruiken,
misschien brengen dit soort topics wel meer schade toe aan een forum dan een PM hier en daar.

CiteerWaar je het over hebt is een zeer hecht groepje seniors, die dagelijks ongeveer 100 berichten met elkaar uitwisselen en een bepaalde tendens uitzetten (niet negatief bedoeld, bijvoorbeeld stereo). Zo breed vind ik het dus nog niet op de duizenden leden hier op het forum, misschien weeg je jezelf te zwaar?

CiteerIs die persoon bij verandering van baan gelijk een monster geworden?

Je legt mij (of andere bezorgde forumleden) woorden in de mond die ik nooit gezegd heb of je insinueert zaken.
Dat is niet mijn manier van discussiëren.

Jimmy Conway

Citaat van: patrick_vdb op juli  4, 2005, 22:54:39
Hi Jimmy,

SB suggereerd niet zo maar iets, maar concludeert vanuit zijn vroegere ervaringen met het forum en zijn huidige ervaringen. Wanneer je inlogt op het forum wordt je eigenlijk al direct verteld dat het forum is voor verspreiding van informatie en om van elkaars kennis te leren. Juist door, bij probleemgevallen, een oplossing aan te dragen door de stelling "je hebt een PM" trek je weldegelijk iets buiten het forum. Waar voorheen vaak heerlijk zenuwslopende discussies werden gevoerd om tot een mogelijke oplossing of conclusie te komen, wordt er tegenwoordig wellicht sneller buiten het forum een eenzijdige oplossing aangedragen. Dit werkt remmend naar de seniormembers die daardoor wellicht ook weiniger behoefte krijgen aan het verspreiden van hun kennis (waarom zouden ze nog als ze verder ook geen input meer ontvangen) waardoor die discussies gewoonweg afnemen en het allemaal wat meer aan het oppervlak blijft terwijl er nog zoveel te ontdekken valt in de kunst en wetenschap van surroundgeluid!

mvrg

Patrick

Het hierbovenstaande is een volledige waarheid op zich.

Alleen is het verschijnen van een regeltje "je hebt pm" de werkelijke reden dat er minder vurige discussies zijn? Of spelen er andere zaken?
Zoals eerder vermeld hier in dit topic hebben mensen die hier langer zijn steeds minder behoefte te reageren op een vraag als
"welke versterker moet ik nemen? / zet ik hem op Large? / B&W 602 of 603" van nieuwelingen. Op den duur is alles al 10x gezegd.

Het is misschien ook wel goed dat daarom een nieuwe stereo plek is gelanceerd.

Ik vind nog steeds dat er wel heel gemakkelijk de schuld wordt gegeven aan één zinnetje. Er is niemand hier die me dat blijkbaar duidelijk kan
maken.

Groeten,
Jimmy C.

Jimmy Conway

Citaat van: Audiofiel op juli  4, 2005, 23:17:20
Niet met tegengas, maar wel als mensen erg persoonlijk gaan worden. Het zit op het randje. Mag ik ook citeren?:
Je legt mij (of andere bezorgde forumleden) woorden in de mond die ik nooit gezegd heb of je insinueert zaken.
Dat is niet mijn manier van discussiëren.

Ik kan jullie soms moeilijk uit elkaar houden :)
Ik geef toe dat ik soms een beetje over het randje ga.
(Graag een beetje doorprikken als ik zo bezig ben, bedoel het allemaal niet zo serieus,
zit ook met een grijns op mijn gezicht bij al dat typewerk)
Als ik op de rem moet, dan zeg je het maar.  ;)

Groeten,
Jimmy C.

P.s. De echte reden is waarom ik zo fanatiek ben is dat ik op een fikse korting van BB&G zit te wachten  ;D ;)

Audiofiel

Citaat van: Jimmy Conway op juli  4, 2005, 23:27:28
P.s. De echte reden is waarom ik zo fanatiek ben is dat ik op een fikse korting van BB&G zit te wachten  ;D ;)

Die kun je op die manier juist wel op je buik schrijven. >:D

patrick_vdb

Hi Jimmy,

Natuurlijk wil ik niet de hele wereld ophangen aan dat ene zinnetje, dat gaat veel te ver. De algehele tendens van aan de oppervlakte blijven is niet te wijten aan BB&G, da's onzin en dat doe ik niet en dat wil ik ook niet doen.

Maar het is vaak ook heel gemakkelijk om iets dat individueel niet als oorzaak beschouwd kan worden, maar direct als niet ter zake doende te bestempelen. Context, wisselwerking....uiteindelijk denk ik dat het wel een rol speelt in het geheel van gedachtes ;)

mvrg

Patrick

garmtz

Ik zit dit zo te lezen en word er niet echt blij van moet ik zeggen...  :(  Wij worden hier gewoon compleet gestigmatiseerd, terwijl het naar mijn idee om iets heel simpels gaat. Ik heb al aangegeven dat we dat zullen veranderen, hierin moeten wij gewoon onze weg vinden. Frank heeft al vaker de neiging gehad om ermee te kappen, die neigingen krijg ik ook bij dit soort topics. En als je een probleem hebt met onze manier van posten of wat dan ook, laat dat ons dan gewoon weten en ga niet in een groepje lopen klagen. De reden dat ik hier post is gewoon omdat ik verslaafd ben aan het forum (jullie kennen me toch gewoon, ik ben toch niet veranderd??) en heus niet verslaafd ben aan het verkopen van spullen, want ik wil ook graag naast BB&G een full-time job kunnen behouden...  ;)  De merken waar ik weg van ben, heb ik altijd schaamteloos lopen promoten (ik heb het idee dat ik dat eens zelf ERGER deed dan nu).

Ik kan het alleen maar heel eens zijn met Jimmy Conway en Leonard Shelby (en enkele anderen), bedankt voor het tegengas, jullie hebben PM voor jullie korting...  ::) ;)

Ik ga slapen (met een rotgevoel).

Spacebass

Citaat van: Jimmy Conway op juli  4, 2005, 21:54:56
Wat ik moeilijk begrijpen kan is dat bijvoorbeeld Spacebass geen problemen heeft dat hijzelf blind gekocht heeft bij een admin in dit geval Frank Doorhof,
zogezegd open en bloot hier op het forum, maar daarentegen suggereert dat door het "je hebt pm" alles buiten het forum getrokken wordt.
Komt er op neer dat je als admin niet in een verstoorde situatie moet komen dat mensen je betichtten van.... Je zag wat er op HiFi.nl gebeurde, dat escaleerde dusdanig, dat er nu dus geen forum meer is. Het product wat ik gekocht had werkte in mijn geval prima, maar heeft wel bij anderen een enorme deuk in hun relatie tot het forum veroorzaakt.

CiteerGevoel is vaak heel persoonlijk, misschien zijn er maar paar mensen op dit forum die jouw gevoel delen.
Maar goed niet iedereen durft op een zeepkist te gaan staan, of vermijd dit soort discussies.

CiteerIkzelf (en daarom ging ik in de verdediging) vond het topic een beetje teveel naar onrust ruiken, misschien brengen dit soort topics wel meer schade toe aan een forum dan een PM hier en daar.
;D je bent gewoon nog niets gewend.
De enige die best grote woorden in deze thread gebruikt ben jij hoor  ;D Je ziet aan de seniors dat zij daar heel rustig over kunnen praten..mja wij inmiddels echte crisis overleefd  ;)
Dit is slechts een kwestie waar vele mensen die ik de afgelopen tijd ontmoet heb toch mee zitten. Of het nou over Frank over BB&G gaat.
Die mensen zijn of moe om weer in de zoveelste discussie hierover terecht te komen of hebben het allang opgegeven.

Ik wist overigens al eerder van de samenwerking, en voorzag al dat er wellicht problemen zouden kunnen ontstaan. Maar zoals met audio en beeld...eerst horen/zien, dan oordelen. Dit soort gesprekken op de achtergrond doen niet alleen kwaad tov het forum, maar ook de personen Garmt en Bjorn. Het zijn van die grapjes die toch een probleem aansnijden. En aangezien ik Garmt persoonlijk ken en zie dat hij het zelf ook ergens begrijpt, snap ik niet waarom jij er zo heftig in duikt. Ik zou zeggen, laat het even sudderen en we horen wel van Admins hoe zij dat gevoel aan gaan pakken.

redfox001

Ik voel me als noob ook wel een beetje aangesproken door deze topic. Stel ik te domme vragen? Affijn het helpt mij wel heel erg om al het gepruts van een half jaar eens tegen het licht te houden zoals in de topic beeldweergevers. Veel oude bekende truukjes maar zoveel dat ik het prettig vind dat er eens op geschoten wordt door meer ervaren leden. Hopelijk schrikt het ze niet af in de zin dat ze denken sjonge wat een nooob.

Wat de postings van Garmt betreft en Toine en Rob e.a. allemaal heel integer naar mijn idee, zonder hen had ik nog wat ik een half jaar geleden had (niet veel). Vergeet ik bijna ub4b :-)

Spacebass

Citaat van: Garmt op juli  4, 2005, 23:50:45
Ik kan het alleen maar heel eens zijn met Jimmy Conway en Leonard Shelby (en enkele anderen), bedankt voor het tegengas, jullie hebben PM voor jullie korting...  ::) ;)

Ik ga slapen (met een rotgevoel).
Je beste vrienden zijn niet zij die meelullen Garmt, maar die je behoeden voor vervelende zaken op langer termijn. Die niet staan te springen voor een 2% korting, die wellicht het achtergrond ruis zichtbaar maken...mja je moet het zelf weten wat je er mee doet.

Audiofiel

Citaat van: Spacebass op juli  5, 2005, 00:02:31
Je beste vrienden zijn niet zij die meelullen Garmt, maar die je behoeden voor vervelende zaken op langer termijn. Die niet staan te springen voor een 2% korting, die wellicht het achtergrond ruis zichtbaar maken...mja je moet het zelf weten wat je er mee doet.

Mooi verwoord. Ik wil ook zowel Garmt als Bjorn geen enkele schade berokkenen. Maar jullie zien allebei toch wel in dat er iets aan zit te komen wat veel vervelender uit kan pakken? Ik denk dat mensen die om je geven je af en toe een spiegel moeten voorhouden. Daar kun je een hoop van leren. En op meelopers of jaknikkers zit je toch niet te wachten?

Ik herinner mij nog wel de eerste regel van zaken doen als je zelfstandig wordt. Geen spullen verkopen aan familie en vrienden. Vooral familie niet, dat is de allerergste valkuil. Vrienden kun je nog kwijtraken, familie niet. :-\

myself

Citaat van: Garmt op juli  4, 2005, 23:50:45
  De merken waar ik weg van ben, heb ik altijd schaamteloos lopen promoten (ik heb het idee dat ik dat eens zelf ERGER deed dan nu).
klopt wel ! ik heb het idee dat je nu meer terughoudend bent dan eerst omdat de mensen dan meteen de link (willen) leggen.

verder moet ik zeggen dat na 24 uur dit topic in herhaling valt en er eigenlijk geen nieuwe meningen/stellingen gepost worden dus ik ga dit onderwerp maar op een lager pitje zetten en volgen.
Volgens mij is alles al gezegd wat gezegd moet worden
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip