reza

Gestart door reza, juni 13, 2005, 23:33:51

Vorige topic - Volgende topic

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

donaldk

Total Sausage Fest indeed @Kjelt.

Vik

Svetlana en haar zusjes wilden niet op de foto. Daar moest extra voor betaald worden, dus hebben we het maar niet gedaan.

Citaat van: donaldk op augustus 10, 2026, 03:02:21Total Sausage Fest indeed @Kjelt.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

reza

anton

Gezellige middag mannen, de gelegenheid gekregen om een gezicht bij een bekende naam te zien !!, Reza bedankt kerel voor de top verzorging. Binnenkort de K op het menu dus we zien elkaar waarschijnlijk gauw  :coffee:  :coffee:

Mr. A

Was inderdaad een top middag die heerlijk verzorgd was door Reza! Ik had het genoegen al wat mensen uit het 'oosten' ontmoet te hebben in het verleden, maar het was weer leuk om elkaar weer te zien. De demo van Cream in The Royal Albert Hall was waanzinnig en die blu ray moet ik ook proberen te bemachtigen.

Tot de volgende editie mannen!!

PascalP

Filmtip voor de volgende editie? In 4K Cinematic op de Strato K :devil:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - Adeo Reference White 2 - 21:9 314cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Side Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Rear Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono - Cisco Meraki MS220-8P

Vik

Dan nodigen we Bonnie Blue deze keer ook uit.  :hehe:

Citaat van: PascalP op augustus 11, 2026, 09:03:47Filmtip voor de volgende editie? In 4K Cinematic op de Strato K :devil:

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

riwi

Beetje verlaat maar Reza enorm bedankt voor de catering en het hosten van de pool party  :pompom:  Het was erg gezellig weer en met een lekker verkoelende afsluitende duik in het zwembad. Leuk om Anton en PascalP eens in levende lijve te ontmoeten. Zoals al gezegd het lijkt of je mekaar al kent via het forum maar hebt (had) er geen gezicht bij.
De Cream Royal Albert Hall (2005) demo had ik gemist want ik lag al in het zwembad ;) Maargoed _ik_ heb de schijf :tongue2:  (DVD en Bluray).
Deze kwam oorspronkelijk uit op HD-DVD vandaar dat de Bluray verlaat was. En nu kennelijk vrijwel niet meer te koop is voor normaal geld.

reza

De demo hou je nog te goed  :thumbs-up:
Leuk dat je er bij was, tot snel.