Beginnend 5.1 setje (nieuwe foto's)

Gestart door Romano, mei 18, 2005, 18:04:28

Vorige topic - Volgende topic

Guido

Eltax of bose... hmm... ;D

Allebei zooi :P  >:D

Sjors

Citaat van: triple_A op september  8, 2005, 21:56:17
Sjors, je bent blind van de liefde he ;)

Onderschat die Eltaxjes niet! 8)

Ben niet merken blind hoor, heb geen bose in mijn HT   Hepta/ Infinity   :)

Citaat van: Phuido op september  8, 2005, 22:20:49
Eltax of bose... hmm... ;D

Allebei zooi :P  >:D

Ik word zowat kwaad nu  >:(  tis dat je die smiley's erbij hebt staan :)
Bose is absoluut geen zooi, en Eltax vind ik persoonlijk niet mijn smaak, maar voor het geld zeker niet slecht  :)

triple_A

Citaat van: Sjors op september  8, 2005, 22:35:08
Bose is absoluut geen zooi, en Eltax vind ik persoonlijk niet mijn smaak, maar voor het geld zeker niet slecht  :)
Trek je dr niet zoveel van aan man ;)

Maar kwa kwaliteit ontlopen Eltax en Bose elkaar niet zoveel vind ik hoor, tis allebei geen troep maar ik zou toch echt voor Eltax kiezen (vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.
mvg, Triple_A

Sjors

Citaat van: triple_A op september  8, 2005, 22:43:20
Trek je dr niet zoveel van aan man ;)

Maar kwa kwaliteit ontlopen Eltax en Bose elkaar niet zoveel vind ik hoor, tis allebei geen troep maar ik zou toch echt voor Eltax kiezen (vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.

dat is het punt nou, ik trek mij het wel aan  :-\ ;)

Welke type bose's vergelijk je met de Eltaxen?  Bose maakt zoveel audio producten!  meer als Eltax geloof me  ;)

triple_A

Citaat van: Sjors op september  8, 2005, 22:49:38
dat is het punt nou, ik trek mij het wel aan  :-\ ;)

Welke type bose's vergelijk je met de Eltaxen?  Bose maakt zoveel audio producten!  meer als Eltax geloof me  ;)
Ik vergeleek modellen als de 301 een beetje met de monitor serie :) ik heb ze allebei niet heel uitgebeid beluisterd, maar voorzover ik gehoord heb vind ik de Eltaxen meer bang for buck hebben :)
Maar ik bekijk alles even relatief he, je wil niet weten hoe graag ik zo'n setje Bose 301 wilde hebben een anatal jaar terug :)
mvg, Triple_A

Audiofiel

Citaat van: Sjors op september  8, 2005, 22:49:38

Je bedoelt meer dan Eltax of je bedoelt een ander merk. Of misschien heb jij wel een ruime opvatting van het begrip audio producten. Ik weet niet of breedband-speakers daar onder vallen. >:D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Guido

Citaat van: Sjors op september  8, 2005, 22:35:08

:-* :-*
Acoustimass? kijk eens even naar wat het bose gekost heeft aan zut, en wat wij ervoor betalen? Lijkt mij niet helemaal fair. Maargoed, je moet er denk maar van houden, ik houd ook van JVC (nog een heleboel vintage spul staan hiero :))

Romano

bij de bose 301 irriteer ik me erg aan het velle hoog en toch wat mager midde dit is ook de reden dat ik overstap op Monitor III. en ja ik zo ook graag betere speakers willen maar dat kost veel geld en dat heb ik niet. en je moet toch ergens beginnen.

Romano

Ik heb gisteren voor me ps2 een Prowire toslink gekocht.

sietse

Hoi  Romano

wow lachen ben net gaan zoeken op mijn ps2 maar wist helemaal niet dat je hem daarmee kon aansluiten  :P ???

dit is toch een digital uitgang ??? voor 5.1 een glasvezel kabel beter als een tulp dacht ik

groet sietse

Stereo Devialet Silver Phantom

triple_A

Citaat van: sietse op september 28, 2005, 20:20:09
Hoi  Romano

wow lachen ben net gaan zoeken op mijn ps2 maar wist helemaal niet dat je hem daarmee kon aansluiten  :P ???

dit is toch een digital uitgang ??? voor 5.1 een glasvezel kabel beter als een tulp dacht ik

groet sietse

Is een digitale uitgang ja ;D
Maar daar heb je niet heel veel aan, want de spellen voor de ps2 zijn stereo ::)
Of je gebruikt 'm ook als dvd speler, dan heb je dr wel wat aan natuurlijk
mvg, Triple_A

Sjors

Citaat van: triple_A op oktober  2, 2005, 10:12:48
Maar daar heb je niet heel veel aan, want de spellen voor de ps2 zijn stereo ::)
Of je gebruikt 'm ook als dvd speler, dan heb je dr wel wat aan natuurlijk

Stereo kan ook goed door een optisch snoertje  :)

Groet, Sjors

Romano

Ik heb weer een nieuwe aankoop gedaan een Tula M.1060 eindversterker.
Dat is een 2*30 watt klasse A.
Foto's volgen binnekort.

Groeten Romano,

Dru

Citaat van: triple_A op oktober  2, 2005, 10:12:48

GTA vice city is dts SWEET :)

Romano

Ik heb me monitor III speakers binnen alleen 1 speaker is de tweeter ingedeukt :'(

Guido

mond erop zetten en uitzuigen, dat werkt echt.

Peerless Monster

Je kan ook voorzichtig proberen met een stofzuiger die instelbaar is (zuigkracht)...
Heb ik ook gedaan met een stel FB-840 van Philips en dat ging perfect.
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Guido

stofzuiger zorgt voor krassen op het hout. ik zou het eerst proberen met je mond. hier een paar T27s ontdeukt.

Peerless Monster

Citeerstofzuiger zorgt voor krassen op het hout.

Tuurlijk niet.
Hoe kan nu zuigkracht krassen veroorzaken ??? ;D

Ik denk dat het punt is dat je de zuigmond met de hand vasthoudt en deze dan tegen de speaker houdt (natuurlijk niet op de tweeter. Gebiedt dus uiterste voorzichtigheid... Maar ik dacht dat wel duidelijk was.
Je moet er ook niet plop de stofzuiger opzetten... Subtieliteit is wel op zijn plaats denk ik.

Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Romano

Ik heb beide geprobeerd maar de grote deuk is eruit en er komen twee kleinen voor terug.

Romano

ik had al eerder een email gestuurd en zij zeiden ook dat ik het met een stofzuiger moest doen als dat niet werkte moest ik weer contact opnemen.

Peerless Monster

CiteerIk heb beide geprobeerd maar de grote deuk is eruit en er komen twee kleinen voor terug.

Opnieuw indeuken en weer opnieuw proberen ;D.
Nee sorry, dat weet ik niet. Dat is waarschijnlijk een eigenschap van het materiaal.
Misschien dat je dezelfde zuigkracht erop moet blijven beoefenen...

Hoe klinkt het?
Nog wel steeds hetzelfde als zonder deuk?

Romano

ik heb de speaker die ingedeukt is nog niet echt goed vergelijken met de anderen. Maar het zijn net nieuwe speakers en dan zou ik wel graag een hele tweeter erin willen hebben.

Groeten romano

Peerless Monster

Citeerik heb de speaker die ingedeukt is nog niet echt goed vergelijken met de anderen. Maar het zijn net nieuwe speakers en dan zou ik wel graag een hele tweeter erin willen hebben.

Dat kan ik me voorstellen.
Laat het even rusten en probeer het zo direct weer...

Romano

sorry Peerless Moster het werkt echt niet :P