Wie heeft er nu wat van TAG?

Gestart door Raphie, maart 26, 2005, 21:20:44

Vorige topic - Volgende topic

Raphie

Topic zegt het al:

TAG McLaren AV32 BP192 5.1 DP (Zwart)
100x5R Bi Color

Wachtend op:
TAGTronic cable
DVD32FLR zwart
JBL PRX Power!

blue-eyes

TAG McLaren AV32R BP192 5.1 (Zilver, te koop)
TAG McLaren DVD32FLR (zwart, frontloader)

Onderweg:
TAG McLaren AV32R BP192 5.1 DP (Zwart)

In bezit gehad:
TAG McLaren CD20T (zwart)
TAG McLaren 100P (zwart)
TAG McLaren T20 (zwart)

Als het meezit:
TAG McLaren DVD32R (zwart, toploader)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Martin_M

Ik heb alleen maar een

TAG McLaren AV32R BP192 5.1 DP (Zwart)
Tag McLaren Tagtronic kabel  (bedankt jack en Gerrit, 5/6 posts verderop. Ik zou 'm zo vergeten).

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Citaat van: Martin_M op maart 26, 2005, 21:29:09
Ik heb alleen maar een

TAG McLaren AV32 BP192 5.1 DP (Zwart)

Martin

Als je kopieert moet je wel zelf de "R" achter de AV32 toevoegen ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Martin_M

Citaat van: Blue-Eyes op maart 26, 2005, 21:30:19
Als je kopieert moet je wel zelf de "R" achter de AV32 toevoegen ;)

Haha, je bent net 11 seconden te laat >:D

blue-eyes

beunky

Tag McLaren CD20R
Tag McLaren T20
Tag McLaren DPA32R (is zo goed als onderweg ;D)
Tag McLaren PA10 (nog wel ;D)
Tag McLaren 100P
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

GerritZ

In bezit:

TAG McLaren AV-32R BP192 7.1 DP
TAG McLaren TMA-1

Onderweg:

Tag McLaren Tagtronic kabel

patrick_vdb

Hi,

Ik heb volgens mij nog wel ergens een tag heuer horloge liggen, telt dat ook? ;D

mvrg

Patrick

jaco

9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

Johnny_Bravo

Gehad:

AV32R BP192 DP 7.1 (verkocht)
AV192 (weggedaan i.v.m. problemen scaler)
100x5R (verkocht)

Onderweg:
AV32R BP192 DP 5.1
100x5R (onderdeel van een package deal en gaat dus weer de verkoop in....)

blue-eyes

Citaat van: patrick_vdb op maart 26, 2005, 22:40:22
Hi,

Ik heb volgens mij nog wel ergens een tag heuer horloge liggen, telt dat ook? ;D

mvrg

Patrick

Kan een admin deze post verwijderen? Is geen TAG audio bezitter ;D

blue-eyes

Citaat van: Johnny_Bravo op maart 26, 2005, 22:46:02
Gehad:

AV32R BP192 DP 7.1 (verkocht)
AV192 (weggedaan i.v.m. problemen scaler)
100x5R (verkocht)

Onderweg:
AV32R BP192 DP 5.1
100x5R (onderdeel van een package deal en gaat dus weer de verkoop in....)

Als je niet je upgrade geschiedenis kent kan je raar tegen je beide DP's aankijken ;D

Raphie

Citaat van: Blue-Eyes op maart 26, 2005, 22:59:15
;D ;D
JBL PRX Power!

ThomasBelgium

In bezit:

TAG DVD32R toploader, zwart
TAG AV192R zwart (opties: RGB switcher/Balanced outputs/Front panel flap electronics/RS-232 kaart)

Zijn beiden te koop. Geïnteresseerden mogen altijd PM'en! >:D

Teejoo

AV-32R bp-192 Dual Processor 7.1
DVD32R
2 250MR
100x5R
100x2R

patrick_vdb

Hi,

Citaat van: Blue-Eyes op maart 26, 2005, 22:59:15

Hmmm...

CiteerWie heeft er nu wat van TAG?

CiteerTopic zegt het al:

Waar stond ook alweer dat het iets met de audio-devisie van Tag te maken moest hebben? ;D

mvrg

Patrick

Raphie

@Theo: Awwhh mooie set man!, hoe heb je dat in godsnaam bij elkaar gekregen want je hebt dit al wat langer als de "uitverkoop" toch?
JBL PRX Power!

graafke

ik bezit dan wel geen tag maar vraag me toch af waarom de meeste van 7.1 naar 5.1 terug gaan. ???

Martin_M

Citaat van: graafke op maart 27, 2005, 12:34:55
ik bezit dan wel geen tag maar vraag me toch af waarom de meeste van 7.1 naar 5.1 terug gaan. ???

Volgens mij zijn alleen Jack en Johny dat.
Ze zullen met hun huidige set (voorlopig) niet de extra kanalen nodig hebben. De units werden nu belachelijk goedkoop aangeboden, dan heb je het niet helemaal voor het kiezen. De 5.1 is dan een uitstekende keus. Deze kan desgewenst altijd nog opgewaardeerd worden.

Martin

Teejoo

Citaat van: Raphie op maart 27, 2005, 08:36:16
...want je hebt dit al wat langer als de "uitverkoop" toch?

Ja, Ik ben in 1999 begonnen (100x5R) t/m 2004 (100x2R), dus geen uitverkoop voor mij  :'(

Ik heb er natuurlijk wel al heel wat jaartjes van kunnen genieten. Desalniettemin vind ik dat IAG t.o.v. de oude Tag klanten helemaal is doorgeslagen. Een uitverkoop met lagere prijzen ok, maar niet tegen deze dumpprijzen.

Maar goed. Het is natuurlijk wel leuk voor een sommige mensen die op deze manier geweldige apparatuur tegen een droomprijs kunnen bemachtigen, en ik blijf er gewoon elke dag weer van genieten.
Wat ook leuk is dat er hierdoor ineens veel over Tag gesproken wordt, alleen hoop ik dat het vanaf nu meer over de apparatuur gaat dan over de prijzen....

Johnny_Bravo

Ik vind de prijzendiscussie ook een beetje jammer...
Het doet het merk geen goed.

Ik denk dat we ons moeten focussen op de kwaliteiten van het merk en niet het prijskaartje dat daaraan hangt.

Johnny_Bravo

Hetzelfde hier....

5.1 is voorlopig wel genoeg.

Ik gebruik zelfs maar 4.1.

Wat mij opvalt is dat een TAG vrijwel de enige pre/pro is die niks weglaat bij het spelen met een phantom center-speaker.

Maar goed....
Volgens mij zijn degene die met 7.1 spelen op 1 hand te tellen.

Martin_M

Citaat van: Johnny_Bravo op maart 27, 2005, 14:24:43
Wat mij opvalt is dat een TAG vrijwel de enige pre/pro is die niks weglaat bij het spelen met een phantom center-speaker.

Hé, ik heb nooit met andere pré getest (de laatste jaren ;D).
Wat me wel opvalt is dat de TAG de sturing tussen de kanalen mooi doet. De fronts staan 3 meter van ons af en de rears bijna 2.5 (een eindje achter ons).
De TAG vult mooi de ruimte mooi op tussen de fronts en rears als de bron daarom vraagt. We horen hier echt met gemak geluiden naast ons (ook in de hoogte).
Er kleeft voor mij toch een nadeel van een paar extra speakers. Over het algemeen staan de sides wat dicht bij je en als ze niet erg goed afstralen ga je de speaker op zich horen. Zelf vind ik dat erg storend want dat doet juist afbreuk aan een ruimtelijk beeld. (heb het overigens wel eens goed gehoord ;)).

Martin

Johnny_Bravo

Citaat van: Martin_M op maart 27, 2005, 14:45:48
Hé, ik heb nooit met andere pré getest (de laatste jaren ;D).
Wat me wel opvalt is dat de TAG de sturing tussen de kanalen mooi doet. De fronts staan 3 meter van ons af en de rears bijna 2.5 (een eindje achter ons).
De TAG vult mooi de ruimte mooi op tussen de fronts en rears als de bron daarom vraagt. We horen hier echt met gemak geluiden naast ons (ook in de hoogte).
Er kleeft voor mij toch een nadeel van een paar extra speakers. Over het algemeen staan de sides wat dicht bij je en als ze niet erg goed afstralen ga je de speaker op zich horen. Zelf vind ik dat erg storend want dat doet juist afbreuk aan een ruimtelijk beeld. (heb het overigens wel eens goed gehoord ;)).

Martin

Klopt....

Mijn Tannoy Dimensions hebben gelukkig niet zo heel veel last van een te kleine swet spot.
Het zijn geen Totem's (daarbij is de breedte van de afstraling echt enorm), maar ik mag niet klagen.
Jij trouwens ook niet met de Wilson !!!

Super speaker  :o