Thuis Bioscoop Zolder *Is Niet Meer*

Gestart door Sander Nooy, maart 2, 2005, 17:12:57

Vorige topic - Volgende topic

OscarTango

Wat voor houdertje ? En gaat de sub dan niet op de houder steunen ipv op de squashbal ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Sander Nooy

Dat denk ik ook ... dus hou ik het straks wel op tennisballen ;)

Die moeten niet al te prijzig zijn ... hoop dat ze ook zwarte hebben ... scheelt me weer verf :P
Samsung PS50B850 - Emotiva EMC-1 - 3x Marantz MA500 - 3x Marantz MA700 - Fronts: Vifa Vivace '94 - Rears: Vifa Filligran - Center: Vifa Surround-2

WrineX

mjah zwarte tennis ballen ? nooit gezien en al zijn ze er dan zal die wat duurder zijn en ze blijven harig :) , maaruh ik bedoel met een houdertje bijv  als idee een ring waar je hem op legt he zoiets ter grote van een plakband rolletje zodat het balletje niet weg rolt,   al heb je speakers van 50 kilo ik denk niet dat de speaker dan op het houdertje steunt kan makkelijk op een squash balletje staan zonder dat mijn voet de grond raakt (ga wel onderuit maarja) en ik weeg 67kilo dus moet lukken lijkt me zo, en je moet niet vergeten dat je het verdeelt over 3 of 4 balletjes dus.  mischien rolletjes of metale ring zwart spuiten ? kijk maar eens tussen de metaal accersoires bij de praxis van die ringen voor water pijpen etc leent zich daar prima voor denk ik.

Sander Nooy

Wie weet :)

Ga wel eens kijken. Vanmiddag in iedergeval even naar Hoofddorp om bij BeSeated eens te kijken naar bioscoopstoelen :)

En wat rode verf om de rest van de kamer te verven. Fotos volgen uiteraard O0
Samsung PS50B850 - Emotiva EMC-1 - 3x Marantz MA500 - 3x Marantz MA700 - Fronts: Vifa Vivace '94 - Rears: Vifa Filligran - Center: Vifa Surround-2

Sander Nooy

Zo, vandaag weer druk bezig geweest ... grootste gedeelte van de kamer is nu geschilderd.

Uiteraard wat fotootjes gemaakt. Schiet nu al aardig op.

OscarTango

Wordt dat hout nog meegeverfd, of ga je daar die rooie gordijnen voorhangen die op de vorige pagina staan ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Sander Nooy

Dat blijft hout ... op den duur wil ik dat nog wel donker lakken. Maar daar heb ik aardig wat lak voor nodig. Dus dat komt later.

Vooralsnog denk ik dat ik een aantal posters ophang. Of iets in die zin.

OscarTango

Je kunt er ook gewoon doek tegenaan spannen...zodat het een beetje losjes hangt, scheelt weer een hoop werk  :D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Sjors

Citaat van: OscarTango op maart 26, 2005, 17:34:10
Wordt dat hout nog meegeverfd, of ga je daar die rooie gordijnen voorhangen die op de vorige pagina staan ?

Hee waar is mijn post gebleven  ::) dat had ik namelijk ook al gevraagt  :D

Sander Nooy

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ... het verven is eindelijk af :D

Maargoed ook, want de verf is op :-X

Nu hopen dat mijn moeder de gordijnen snel afheeft, dan kan ik die ophangen en is het grootste gedeelte van de HT Room AF !

Want ik heb al 2 weken niet in die kamer kunnen zitten om films te kijken ... begin afkick verschijnselen te vertonen.

OscarTango

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Sander Nooy

Bijna ... Bijna ... morgen 2e paasdag is BeSeated in Hoofddorp open. Dan ga ik even kijken naar Biosscoopstoelen.

Wie weet hebben ze wel 4 mooie staan die ik meteen meeneem :P

En dan moet ik de digicam weer ff lenen voor fotos. Maar ... dat komt allemaal goed :)

Sjors

Citaat van: Sander Nooy op maart 28, 2005, 00:41:48
Bijna ... Bijna ... morgen 2e paasdag is BeSeated in Hoofddorp open. Dan ga ik even kijken naar Biosscoopstoelen.

En..en...en ? ? ? ? ? ?  :D

OscarTango

je zou zeggen dat Sjors het niet meer houdt van spanning...rustig ademen, jongen...komt allemaal goed  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Sjors

Citaat van: OscarTango op maart 29, 2005, 00:03:40
je zou zeggen dat Sjors het niet meer houdt van spanning...rustig ademen, jongen...komt allemaal goed  ;D

Heb het zakkie er al bij gepakt  ;D en even tot 10 tellen...

Sander Nooy

En jahoor ... ik heb 4 mooie bordeaux rode biosscoopstoelen aangeschaft. Kon er maar 2 tegelijk meemenem dus heb er maar twee staan nu.

De andere twee komen over een paar weken, dan ben ik weer in die buurt. Was geen probleem. Superzaak, superservice en geen geld.

Kostte me 30,- per stoel. Gister meteen even schoongemaakt van het stof en popcorn ;)
Ze zien er (bijna) weer uit als nieuw.

Ik zal kijken of ik straks met de brakke digicam die ik heb wat fotos te maken, kijken of daar wat moois uitkomt.

Kan Sjors natuurlijk niet in zulke spanning laten zitten heh :D

Sander Nooy

Toch nog gelukt. Een ding, koop NOOIT een samsung digimax 401 :P
En stop er geen goedkope batterijen in ... kon 2 fotos maken ... toen was hij al weer leeg :(

Maar toch gelukt.

Moet alleen nog een plaat MDF halen en wat schroeven om de stoelen op vast te monteren.

Sjors

Citaat van: Sander Nooy op maart 29, 2005, 08:11:12
Kan Sjors natuurlijk niet in zulke spanning laten zitten heh :D

O0

Citaat van: Sander Nooy op maart 29, 2005, 09:03:53

Maar toch gelukt.

Moet alleen nog een plaat MDF halen en wat schroeven om de stoelen op vast te monteren.

Leuke stoellen! zitten ze een beetje? (vast wel)

Mischien is het "beter" om voor je flonder spaanplaat te nemen, dit is wat goedkoper en komt toch onder je stoellen, en als je het bekleed met bijv, vloerbeddeking, zie je er niets meer van  ;) neem dan wel 2x 18mm en lijm en schroef dit op elkaar voor een dikke massive plaat, evt kan je deze op rubbers zetten (als je bass shakers wilt gebruiken)

Groet, Sjors

Sander Nooy

Mjah, een stuk MDF van 250x60 was ook maar iets van 8,-
Dus dat is het probleem niet ;)

En ik wil het gewoon zwart schilderen. Of misschien van dat plastic eromheen. Moet ik nog even naar kijken.

Voor wat ik over het zitten kan zeggen ... zelfs zonder de vloerplaat ... zitten ze heerlijk voor films kijken ... en gamen ;)

Xander

Leuke stoeltjes... de echte bioscoop sfeer is in huis gehaald!
Heb je echt bioscoop kauwgum onder je stoelen >:D ?

Xander
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

Oracle

Citaat van: Sander Nooy op maart 29, 2005, 09:03:53
Toch nog gelukt. Een ding, koop NOOIT een samsung digimax 401 :P
En stop er geen goedkope batterijen in ... kon 2 fotos maken ... toen was hij al weer leeg :(

Tip: stop nooit normale penlites in een digicam. Digitale camera's vreten stroom. Zelfs duracell is een kwestie van 10 minuten... Het enige dat wel goed werkt zijn high-performance NiMh (Nikkel-metaal-hydride) batterijen (oplaadbaar dus), van minimaal 2000mAh. Die leveren lang genoeg een sterke stroom. Dan kun je er veel meer mee fotograferen. Wel niet goedkoop: reken op een euro of 5 per stuk, exclusief lader (want ze moeten wel een daarvoor geschikte lader (staat er meestal wel op). Je doet er wel lang mee, dus de investering is niet zo super-groot.

Groet,
Mark

Sander Nooy

Citeer
Xander

Er zat inderdaad kauwgum op... Dat ging gelukkig zo weg met wasbenzine, boenen en een beetje geduld.
Er zat ook oude popcorn tussen de stoelen, en een M&M Zakje :D

Citeer
Mark Lemmens

Ja, eigenlijk wist ik het al ... maar had niet gedacht dat ik maar 2 fotos zou kunnen maken.
Daarnaast is het ook een rotcamera ... komt binnenkort een nieuwe ... maarja ... met al dat thuisbios verbouw is dat even op de achtergrond gekomen ;)

Sjors

Citaat van: Sander Nooy op maart 29, 2005, 10:42:56
Er zat inderdaad kauwgum op... Dat ging gelukkig zo weg met wasbenzine, boenen en een beetje geduld.
Er zat ook oude popcorn tussen de stoelen, en een M&M Zakje :D

Was bij mij ook het geval, kauwgum heb ik verwijderd met freeze (zelfde busjes als contact spray0 en er was ook nog een bioscoop kaartje aanwizig in de leuning, "Total Recall"  :D dat heb ik wel bewaard  :)

Groet, Sjors

Xander

Citaat van: Sjors op maart 29, 2005, 11:43:18
Was bij mij ook het geval, kauwgum heb ik verwijderd met freeze (zelfde busjes als contact spray0 en er was ook nog een bioscoop kaartje aanwizig in de leuning, "Total Recall"  :D dat heb ik wel bewaard  :)

Lachuh... dat is wel leuk om te vinden!

Xander
Full HD, Dolby surround HD & Blu-ray:
Panasonic plasma TH-42PZ80
Marantz SR5003 - Marantz DV4003 - Playstation 3
Mordaunt Short 902i avant Atacama Nexus 5 stands REL Quake

Sander Nooy

hahahaha... Dat had ik ook wel bewaard ... maar dat M&M papiertje vond ik niet zo speciaal ;)