Mariusz' Hifi & HT

Gestart door Mariusz, januari 20, 2005, 19:09:23

Vorige topic - Volgende topic

Mariusz

Uiteraard :), maar ik heb helaas geen dig. camera (ik geef alles aan audio uit ;)), dus hoop binnen een paar weken mn rolletje vol te schieten :P. Maar jullie krijgen alles uiteraard te zien!
Om alvast een voorproefje te geven: vier van deze dus (in de afgebeelde kleur) en de bijpassende center (identiek, beh. de onderkant uiteraard). Ze zijn na elke dag 4 uurtjes of wat draaien al aardig los aan het komen, eerst was het schel en leek het uit een slechte 'hoorn' te komen, nu is het lekker rustig (ook bij hoge volumes 8)), open en naturel, met een indrukwekkend strak en diep laag en een zeer vriendelijk hoog (dankzij de 7400).
Stereo 'HT': Marantz PM8003 - Marantz UD5005 - Sonus Faber Cremona Auditor Graphite
Stereo: Yamaha A-S2100 - Topping E30II DAC - B&W 804D

Mariusz

Eindelijk! Hier komen ze dan:

De mooi gepolijste houtafwerking is in het echt een stuk lichter dan op de foto.

Stereo 'HT': Marantz PM8003 - Marantz UD5005 - Sonus Faber Cremona Auditor Graphite

Marc R

Ziet er mooi uit, mooie stand voor je center trouwens ;). Alleen is blijft het beeld nu wat achter bij de rest. Heb je daar nog plannen voor?

Mariusz

Ja ik weet het :-[, ik wil het aanschaffen van een beamer nog maar uitstellen tot ik op mezelf woon, want thuis gaat dat gewoon niet meer. Een grotere TV past niet op het dressoirtje... De diepe Sr7400 hangt ook al flink over de rand (ongeveer 50 cm diep exc kabels)

Citaat van: Marc R op mei  6, 2005, 22:23:24
Ziet er mooi uit, mooie stand voor je center trouwens ;).
;D

bryan vd B

Hi,

errug mooi man 8)!!!!  inderdaad het beeld blijft nu achter maar niet alles kan tegelijk toch ;).
ik moet zeggen dat qua looks de svs mooi bij de speakers past en voor film is svs helemaal mijn ding.
Ik heb zelf twee jaar een svs 25-31 pc plus gehad en wat die subs doen is echt fantastisch!!!.
Gefeliciteerd en veel luisterplezier!!!!!!!!!

MvGr,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Moony

Mooi audiorack ook! 8)

(ik heb dezelfde, maar dan 2 stuks van de lage variant)

Mariusz

Citaat van: bryan vd B op mei  7, 2005, 12:17:23
Hi,

errug mooi man 8)!!!!  inderdaad het beeld blijft nu achter maar niet alles kan tegelijk toch ;).
ik moet zeggen dat qua looks de svs mooi bij de speakers past en voor film is svs helemaal mijn ding.
Ik heb zelf twee jaar een svs 25-31 pc plus gehad en wat die subs doen is echt fantastisch!!!.
Gefeliciteerd en veel luisterplezier!!!!!!!!!

MvGr,

Bryan
Dank voor je reactie, heb je nu geen SVS meer dan?

Citaat van: Moony op mei  7, 2005, 12:38:43
Mooi audiorack ook! 8)

(ik heb dezelfde, maar dan 2 stuks van de lage variant)
Die wilde ik nog gaan halen voor mn HT, kan dat gekke tafeltje meteen ook weg! Prijs is echt 8)

bryan vd B

Citaat van: Mariusz op mei  7, 2005, 13:21:33
Dank voor je reactie, heb je nu geen SVS meer dan?

Nee die heb ik niet meer aangezien ik helemaal over ben gegaan op stereo heb ik alles verkocht zo ook de svs. :'(.
De svs was een geweldige sub voor films 8) maar voor voor muziek vond ik het niet snel en gedetaileerd genoeg.
Ga nu waarcshijnlijk een ELAC sub kopen die weer gemod word of een zelfbouw sub :-\

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

janwicher

Citaat van: Mariusz op mei  7, 2005, 13:21:33
Die wilde ik nog gaan halen voor mn HT, kan dat gekke tafeltje meteen ook weg! Prijs is echt 8)

Waar kan ik ook zo'n mooi rekje kopen, of zelf bouwen dus ;).. Ziet er erg gelikt uit  ;D

Mariusz

Het Vintage 620 verhaal heeft nog een staartje gekregen, na een rondvraagje bij Duitse dealers bleek er nog een paartje beschikbaar. Voorlopig draai ik dus nu 6.1, tot de reparatie voltooid is. Dan dus zes keer Vintage 620 en de center! Meer homogeniteit is nauwelijks te vinden toch?

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Romano

ziet er goed uit vooral dat je stereo en ht appart hebt.

Groeten Romano,

Mariusz

Dank voor jullie reacties, inmiddels is de HT-set geplaatst op eenzelfde rekje als mijn stereo set, alleen nu met twee verdiepingen in plaats van drie. En de DVD speler is vervangen door een  zwarte Denon DVD 900, die wat warmer van klank is, en optisch beter staat. Ik heb nog niet besloten wat met de Yamaha 530 te doen.

Mariusz

jowi

Is dat nou serieus die laatste 2 foto's?  ??? Of had je beter een hoofdtelefoon kunnen kopen?

blackball147

nou, das lekker dicht. delaytijden instellen zal ook wel leuk zijn zo  ;D 1m, en 4* 30 cm  :o

mradem

Citaat van: jowi op september 26, 2005, 20:22:32
Is dat nou serieus die laatste 2 foto's?  ??? Of had je beter een hoofdtelefoon kunnen kopen?

;D Sennheiser 6.1 8) .

R

Magura

Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

OscarTango

Ik kan me niet voorstellen dat je zo een "ruimtelijk" geluid krijgt  :-\
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Sjors

marcelvandekamp

Ik wil NOOOIT meer horen dat studenten het slecht hebben ;D ;D ;D ;D ;D

mooi setje hoor
met vriendelijke groet,

marcel

Mariusz

Citaat van: blackball147 op september 26, 2005, 20:40:19
nou, das lekker dicht. delaytijden instellen zal ook wel leuk zijn zo  ;D 1m, en 4* 30 cm  :o

Front is 1,8 m, sub 2,1, de rest idd 0,3 m...
De ruimtelijkheid is gewoon erg goed, dat de speakers dichtbij staan maakt daarvoor weinig uit. Wel uitkijken met gehoorbeschadigingen ;) Het huis is nu eenmaal niet groter.
Ook al kunnen jullie je het misschien niet voorstellen, maar je verdwijnt geheel in de films (of in de speakers ;D)

Starred

wordt het niet eens tijd voor een grotere tv?

Mariusz

Dat doe ik pas als ik op mezelf ben gaan wonen (over 15 maanden)...