HT Stap over Stap

Gestart door GTDesign, december 22, 2004, 23:50:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GTDesign

#525
Vandaag heb ik me voornamelijk bezig gehouden met de crystalio scaler. Verschildende resolutie's aanmaken voor zowel pal als ntsc. en kijken wat het beste plaatje oplevert bij verschillende resolutie's
Dat valt tegen, want ik ben er nog niet helemaal uit...

Het draait me effe van de getallen H scan rate, H total active, H front porch, H sync width enz enz  ::)  ???

Durk

he eerder hadden we foto's met meer sfeer.

Tijd voor een eos 350 D... Of hoe heet ie ook al weer....

Vooral die lampjes...erg leuk.. Doet me denken aan de bios in lelystad..

Als ik dat zo zie krijg ik wel zin om mijn projectje weer op te pakken, helaas ontbreekt het mij op dit moment aan tijd en voldoende geld om het goed aan te pakken...   :-[ Maar dat komt ook nog wel  ^-^
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Durk

 :P net gepost en er is 1 minuut later wat meer sfeer op de foto   >:D
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

GTDesign

Ja rustig rustig ben nog niet klaar met posten.  >:D

GTDesign

De Barco heeft middels ook zijn kleur gekregen...

bmateijsen

Ziet er top uit Ge!!! En bijna klaar nu??

Groet Bjorn

Durk

nog even een vraagje... kun je die pronto gewoon op je apparatuur richten of maak je gebruik van een rf extender..
nog een vraagje: krijgt de airco nog een kleurtje...

8)
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Durk

ben van nature een ongeduldig persoon.
echter mensen moete met mij wel heel heel veel geduld hebben.  >:D

het lijkt wel zo'n beetje klaar of niet?
Op naar het volgende project?

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

GTDesign

De zuilen op de DVD kasten en audioracken worden volgende week nog voorzien van buisverlichting  :o

GTDesign

Het is nog niet helemaal klaar, maar ik hoop het volgende week af te ronden met de puntjes op de i te zetten.

Arno P

Die lampjes tussen de stoelen...helemaal mijn smaak... ;)

Rappie

Weer bijna tijd voor nieuwe dvdrekken zo te zien :D En ben benieuwd wat je onder buisverlichting verstaat .....
Eigenaar van Paulthé

OscarTango

Ik zie dat je de kast hebt "af" gemaakt met dat ornamentje....veeel beter  :D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

GTDesign

Citaat van: Arno P op mei 11, 2005, 20:41:32
Die lampjes tussen de stoelen...helemaal mijn smaak... ;)

Ja die lampjes zijn ontzettend funtioneel, je kunt ze gewoon met de pronto bedienen en makelijk als je bijvoorbeeld op een DVD hoesje wilt kijken zonder dat het storend is op het scherm.

GTDesign

Citaat van: OscarTango op mei 11, 2005, 20:46:09
Ik zie dat je de kast hebt "af" gemaakt met dat ornamentje....veeel beter  :D

Maar ze zijn nog niet af...  ;)

OscarTango

#540
Ik kreeg al geen reaktie op mijn post, dat ik de kast zo "verloren" vond staan. Dat was omdat ie van de muur afkomt en zo abrupt stopt. Maar nu is het mooier, hoor.... ik ben net zo benieuwd naar die buisverlichting. Wanneer verwacht je die te gaan plaatsen ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

GTDesign

Citaat van: OscarTango op mei 11, 2005, 20:52:37
Ik kreeg al geen reaktie op mijn post, dat ik de kast zo "verloren" vond staan. Dat was omdat ie van de muur afkomt en zo abrupt stopt. Maar nu is het mooier, hoor.... ik ben net zo benieuwd naar die buisverlichting. Wanneer verwacht je die te gaan plaatsen ?

Deze worden maandag geplaatst.

Sjors

Citaat van: Durk! op mei 11, 2005, 20:37:07
nog even een vraagje... kun je die pronto gewoon op je apparatuur richten of maak je gebruik van een rf extender..
nog een vraagje: krijgt de airco nog een kleurtje...

8)

:)

kheikens

Ik snap nogsteeds niet dat mensen ervoor kiezen bioscoop stoelen in hun ht te zetten, waarom niet gewoon een fijne bank? Je bent toch thuis en kijkt film met bekenden.....
Stereo
Marantz PM-14| Marantz CD-17|
Paradigm Monitor 7 v.4
HT  Harman Kardon AVR 1550 |Harman Kardon DVD 21 | Tannoy FX 5.1 Satelliet systeem center, rears & sub

Sjors

Citaat van: kheikens op mei 11, 2005, 23:46:32
Ik snap nogsteeds niet dat mensen ervoor kiezen bioscoop stoelen in hun ht te zetten, waarom niet gewoon een fijne bank? Je bent toch thuis en kijkt film met bekenden.....

Ten eerste zijn dit geen bioscoop stoellen, maar luxe (hoe schrijf je dat?) fautuils

En mensen waaronder ik  ;D doen het ook voor de sfeer ;)

Groet, Sjors

bmateijsen

Citaat van: Sjors op mei 12, 2005, 00:01:52
maar luxe (hoe schrijf je dat?) fautuils


fauteuils ;)

Walter_PPK

Zetel mag ook. Het voetengedeelte kan toch omhoog klappen? Megarelaxed lijkt me.
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

J.A.F._Doorhof

Hi,
Bij de Crystalio hoef je geen resoluties aan te maken, alle bruikbare resoluties staan al in de lijst, tenzij je een heel oud model hebt.

Als verlichting zou ik geen TL buizen gebruiken (als je dat bedoelt met buisverlichting), de starters en het geknipper is ENORM irritant bij een HT inrichting.
Wij gebruiken bij onze installaties puur en alleen standaard verlichting, of de bekende D6500 lampen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GTDesign

#548
Citaat van: J.A.F._Doorhof op mei 12, 2005, 08:54:08
Hi,
Bij de Crystalio hoef je geen resoluties aan te maken, alle bruikbare resoluties staan al in de lijst, tenzij je een heel oud model hebt.

Als verlichting zou ik geen TL buizen gebruiken (als je dat bedoelt met buisverlichting), de starters en het geknipper is ENORM irritant bij een HT inrichting.
Wij gebruiken bij onze installaties puur en alleen standaard verlichting, of de bekende D6500 lampen.

De Crystalio is kort geleden bij jou gekocht, dus neem ik aan dat het geen oud model is.
De scaler staat nu op 1440 X 1152 bij 50.11 Hz maar moet ik ook niet hebben 1440 X 768  50.11 Hz voor over te schakelen van 4:3 naar 16:9 ?

Staat er misschien ergens een topic over de Crystalio zodat ik me er wat meer in kan verdiepen ?


De verlichting is geen TL maar gewoon het principe van de gloeidraad, maar dan in buisjes van 50 cm lang, dus ook simpel dimbaar.

GTDesign

Citaat van: Walter_PPK op mei 12, 2005, 08:49:18
Zetel mag ook. Het voetengedeelte kan toch omhoog klappen? Megarelaxed lijkt me.

Ja en rugleuning naar achteren  ;)