HT Stap over Stap

Gestart door GTDesign, december 22, 2004, 23:50:06

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jan-Willem

#75
Citaat van: GTDesign op januari 12, 2005, 20:08:09
Ik wilde eigenlijk geen foto's meer plaatsen echter alleen een foto van het eindresultaat maar ik kon het effe niet laten.

Meen je dat, wil je geen tussentijdse fotos meer posten  :'(

Dat is juist zo intressant! ik volg het op deze manier altijd helemaal, en krijgt op deze manier een mooie indruk hoe het allemaal vordert!

Ik zou het dus erg jammer vinden als je aleen maar een foto post aan het einde van de rit.

Jan-Willem

EDIT: witregels verwijderd... ;)
I love my S8 :-)

Fransvis

Citaat van: GTDesign op januari 12, 2005, 20:08:09
Ik wilde eigenlijk geen foto's meer plaatsen echter alleen een foto van het eindresultaat maar ik kon het effe niet laten.

Jammer GT. Vind het bijzonder interessante topics. Wil je niet dat er teveel in je keuken gekeken wordt ?

Sjors

Citaat van: Fransvis op januari 12, 2005, 20:39:05
Jammer GT. Vind het bijzonder interessante topics. Wil je niet dat er teveel in je keuken gekeken wordt ?

Ja idd! en het is namelijk ook zeer leerzaam! ik stem tegen :D

Groet, Sjors

tipex

Don't deny us our pictures :)

GTDesign

#79
Het leek me juist leuk om van niets, eigenijk de eerste foto's, naar een compleet afgewerkt HT te gaan. Maar goed als jullie tegen stemmen zit er niets anders op als tussendoor foto's te plaatsen.

Fransvis

Citaat van: GTDesign op januari 12, 2005, 20:46:32
Het leek me juist leuk om van niets, eigenijk de eerste foto's, naar een compleet afgewerkt HT te gaan. Maar goed als jullie tegen stemmen zit er niets anders op als tussendoor foto's te plaatsen.

Eigen schuld dikke bult  ;) Dan moet je maar niet zulke mooie theaters bouwen.  ;D

Sjors

Citaat van: Fransvis op januari 12, 2005, 20:48:47
Eigen schuld dikke bult  ;) Dan moet je maar niet zulke mooie theaters bouwen.  ;D

Nou idd!

blij te horen dat je blijft posten!  :D

johnbo

Citaat van: GTDesign op januari 12, 2005, 20:46:32
Het leek me juist leuk om van niets, eigenijk de eerste foto's, naar een compleet afgewerkt HT te gaan. Maar goed als jullie tegen stemmen zit er niets anders op als tussendoor foto's te plaatsen.

Die tussendoor foto's zijn juist het meest interessant, zo kunnen wij gewone stervelingen nog wat leren ook!
stereo receiver Onkyo TX-8222
CD speler Onkyo DX-7355
Fronts Mordaunt Short Avant 902i

GTDesign

oke jullie je zin, ik zal blijven posten.

Sjors


Jan-Willem

Citaat van: GTDesign op januari 12, 2005, 20:56:53
oke jullie je zin, ik zal blijven posten.

Toppie  8) 8) 8)

Jan-Willem
I love my S8 :-)

Michelio

 ??? ??? ??? ??? ??? ???
Al 90 minuten later en nog geen foto's  ??? ??? ??? ???

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Oracle

Citaat van: GTDesign op januari 12, 2005, 20:56:53
oke jullie je zin, ik zal blijven posten.

Ach, stiekem vind je al die complimentjes gewoon erg leuk! ;)

Groet,
Mark

Mark C00len

Mooie bouwlamp op de tweede foto ....... gamma ?? :)

GTDesign

Citaat van: Mark Lemmens op januari 12, 2005, 22:38:24
Ach, stiekem vind je al die complimentjes gewoon erg leuk! ;)

Groet,
Mark

Natuurlijk, maar kritiek is ook altijd welkom.

GTDesign

Citaat van: Mark C00len op januari 12, 2005, 22:41:42
Mooie bouwlamp op de tweede foto ....... gamma ?? :)

Geen idee, Ik heb hem van Freek geleend.  ;)

GTDesign

De stand op dit moment, De montage beugel voor de Barco heeft middels zijn plek gekregen. Deze wordt weggewerkt in het plafond zodat alleen de draadeindes uit het plafond steken.
Alle Airco leidingen zijn middels gelegd, Het leidingwerk voor scherm en verlichting zit er gedeeltelijk in en er is een koof gemaakt waar zometeen de koker van het elektrisch scherm in verborgen wordt.

Roland

Dat KAN heel erg mooi worden. Ik ben reuze benieuwd naar je vorderingen.
Was dit ook het HT met de reeds aanwezige ('high end') apparatuur waarover ik je ergens zag praten?

Fransvis

Ziet er opgeruimd op GT. En je apparatuur staat weer mooi te pronken.... ;)

BTW....hoe izzie met je neus ?  :-\

GTDesign

Oh ja mijn neus hi, hij zit er nog aan en staat weer recht, alleen nog een beetje auw.

Wat betreft de apparatuur ,is inderdaad high end.

Fransvis

Citaat van: GTDesign op januari 19, 2005, 21:42:39
Oh ja mijn neus hi, hij zit er nog aan en staat weer recht, alleen nog een beetje auw.

Wat betreft de apparatuur ,is inderdaad high end.

Yep....had de indrukwekkend lijstje in je vorige topic gezien.... ;)

Don_Paul

#96
Waarom zitten er zoveel van die 'kruizen' in het plafond boven de deur? Had je hout over? ::)
Prj: Sanyo Z2 / Amp: Marantz SR9300 / Dvd: Pioneer 868/ LD: Pioneer DVL 919 / Spk: Totem Dreamcatcher / Sub: SVS PB-Ultra / Sat: Dreambox /
Con: Xbox/Xbox360

Sjors

Citaat van: Paul Kooistra op januari 20, 2005, 15:11:27
Waarom zitten er zoveel van die 'kruizen' in het plafond boven de deur? Had je hout over? ::)

Ik denk om zo een zo stabiel en trillings vrij geheel te verkrijgen.

Groet, Sjors

GTDesign

Nee ik had geen hout over, echter het moet wel een stevig geheel worden en zoals Sjors al aangeeft: geen trillingen.
De maximale afstand tussen de tengels is 40 cm. Dit om doorhangen van het plafond te voorkomen.

Ik had eigenlijk wel een vraag verwacht waar het gat in het plafond voor dient.  ;)

Fransvis

Citaat van: GTDesign op januari 20, 2005, 20:49:45
Nee ik had geen hout over, echter het moet wel een stevig geheel worden en zoals Sjors al aangeeft: geen trillingen.
De maximale afstand tussen de tengels is 40 cm. Dit om doorhangen van het plafond te voorkomen.

Ik had eigenlijk wel een vraag verwacht waar het gat in het plafond voor dient.  ;)

Waar dient het gat in het plafond voor ?  ;D