Giftsets en limited editions

Gestart door GTDesign, december 22, 2004, 22:08:28

Vorige topic - Volgende topic

GTDesign

Ik zie ze steeds vaker voorbij komen, de giftsets en speciale gelimiteerde uitgaves.
Ben zelf bezig om deze te verzamelen, er zitten echt mooie exemplaren tussen.

Zijn er hier meer freaks die alles afzoeken naar de mooiste giftsets ?

jaco

Wel iemand die er een aantal heeft en er vanaf wil: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=22062.0 sla je slag !

Ik heb er ook wel een aantal zelf. Zien er toch wat leuker uit dan het standaard doosje, maar helaas betaal je er wel de hoofdprijs voor..

Jaco

VlisChris

Giftsets zijn 8)
Het probleem is: ze zijn duur, ze nemen veel ruimte in beslag.
Mijn giftsets
overzicht van tot nu toe bekende giftsets
Een tip: Asie heeft erg veel giftsets, die vaak nog mooier zijn dan de R2's of R1's ;)
Regio 3 is een klein walhalla voor deze dingen.

jaco

Compleet overzicht daar !

Wat is Asie voor systeem: NTSC op 50 Hz ?

Jaco

VlisChris

Pffff, geen flauw benul. Japan is R2 dus hetzelfde als hier. De rest van Azie zal dat ook wel hebben denk ik, al is dat vrijwel allemaal R3 :)

@ GT: was jou Schindler's List onbeschadigt binnen gekomen? Omdat heel erg veel mensen (ik ook) een (zwaar) beschadigde box hadden ontvangen?

MrPink

Qua regio's zit het zo in elkaar:

Groetjes,
Oscar

GTDesign

Citaat van: Christiaan Sauer op december 25, 2004, 23:18:48
Pffff, geen flauw benul. Japan is R2 dus hetzelfde als hier. De rest van Azie zal dat ook wel hebben denk ik, al is dat vrijwel allemaal R3 :)

@ GT: was jou Schindler's List onbeschadigt binnen gekomen? Omdat heel erg veel mensen (ik ook) een (zwaar) beschadigde box hadden ontvangen?

Ik heb hem helemaal onbeschadigd.

jaco

Citaat van: Christiaan Sauer op december 25, 2004, 23:18:48
Ja leuk, maar is het PAL of NTSC..  Ik ben niet van plan veel neer te tellen voor een film, en er gratis 4% PAL speedup bij te krijgen.

Even snel zoeken en het lijkt NTSC te zijn. Dan zit je niet met de speedup ellende: kijk bijvoorbeeld: http://www.dvdbeaver.com/film/dvdcompare/brother.htm Scheelt toch 5 minuten..

Jaco

Arno P

Citaat van: jaco op december 23, 2004, 16:19:12
Compleet overzicht daar !

Wat is Asie voor systeem: NTSC op 50 Hz ?

Jaco

was het zelfs niet zo dat Japan NTSC op 60Hz had ipv 48Hz....meen ik mij wat van te herinneren bij het afspelen van een bepaalde japanse dvd en de moeite wat reclock had om alles bij een refresh van 48Hz recht te trekken.. ::)

Arno P

Overigens..wat giftsets of SE/LE betreft meot ik er niet van hebben...de film graag in de best mogelijke kwaliteit en ik wordt niet blij van zo'n kinderverrassingen.... :)

Rick-DTS

Hé Jack,

Misschien is dit dan ook iets voor je :
http://www.dvddebate.com/modules.php?name=News&file=article&sid=5051
Godzilla Box.
Kost maar $920,45 ;D

Rick

Arno P

Lijkt wel een amputatie setje... ;D

GTDesign

Het Idee ziet er leuk uit, maar het lijkt meer op de hond van de buren  ;D

Arno P