Remko's muziekopstelling

Gestart door reMC, december 20, 2004, 11:23:25

Vorige topic - Volgende topic

)p(

Citaat van: reMC op mei  3, 2007, 22:56:57

Ik ben HEEL erg blij, morgen om 9 uur word ik in Vleuten verwacht voor een sollicitatiegesprek, maar ik ga tot diep in de nacht genieten, genieten....

Heerlijk dat enthousiasme van je!  8) En veel succes met je sollicitatie morgen!

peter

tiptop

Solliciteren?

Brake a leg ReMc 8) Toytoytoy :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

DA BoSS

je hebt ook wel een stelletje geweldenaren in huis gehad, super 8)

(en succes met solliciteren)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

R

Feli met je verbeteringen.. Zouden we dan toch een keer langs mogen komen. Je hebt toch trouwens net een nieuwe baan ;)

garmtz

Ah! Ik zie de uitnodiging wel weer tegemoet! 8)  Leuk van de verbeteringen en succes met het solliciteren.

reMC

Ik heb inderdaad net een nieuwe baan, maar ik wil meer werken dan maximaal 32 uur (soms nog minder). ;) Bedankt voor de gelukswensen, ze hebben geholpen 8) (wat niet betekent dat ik ben aagenomen, wel dat het gesprek goed ging).

Over de nieuwe afspraak: kijk hier!

Brian Bromberg gaat weer op de cd-speler :D

Joep

Het was zeker een zeer gezellige avond! :)

reMC

Citaat van: reMC op mei  4, 2007, 11:16:18
Ik heb inderdaad net een nieuwe baan, maar ik wil meer werken dan maximaal 32 uur (soms nog minder). ;) Bedankt voor de gelukswensen, ze hebben geholpen 8) (wat niet betekent dat ik ben aagenomen, wel dat het gesprek goed ging).

Ben net gebeld: uitgenodigd voor een tweede gesprek!

advr

Citaat van: reMC op mei  4, 2007, 14:00:09
Ben net gebeld: uitgenodigd voor een tweede gesprek!

mooi, weer een stapje verder, ik heb niet alles gevolgd maar naar wat solliciteer je ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

hifiman

Gefeliciteerd met de verbeteringen en het feit dat je door bent naar de 2e ronde  :D

Ik wordt steeds benieuwder naar je set en hoop niet dat ik daarna een audio nervosa in het kwadraat eraan over ga houden  ;D

reMC

Citaat van: Audioloog op mei  5, 2007, 16:00:14
Ik wordt steeds benieuwder naar je set en hoop niet dat ik daarna een audio nervosa in het kwadraat eraan over ga houden  ;D

Gewoon hiernaar toe komen met veel te hoge verwachtingen. Dan ga je tenminste teleurgesteld naar huis en waardeer je je eigen set weer ;D

advr

wanneer mag groep 2 komen :o :o :P :P ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

reMC

Vooruit, mijn nieuwe aanwinsten ook nog even in beeld:

reMC

En de muur waar iets gedempt moet worden:

FrankB

Dat is nog eens houtje touwtje ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

reMC

Citaat van: FrankB op mei  8, 2007, 11:06:21
Dat is nog eens houtje touwtje ;D

;D

Laatste foto:

hifiman

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reMC

LexiconLogan

uhm wat voor meubel staat daar?
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

R

Moet je even teruglezen geloof ik. Het staat ergens. Heeft ie laten bouwen.

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LexiconLogan

Rack
Custom made meubel van Sitca Spruce door Musical Affairs

gevonden..natuurlijk op de 1e pagina

reMC

Citaat van: Kef-mania op mei  8, 2007, 13:36:09
was ik te lui voor :-[

Dat mag ;)

Het is een meubel van Musical Affairs. Het hout is Sitca Spruce.

Citaat van: Kef-mania op mei  8, 2007, 13:36:53
Custom made meubel van Sitca Spruce door Musical Affairs

Heel goed, nét op tijd! ;)

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.