Remko's muziekopstelling

Gestart door reMC, december 20, 2004, 11:23:25

Vorige topic - Volgende topic

R

;D ;D

Citaat van: Proprius op maart 30, 2007, 10:42:05
Ohjee, veroorzaakt de set van Remko dit allemaal? Het begint zo langzamerhand op een kleine soap te lijken! ;D

*pakt tissues en chocolade*

;D

HuubF

Citaat van: keyser op maart 30, 2007, 10:36:31
Hey Huub, wat is dat nou?! Ik dacht dat WIJ met z'n tweeen naar Remco gingen ;D.

:'(
Ok, je hebt dus een nieuw vriendje gevonden. Ik kan je zeggen dat je in Kwabbernoot geen slechte keus hebt gemaakt :-* :-X (braaksmiley).

@Remco,
veel plezier in je nieuwe huis!

Daar hebben we het volgende op gevonden: we gaan met z'n 3-en!

Het wachten is op de volgende die zich buitengesloten voelt. :D
Roon Rock server, Bryston BDP-2 met IAD, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, MM, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Martijn M

Citaat van: HuubF op maart 30, 2007, 10:47:10

Ik stel voor de Remko z'n meissie een dagje naar 't strand ofzo neemt. Hebben wij 't rijk alleen! >:D
Dutch & Dutch

chansig

Citaat van: HuubF op maart 30, 2007, 10:47:10

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Groeten Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

HuubF

Remko, we komen met z'n 4-en.
Roon Rock server, Bryston BDP-2 met IAD, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, MM, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

reMC

Michel1980

Mooie set 47labs. Geniet niet mijn voorkeur qua soldeerwerk  :'( Maar klinkt echt gewoon goed.
Mooie set zo  :-*

HuubF

Remko, we komen met z'n 5-en.

reMC

Citaat van: HuubF op april  2, 2007, 23:14:33
Remko, we komen met z'n 5-en.

Ben bang van niet; gaat niet passen :)

garmtz

Ik weet nog hoe ze Huub's set afkraakten, weet je zeker dat je deze nozems wilt uitnodigen...? ;) ;)

Kwabbernoot

Citaat van: garmtz op april  3, 2007, 10:09:43
Ik weet nog hoe ze Huub's set afkraakten, weet je zeker dat je deze nozems wilt uitnodigen...? ;) ;)
Hoho, dit zijn andere nozems  ;D. De enige zelfde nozem is Chansig.

Groeten...

garmtz

Citaat van: Kwabbernoot op april  3, 2007, 10:15:09

O.k. ;)

reMC

Citaat van: Michel1980 op april  2, 2007, 16:01:32
Mooie set 47labs. Geniet niet mijn voorkeur qua soldeerwerk  :'( Maar klinkt echt gewoon goed.
Mooie set zo  :-*

Dankje wel, het enige van 47labs is echter nog de speakerkabel (en de behuizing van het loopwerk) ;D

HuubF

Citaat van: reMC op april  3, 2007, 09:52:33
Ben bang van niet; gaat niet passen :)

Dan moet Michel een aparte afspraak maken. ;)

Het nozem-groepje bestaat dan uit Kwabbernoot, Chansig en HuubF.

reMC

Citaat van: HuubF op april  3, 2007, 10:30:17
Dan moet Michel een aparte afspraak maken. ;)

Het nozem-groepje bestaat dan uit Kwabbernoot, Chansig en HuubF.

En Keyser toch?

Dan houdt het voorlopig echt op, er staat nu 3x een groep van 4 mensen in de planning, meer dan genoeg voor de komende tijd :o

Er moet ook nog wel het een en ander gebeuren voordat ik mensen binnen laat; ik ben niet helemaal tevreden met hoe het nu klinkt.

Kwabbernoot

Dat wilde ik net typen. Keyser ook ja.

Groeten...

HuubF

Citaat van: Kwabbernoot op april  3, 2007, 10:36:35
Dat wilde ik net typen. Keyser ook ja.

Groeten...

Oh pardon. :-[ Het nozem-groepje bestaat dus uit Kwabbernoot, Keyser, Chansig en HuubF.

Martijn M

Hoho!! Ik wil niet met jullie "nozems" geassocieerd worden! Hou het er maar op dat er drie nozems en een keyser komen ;D.

Al vast een dagje prikken?
Dutch & Dutch

chansig

Citaat van: Kwabbernoot op april  3, 2007, 10:15:09

Groeten...

En ik ben me een potje kritisch dat wil je niet weten. Dit doe ik doorgaans alleen wanneer ik me gesteund voel door meerdere personen, dus voor mij maakt het niet uit met wie ik ga, ik waai gewoon met de hardst waaiende wind mee.... ;D

Groeten Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

reMC

Citaat van: keyser op april  3, 2007, 14:14:20
Al vast een dagje prikken?

Gaat nog niet. Reken er maar op dat het nog een behoorlijk tijd duurt; er komen nog twee groepen voor jullie en bovendien wil ik niet elke week mensen over mijn nieuwe vloer ;)

FrankB

Citaat van: reMC op april  4, 2007, 13:55:41
Gaat nog niet. Reken er maar op dat het nog een behoorlijk tijd duurt; er komen nog twee groepen voor jullie en bovendien wil ik niet elke week mensen over mijn nieuwe vloer ;)

Ik ga m'n schoenen niet uitdoen voor je vloer hoor!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Kwabbernoot

Citaat van: reMC op april  4, 2007, 13:55:41

Doe maar rustig aan. Ik heb geen haast. Misschien is het trouwens een idee om mijn buizenbakje mee te nemen?
Dat is een Single ended Output transformerless gebakje van wel twee keer 1,5 watt. Oh nee, jij hebt 16 Ohms speakers toch? Dan wordt het twee keer 3 watt! Het lijkt mij wel een heel interessant idee.

Groeten...

reMC

Citaat van: Kwabbernoot op april  4, 2007, 15:58:25
Doe maar rustig aan. Ik heb geen haast. Misschien is het trouwens een idee om mijn buizenbakje mee te nemen?
Dat is een Single ended Output transformerless gebakje van wel twee keer 1,5 watt. Oh nee, jij hebt 16 Ohms speakers toch? Dan wordt het twee keer 3 watt! Het lijkt mij wel een heel interessant idee.

Leuk!

Ik neem aan dat je verrast wilt worden door mijn 2A3:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=56276.msg849247#msg849247 ?

;D

Kwabbernoot

Citaat van: reMC op april  4, 2007, 16:07:25
Leuk!

Ik neem aan dat je verrast wilt worden door mijn 2A3:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=56276.msg849247#msg849247 ?

;D

;D ;D
Wie weet? Mijn eigen 2A3 haalt het voor geen meter bij mijn OTL. Hoe de jouwe dat doet is afwachten. Ik laat mij graag verrassen.

Groeten...

reMC